Ja, een mini-meet in Dusseldorf donderdag over een weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Komt vast goed, ooit![]()
Is er trouwens nog een ESF meet dit jaar?
Leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Ze hebben al gerepeteerd vanmorgen
[..]
Ja, een mini-meet in Dusseldorf donderdag over een week
Cat, Goodbye, Tombola en ik gaan naar de halve finale.
Dat is mooi want wij vonden Dusseldorf niet zo interessantquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
We gaan zelfs maar één dagje
Donderdagochtend ergens heen, dan daar 's middags een beetje rondhangen, 's avonds festival, 's nachts terug. We slapen bij Cat, da's maar een uur van DusseldorfEn dan weer naar huis.
Dirkh komt zo heel af en toe nog eens langs waaien.
Die kaarten waren binnen een paar uur uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is mooi want wij vonden Dusseldorf niet zo interessant![]()
En als ze nou de finale halen? Dan is er niemand van hier die nog een keer gaat?
Dom.quote:
Die heb ik helemaal beklommen en ik was helemaal wankel toen ik boven wasquote:
Oké, dat hoef ik dus niet te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal beklommen en ik was helemaal wankel toen ik boven wasen het uitzicht was mwoah vanwege die hekken overal.
Nee het is geen aanraderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, dat hoef ik dus niet te doen.Als je ooit in Londen bent: het uitzicht vanad St. Pauls cathedral is fantastisch.
![]()
Nu moet u me een moment excuseren. Ik moet mijn gordijnen redden van opeens heel dappere woonkamer doorzwervende kittens.
Check! Maar niet beklommen... want stervensdruk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee het is geen aanraderSt.Paul's ben ik wel geweest, maar niet beklommen want het was stervensdruk.
Ik kan de Santa Maria del Fiore in Firenze (dat klinkt mooier) aanraden
De fresco's daar zijn gruwelijk
Hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Check! Maar niet beklommen... want stervensdruk.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahazijn we samen compleet
Wij gingen toen het regenachtig was, dat maakte het uitzicht er niet minder op maar je had wel minder lange wachtrijen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat we in die koepel stonden, helemaal bovenin vlakbij de fresco's, gaat m'n moeder haar telefoon af.
Dat galmt wel
Je houdt niet van katten, niet van hoogtes, niet van vrouwen... wat moet ik toch met jou aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n hoogtevrees bij torens enzo. En eigenlijk bij alles wat hoog is.
Ik houd van carpoolenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je houdt niet van katten, niet van hoogtes, niet van vrouwen... wat moet ik toch met jou aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |