Ik kan je helemaal niet helpen, ken niks van providers enzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vraag nog maar keer. Welke glasvezel provider?
Mensen ook al ervaring hier mij lijbrandt bijvoorbeeld?
Er staat: my swag is undeniable.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik niet op me phone was had ik em kunnen lezen
Is TweakFiber niet goedkoper? Volgens mij staat TweakDSL wel goed bekend iigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vraag nog maar keer. Welke glasvezel provider?
Mensen ook al ervaring hier mij lijbrandt bijvoorbeeld?
Daar hoor je veel slechte verhalen op tweakers van geloof ik.Slechte klantenservice en veel wisselende verhalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is TweakFiber niet goedkoper? Volgens mij staat TweakDSL wel goed bekend iig
http://www.tweak.nl/consument/fiber/abonnementen.html
Ach dan moet je de 300ste post maar hebbenquote:
het is toch 301quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach dan moet je de 300ste post maar hebben
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
Dat heb ik expres verwijderd omdat ik niet wil dat mensen van hier daar gaan lopen trollen MICHHAS EN KABOUTERT, en wij onze SC kwijtraken die nu door de modjes gedoogd wordtquote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik expres verwijderd omdat ik niet wil dat mensen van hier daar gaan lopen trollen MICHHAS EN KABOUTERT, en wij onze SC kwijtraken die nu door de modjes gedoogd wordt
Wait... Waarom wordt ik beschuldigd van trollenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik expres verwijderd omdat ik niet wil dat mensen van hier daar gaan lopen trollen MICHHAS EN KABOUTERT, en wij onze SC kwijtraken die nu door de modjes gedoogd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
Dat zeg ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wait... Waarom wordt ik beschuldigd van trollen
Een goede grap en grol op zijn tijd kan ik waarderen, maar ik loop zeker niet te trollen
No way. Jij bent namelijk bij vlagen ook een gigantische trollsmurfquote:
Maar ook heul lievquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No way. Jij bent namelijk bij vlagen ook een gigantische trollsmurf
Istie groen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef Bozz187 het volgende:
Mich jij loopt zelfs in real life te trollen. You are the embodiment of trolling.
Neeeeheee, je haalt 'trollen' en 'rollen' door elkaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef Bozz187 het volgende:
Mich jij loopt zelfs in real life te trollen. You are the embodiment of trolling.
dan doe je datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
Mw2 valt wel mee. Ik krijg alleen telkens de neiging om crysis erin te doen
Hack gebeuren? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef Bozz187 het volgende:
Hey maar btw is mw2 nog steeds naar de kut met dat hack gebeuren enzo. Heb al 2weken geen shooter aangeraakt dus weet het niet
En dan gebeuren er dingen in als ik schiet iemand dood en krijg 100 miljoen punten ofzo?quote:
Sorry dat ik het zeg, maar af en toe lijkt de KLB SC ook echt een inteeltkliek van tryhards die zich op internet echt een koning voelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:14 schreef tliciouz het volgende:
Voor iedereen is het moeilijk om een sc binnen te komen, sommige zitten al jaren in zo'n ding. En als je dan gewoon gezellig mee lult is er gewoon geen probleem maar als je meteen binnen komt en gaat lopen kutten kun je dit soort dingen gewoon verwachten.
Het was voor mij ook geen makkie om in het begin de klb sc in te komen.
quote:
Alsof ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind je? Vind ik juist meer bij ONZ enz. KLB sc is echt heel gezellig en als je er kijkt denk je wtf is this shit. Vooral bij Lakitu en een paar andere maar die zijn juist aan het trollen de hele tijd, je moet het gewoon doorhebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar af en toe lijkt de KLB SC ook echt een inteeltkliek van tryhards die zich op internet echt een koning voelen.
[..]
[..]
Alsof ik dat ga doen.met kloons van mij is het precies hetzelfde, zolang ik in GAM blijf kan het gewoon. Als ik in KLB kom is het meteen afgelopen. Daarbij is het niet heel moeilijk trouwens om een citaat in google in te voeren, rechtstreeks naar het psn topic.
Weet ik, maar bijvoorbeeld die skylark, die voelt zich echt veel te geweldig volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind je? Vind ik juist meer bij ONZ enz. KLB sc is echt heel gezellig en als je er kijkt denk je wtf is this shit. Vooral bij Lakitu en een paar andere maar die zijn juist aan het trollen de hele tijd, je moet het gewoon doorhebben.
Skylark is ook een grote troll.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet ik, maar bijvoorbeeld die skylark, die voelt zich echt veel te geweldig volgens mij.Sowieso heel die "KLB kaste". Royal sadness.
Maar Deadmau5 is een true OGquote:
Sowieso epic meal time.quote:
Hey psssst, meisje, meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Nadeel van een meisje zijn op fok, door elke random smeerlap gepm't worden.
of nog beter dat je door de eckte hunks niet terug gepmt wordtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Je hebt vast al 20+ pm's van skippy?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Echte hunks zitten niet op fok.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
of nog beter dat je door de eckte hunks niet terug gepmt wordt
Pertinent verworpen.quote:
Nee een of andere dude die nog geen 5 minuten aangemeld is en me al 6 pm's stuurt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je hebt vast al 20+ pm's van skippy?
Het zijn er maar 3, ah nu 4 zie ik goedzo kk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Pertinent verworpen.
Trouwens, al die nyan cat's bij laster.
Kloon van BzP?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee een of andere dude die nog geen 5 minuten aangemeld is en me al 6 pm's stuurt.
Nou het is een knappe jongeman van 28 met donkerblond haar en blauwe ogen zegt ie. Lijkt me sterk.quote:
Vraag om een fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou het is een knappe jongeman van 28 met donkerblond haar en blauwe ogen zegt ie. Lijkt me sterk.
Maar klinkt wel interessant.
Lijkt wel wat op mij. Alleen dan wat ouder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou het is een knappe jongeman van 28 met donkerblond haar en blauwe ogen zegt ie. Lijkt me sterk.
Maar klinkt wel interessant.
Problem?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Je kwetst het hele topic hierquote:
quote:
Hij zei knap donkerblond enz, niet een slungel met oranje haar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op mij. Alleen dan wat ouder.
Jup.quote:
Ik heb god ver domme geen oranje haar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij zei knap donkerblond enz, niet een slungel met oranje haar.
Neuh, voetbal is op tvquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik was jou helemaal vergeten, jij mag er wel wezen.
Is ook niet zo hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
Nou ik doel meer op het feit dat ik toch niet het idee heb dat iedereen hier zo'n stereo typ nerd is toch?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij zei knap donkerblond enz, niet een slungel met oranje haar.
je riep?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is ook niet zo hoor.het was maar sarcasme, heb al aardig wat leuke jongens voorbij zien komen zelfs in dit topic.
En ik val sowieso niet op van die gladgeschoren gebruinde en gespierde ''hunks'', geef mij maar liever een normale man met baardgroei.
Nu ik jou gezien heb val jij toch echt in de categorie hunks.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu ik jou gezien heb val jij toch echt in de categorie god.![]()
Volgens mij zijn 50% van de mannen hier zelfs gek op bozzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu ik jou gezien heb val jij toch echt in de categorie hunks.![]()
hehe true everybody worships mequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 50% van de mannen hier zelfs gek op bozz
hij is grappig ja zag em net op dumpertquote:
Gewoon door die kk muur.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hij is grappig ja zag em net op dumpert
Serieus? Daar las ik gister nog over in dit topic Top 10 bizarre slaapstoornissenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doet mij herinneren aan de slaapverlamming die ik vannacht had. Fucking raar was dat.
Ja. Ik dacht er net opeens aan. Ik heb het de laatste tijd wel vaker. Ik denk zo'n 3 keer. Ik word dan wakker, nog half in een droom en dan kan ik me niet bewegen. Ik heb niet echt enge dingen. Wel een gevoel van angst. Ook een keer geluiden en gevoel dat mijn kiezen eruit werden getrokken. Dan voel ik een extreem kippenvel-achtig tintelgevoel over m'n rug en dan ben ik wakker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
En als ik dat topic ook zo doorlees hebben veel mensen er wekelijks last van, zie jij dan ook echt enge dingen of hoe moet ik me dat voorstellen?
Oja, slaapwandelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:46 schreef KneusTeun het volgende:
Slaapseks. Dat is toch we apart!
Ik slaapwandel wel als een koning
Toen ik nog thuis woonde slaapwandelde ik ook. Liep ik naar beneden om drinken te vragen aan mijn moeder, en als ze naar de keuken liep, liep ik naar mijn bed. Trolololquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:46 schreef KneusTeun het volgende:
Slaapseks. Dat is toch we apart!
Ik slaapwandel wel als een koning
Wtf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht er net opeens aan. Ik heb het de laatste tijd wel vaker. Ik denk zo'n 3 keer. Ik wordt dan wakker, nog half in een droom en dan kan ik me niet bewegen. Ik heb niet echt enge dingen. Wel een gevoel van angst. Ook een keer geluiden en gevoel dat mijn kiezen eruit werden getrokken. Dan voel ik een extreem kippenvel-achtig tintelgevoel over m'n rug en dan ben ik wakker.
Vannacht werd ik wakker doordat ik een heel klein beetje kon wiebelen. Meteen weer gaan slapen.
[..]
Oja, slaapwandelenIk heb een keer in de wasmand gepist. Als ik koorts heb kan je erop rekenen dat ik met doodsangst in m'n ogen rond ga dwalen.
En ik ben niet eens een slungel.quote:
Ik zie alleen maar een of andere trol en een meisje die wel leuk is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
LOL maat van mij staat bij lingo de lompe boer uit te hangen
Even proberen te trollen, kijken of iemand haptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:22 schreef kenserkabouter het volgende:
Pokemongevecht in de trein loopt bijna uit in vuistgevecht
Dit topic.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Even proberen te trollen, kijken of iemand hapt
Welkom op het internet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Parvus het volgende:
Maps zijn kankervet. Kom niet stoer doen hier tegen mij kankernerdjes.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je doet die lekkere pik in een banaan als hij slap is en dan vouw je de banaan om je penis! Maar eerst maak je kleine inkepingkjes bij de banaan, met soort van weerhaakjes! Deze weerhaakjes maak je aan het begin van de schil (daar bedoel ik dus hetgeen mee wat je overhoudt als je de inhoud hebt opgesmikkeld), als je vervolgens dan de banaan over je non-erecte penis heen klapt en met elastiekjes (beugelelastiekjes) eromheen vastzet, moet je vervolgens denken aan Breathtaking of een ander meisje die 16 is en over je piemel heen lekker gaat met haar lekkere bipsje ja ja hmmm ja echt lekker en steeds harder gaat ze met haar broekje en dan trek je dus dat broekje van haar weg en dan hmmm ja zo tegen haar g string maar ook die druk je weg met je inmiddels harde bananenpenis en dan lekker erin ja ohhh ja ja ricko zegt ze dan als je hem erin stopt en zij komt trillend klaar en jij ook! Maar dan zit je dus met een probleem, want je penis is inmiddels erg erect en erg gevoelig én je hebt ook nog eens al het zaad in je banaan zitten! Zo verstop je je piemel goed want hij is erg gevoelig dus hij wordt niet slap want hij zit tegen de weerhaakjes aan en je sperma zorgt dat hij smooth blijft dus zo heb je een perma-sperma-penis-banana, zo zorg je dus dat je je penis in een banaan verstopt!
Gr gr,
Ricko
Het is ook een kankerspel. De rest van de spellen alleen ook. Homefrontquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welkom op het internet.
En maar steeds huilen dat het een kankerspel is.
ohja omdat ik toch geen bo speel en wel genoeg punten heb. heb ik maar de mappack gedownloadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het is ook een kankerspel. De rest van de spellen alleen ook. Homefront
http://www.livecodes.nl/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef tliciouz het volgende:
Is er geen site waar je de punten/live meteen krijgt ipv over 24 uur.
Op de site waar ik normaal bestel heb je ze goedkoper, maar duurt het 24u.quote:
ja en hier heb je meteen in beeld en op de mailquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op de site waar ik normaal bestel heb je ze goedkoper, maar duurt het 24u.
Ik zie het nu ja, thanks Boz!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja en hier heb je meteen in beeld en op de mail
Duur! beter USA sites gebruiken. Die verkopen soms EU points in Dollar prijs.quote:
Ja had al een cheap site gevonden in dollar prijzen maar dan moet ik een dag wachten, en ongeduldige ik betaald liever meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Duur! beter USA sites gebruiken. Die verkopen soms EU points in Dollar prijs.
En live haal je gewoon cheap van ebay.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had al een cheap site gevonden in dollar prijzen maar dan moet ik een dag wachten, en ongeduldige ik betaald liever meer.
Hij is echt de meest verknipte gast op heel fok.quote:
Dj Hero 2 en Mortal Kombat FTW.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Behalve crysis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Of 2.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
Haha ik hoop dat ze 1 code teveel hebben! lekker positief blijven jongens!
Ik moet even de code intikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef tliciouz het volgende:
Nou stoma installeren die hap, die van mij is bijna klaar.
Ik denk nog wel. Ik blijf nooit lang BO doenquote:
Ik ga nu beginnen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik moet even de code intikken
[..]
Ik denk nog wel. Ik blijf nooit lang BO doen
Gek joh, iemand die niet elk detail weet van fok.quote:
Achja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef Parvus het volgende:
Dat was ouderwets genieten. Sorry Stoma en T. Ik ben moe en cranky, ik ga maar slapen hehe.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef kenserkabouter het volgende:
Nou, het is eindelijk af hoor. Heel de avond aan gezeten.
Dat zuig je uit je duimquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Dat is een soort broodschimmel, maar dan eentje die retarded is. Zo net dat ene stipje dat rood wordt in plaats van blauw.
Ik vond net een boterham hier die dat had.quote:
Lekker lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Goodmorning, nog 1 daggie werken en dan 5 dagen vrij
thanks but no thanksquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:42 schreef KoningStoma het volgende:
Zal ik je het psd-tje sturen? Dan mag je die zelf kloppend maken
hmm maybe.. Wanneer komt ie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er hier mensen die Brink gaan halen? Lijkt me een beetje Borderlands achtig
Het ziet er borderlands-achtig uit ja. Je kan het kwa gameplay denk ik beter vergelijken met wolfenstein: enemy territory, enemy territory: quake wars en team fortress.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er hier mensen die Brink gaan halen? Lijkt me een beetje Borderlands achtig
Als ze extra onderzoek willen doen zou het ook kunnen dat ze niet weten of het iets kwaadaardigs is, dus hoeft geen slecht teken te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffff...
Ze hebben een tijdje geleden iets gevonden op foto's bij me moeder in het ziekenhuis. Nou kreeg ze ineens bericht dat ze echo moet maken en dat er meer onderzoek komt. Ze hadden namelijk iets gevonden bij de borsten.
En ja kanker zit bij ons erg in de familie..![]()
Nou zou ze eerst vrijdag de uitslag krijgen maar omdat 4 en 5 mei dagen er tussen zitten wordt het pas dinsdag.![]()
Ik hoop dat het niks ernstig is maja als ze nu alweer meer onderzoek willen doen.
Heftigquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffff...
Ze hebben een tijdje geleden iets gevonden op foto's bij me moeder in het ziekenhuis. Nou kreeg ze ineens bericht dat ze echo moet maken en dat er meer onderzoek komt. Ze hadden namelijk iets gevonden bij de borsten.
Nou zou ze eerst vrijdag de uitslag krijgen maar omdat 4 en 5 mei dagen er tussen zitten wordt het pas dinsdag.![]()
Ik hoop dat het niks ernstig is maja als ze nu alweer meer onderzoek willen doen.
Ziet er netjes uit.quote:
Sterkte man!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffff...
Hopelijk valt het mee, sterkte man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffff...
Benauwd, veel sterkte man!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffff...
Had je die gister niet ook al gepost?quote:
uhm, even kijken hoor, zou kunnen.quote:
quote:
Ga jij em halen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Sterkte man!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffff...
Frankert, zullen we vrijdag een biertje gaan doen?quote:
Liever volgende week vrijdag, donderdag en zaterdag moet ik ook al bier drinken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Frankert, zullen we vrijdag een biertje gaan doen?
Ik hoorde dat het een kruising tussen Borderlands (qua open wereld en objectives kiezen), Call of Duty (qua schieten en gamesnelheid) en Mirror's Edge (mooie omgevingen en snelle acties) was. What's not to like?quote:
Ja ik heb er ook effe wat filmpjes enzo van bekeken, ziet er wel dik uit. Zullen we hem halen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kruising tussen Borderlands (qua open wereld en objectives kiezen), Call of Duty (qua schieten en gamesnelheid) en Mirror's Edge (mooie omgevingen en snelle acties) was. What's not to like?
Ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kruising tussen Borderlands (qua open wereld en objectives kiezen), Call of Duty (qua schieten en gamesnelheid) en Mirror's Edge (mooie omgevingen en snelle acties) was. What's not to like?
Klinkt wel dik. Zal vanavond eens filmpjes bekijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit
Wanneer komt hij uit? Heb volgende week pas internet
Samen? Oeee wat spannendquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook effe wat filmpjes enzo van bekeken, ziet er wel dik uit. Zullen we hem halen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde maar te zeggen dat ik niet de enige wil zijn die hem gaat halen. Anders zit ik de game uiteindelijk alleen te spelen.quote:
Even reviews afwachten, maar als die positief zijn dan haal ik hem wel denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik bedoelde maar te zeggen dat ik niet de enige wil zijn die hem gaat halen. Anders zit ik de game uiteindelijk alleen te spelen.
Sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffff...
Die poste ik laatst al, niemand reageerde er op dus blijkbaar vonden ze het niet grappig genoeg.quote:
Niet eens gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die poste ik laatst al, niemand reageerde er op dus blijkbaar vonden ze het niet grappig genoeg.
BRENNAN HEARTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kan je helemaal niet helpen, ken niks van providers enz
Dan kan ik sowieso niet. Dan zijn de grote vinnie, donnie en sjakie show hier bij ons.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
Liever volgende week vrijdag, donderdag en zaterdag moet ik ook al bier drinken.
quote:
Die is echt fckn grappig.. steeds als ie "Yeah" zegt.quote:
jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, welk stukje is dat?
Nog steeds bij die kerk?
Vorige keer had ik nog een filmpje voor je gepost die mij ook geholpen had bij dat stukje..quote:
Gij schavuit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Frankii het volgende:
Hmm ik was Hurt van Johnny Cash aan het zingen op het moment van de 2 minuten stilte kom ik net achter
oeps vergetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Frankii het volgende:
Hmm ik was Hurt van Johnny Cash aan het zingen op het moment van de 2 minuten stilte kom ik net achter
Je hebt geen respect?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer dat we niet allemaal black ops deden met het raam open.
Alleen 360 hierquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Iemand die dit nog speelt op de pc dan : D?
En hoeveel chicks heb je gehosseld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben ook weer terug, nieuw record met mn pathe pas. 4 films achter elkaar gekeken
Heeft iemand je toegevoegd jongen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah ok thanks! Ik dacht al, wie is dat?
Yes. Ken die boy niet maar kon iemand van hier zijn. "Not now" dan maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Heeft iemand je toegevoegd jongen.
Je moet mij nog steeds accepteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Yes. Ken die boy niet maar kon iemand van hier zijn. "Not now" dan maar.
Ik moet niks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je moet mij nog steeds accepteren.
Sommige mensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef handboek het volgende:
De vs heeft geen ervaring met oorlog voeren, zelfs Nederland heeft meer ervaring. Dit komt omdat Nederland ook echt oorlog gevoerd heeft in bijvoorbeeld Afghanistan en in Oost-Europa. Wij gaan er met grondtroepen en tactiek in. De vs bombardeerd alles plat en stuurt dan pas een leger. Dat is geen oorlog voeren, er zit geen enkele strategische of tactische gedachte achter. Wanneer het tegenzit in het luchtgevecht en de vs kan zijn doelen niet bombarderen, dan zal het geen oorlog kunnen voeren.
Doe toch maar.quote:
Jup, tweede helft van de game is sowieso superlamequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:44 schreef Frankii het volgende:
Dat einde van Fable 3_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrij weinig aangezien het donker wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En hoeveel chicks heb je gehosseld?
Het bleken kerels te zijn?quote:
Ja nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |