Ik kan je helemaal niet helpen, ken niks van providers enzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vraag nog maar keer. Welke glasvezel provider?
Mensen ook al ervaring hier mij lijbrandt bijvoorbeeld?
Er staat: my swag is undeniable.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik niet op me phone was had ik em kunnen lezen
Is TweakFiber niet goedkoper? Volgens mij staat TweakDSL wel goed bekend iigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vraag nog maar keer. Welke glasvezel provider?
Mensen ook al ervaring hier mij lijbrandt bijvoorbeeld?
Daar hoor je veel slechte verhalen op tweakers van geloof ik.Slechte klantenservice en veel wisselende verhalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is TweakFiber niet goedkoper? Volgens mij staat TweakDSL wel goed bekend iig
http://www.tweak.nl/consument/fiber/abonnementen.html
Ach dan moet je de 300ste post maar hebbenquote:
het is toch 301quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach dan moet je de 300ste post maar hebben
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
Dat heb ik expres verwijderd omdat ik niet wil dat mensen van hier daar gaan lopen trollen MICHHAS EN KABOUTERT, en wij onze SC kwijtraken die nu door de modjes gedoogd wordtquote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik expres verwijderd omdat ik niet wil dat mensen van hier daar gaan lopen trollen MICHHAS EN KABOUTERT, en wij onze SC kwijtraken die nu door de modjes gedoogd wordt
Wait... Waarom wordt ik beschuldigd van trollenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik expres verwijderd omdat ik niet wil dat mensen van hier daar gaan lopen trollen MICHHAS EN KABOUTERT, en wij onze SC kwijtraken die nu door de modjes gedoogd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |