Succes!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef Aneurysma het volgende:
Mooi, ik zie dat dit opgelost is. Doe ik deze op slot.
Kun je even niet lopen posten in een topic dat ik net gesloten heb? Bvd.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Kun je even niet lopen posten in een topic dat ik net gesloten heb? Bvd.
O sorry ik wist niet dat je de afsluitsequentie al gestart had.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Kun je even niet lopen posten in een topic dat ik net gesloten heb? Bvd.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Aneurysma het volgende:
Jullie vinden jezelf grappig heh? 'Oh laten we die Aneurysma maar weer even pesten, die doet ons toch niks'. Ik zal jullie wat leukers vertellen; De volgende die nog grappig denkt te zijn note ik gewoon als een ordinaire crimineel.
Ja. Kijk maar wat er straks nog te aanbidden valt als je een streep door je naam hebt staan.quote:
Gast ik zit op stage met een brede glimlach van oor tot oor je maakt mijn dag weer goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja. Kijk maar wat er straks nog te aanbidden valt als je een streep door je naam hebt staan.
* Proest *quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:07 schreef Aneurysma het volgende:
Ja, laat maar zitten jongens. Ik wil best voor jullie het forum op orde houden, hier en daar een topic sluiten, wat mensen bannen. Maar als jullie permanent tegen moeten werken dan houdt het op heh, het moet wel van 2 kanten komen. Ik ben er vandoor, ajuus.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Frollo het volgende:
En ja hoor, weer iemand die de beste bedoelingen had, weggepest van Fok. Hebben jullie nu je zin??![]()
Wtf ben jij voor monster. Is dit jouw idee van 'lol'?quote:
Het is in ieder geval lachwekkend jullie reactiesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wtf ben jij voor monster. Is dit jouw idee van 'lol'?
Ja, het is allemaal maar lachwekkend. Mij zonder baan laten zitten en Fok! van binnenuit stuk maken, lachwekkend is het. NOU IK LACH ME KAPOT IN ELK GEVAL. KAPOT.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is in ieder geval lachwekkend jullie reacties
Ik ga zelf kapot van het lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal maar lachwekkend. Mij zonder baan laten zitten en Fok! van binnenuit stuk maken, lachwekkend is het. NOU IK LACH ME KAPOT IN ELK GEVAL. KAPOT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |