Het overgrote deel van de poezen kan prima zelf bevallen, vaak als je als baasje er niet bij bent. Maar je kunt het nummer beter maar klaar hebben liggen. Zodat je niet in blinde paniek in een noodgeval op zoek moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef wilwel84 het volgende:
Nee geen bananen dozen!! Gelukkig niet dus!
Ik houd de kastdeuren dan maar dicht:p
Oke dat vind ik een goeie tip voor dat telefoonnummer. Ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat ze alles zelf zou gaan doen.
Ik denk dat dit haar enige nestje blijft!
En bij mij (opvangpoes) Libby.quote:
Zo snel mogelijk. Het klinkt heel vreemd, maar het kan al als de kittens 5 weken zijn (had ik ook al tegen Kimmeke gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef wilwel84 het volgende:
Ik wilde gewoon graag een keer mee maken hoe dat is met dat kleine grut!
Wanneer na de bevalling kan ik haar dan het beste laten helpen?
2 zeg je? Met die buik?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:41 schreef wilwel84 het volgende:
Heb je een foto?
Hoelang is ze zwanger?
Ja is goed! Ik weet ook nog niet hoveel het er worden ik hoop 3 ik denk 2.
Klik eens op mijn plaatje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef kimmeke1983 het volgende:
maar is geen plaatje , is een filmpje ..
Dat is waarschijnlijk vruchtwater. Dan zal ze binnen een dag wel gaan bevallen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:46 schreef wilwel84 het volgende:
Ze verloor net wat helder vocht, water achtig, vraagt constant aandacht.
Zat jij er even naast.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:41 schreef wilwel84 het volgende:
Heb je een foto?
Hoelang is ze zwanger?
Ja is goed! Ik weet ook nog niet hoveel het er worden ik hoop 3 ik denk 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |