Ik weet wat een naan is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
binneweg rotterdam naast cafe out of time.....
onbeperkt eten india
zit vaak wel vol want is populair
ps tip : neem een peshwarie nan ( dat is zeg maar de pannekoek die je bij je eten krijgt...als basis )
anders mis je 50% van al het lekkere
Ik hou juist van pittig eten. Ben net terug van vakantie in Zuid-Oost Azie en heb m'n hart weer kunnen ophalen. Heerlijk...wat een smaaksensaties.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:53 schreef SiGNe het volgende:
Namaskar in Utrecht bij Vredenburg, erg goed restaurant, vriendelijke bediening.
Ook fijn: ze geven een waarschuwing als je de echt pittige gerechten wil nemen, wat zij mild noemen is al vrij pittig voor de meeste hollanders.
Dat weet ik, maar over het algemeen serveren de Indiase restaurants een varieteit aan gerechten uit de verschillende streken. Daarbij ben ik niet echt kieskeurig, ik lust het bijna allemaal. Het maakt voor mij dus niet echt uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Farenji het volgende:
Wat voor keuken? India is erg groot. Het verschil tussen bijv het noorden en het zuiden is enorm...
In de meeste restaurants vind je vooral Noord-Indiaas, met zware curry's met veel vlees. Er zijn niet zo veel restaurants die echt Zuid-Indiaas (grotendeels vegetarisch) serveren. Jammer want bijv de keuken in Tamil-Nadu vind ik erg lekker, heel subtiel en gevarieerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar over het algemeen serveren de Indiase restaurants een varieteit aan gerechten uit de verschillende streken. Daarbij ben ik niet echt kieskeurig, ik lust het bijna allemaal. Het maakt voor mij dus niet echt uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |