Doorverkopen! geef hem een goedkope 451 formatie ofzo! dan heeft hij een lichtgroene formatie!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb een goedkope Casilias op de kop getikt. Alleen zijn formatie is verkeerd. Nu heeft hij een chem van 10. Ik heb nog formatie kaart van 41212. Zal ik deze kaart doorverkopen of aan Cassilias geven?
sowieso die kaart doorverkopen, die zijn ruim 10K waard als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb een goedkope Casilias op de kop getikt. Alleen zijn formatie is verkeerd. Nu heeft hij een chem van 10. Ik heb nog formatie kaart van 41212. Zal ik deze kaart doorverkopen of aan Cassilias geven?
Er zit geen verschil tussen 9 en 11 chem. Dit is laatst door EA zelf geverifieerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Rijstbal het volgende:
Ja hij staat nu op 4231 als het goed is. Heb evengoed al een lichtgroene schoen. Enige verschil als ik hem upgrade is dat die 11 chem krijgt. Maar is denk ik niet 10k waard:P
En pff ik sta nu in de finale. en net wanneer ik de 3-2 maakt krijg ik een beetje lag. En na de 4-2 al helemaal. Nu is het rust en staat het beeld stil.
Dan verkoop ik hem doorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:58 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Er zit geen verschil tussen 9 en 11 chem. Dit is laatst door EA zelf geverifieerd.
Ach je hebt hem niet totaal verspild in ieder geval...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Rijstbal het volgende:
Villa vind ik eigenlijk niet eens zo heel goed. Hij moet het van zn schot hebben. Hij mist net dat beetje snelheid en verliest vaak de bal. Maar als die aan het schieten komt.![]()
helft van zijn vrije trappen gaan erin.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75419393
KUUUUUUUUTTTTTTTTTTT. Ik faal hard. Wou die 41212 op de marktzetten. maar drukte perongeluk op A ipv X. Waardoor ik hem nu op Casilas heb gebruikt. Weg 13k![]()
ach je hebt blijkbaar al veel geld, en bovendien kan je hem nu voor meer doorverkopen dus het verlies zal wel meevallenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Rijstbal het volgende:
Villa vind ik eigenlijk niet eens zo heel goed. Hij moet het van zn schot hebben. Hij mist net dat beetje snelheid en verliest vaak de bal. Maar als die aan het schieten komt.![]()
helft van zijn vrije trappen gaan erin.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75419393
KUUUUUUUUTTTTTTTTTTT. Ik faal hard. Wou die 41212 op de marktzetten. maar drukte perongeluk op A ipv X. Waardoor ik hem nu op Casilas heb gebruikt. Weg 13k![]()
Heb ik ook last van nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:57 schreef Flashbag het volgende:
GodsammeLoopt Fifa te zeiken dat mn online pass corrupt is en ik kan hem voor geen mogelijkheid opnieuw downloaden
!!!! Afkickverschijnselen heerst!
netjes!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef GuRBuH het volgende:
M'n Serie A zilvers(WIP)
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#WXRTizzhbaPqK
Nee want PS3quote:
Ga die denk ik nog wel halen ipv Paci, maar er staan er nu niet zoveel op en ik heb nog heel weinig coins. Aangezien ik 1 item verkoop per 3 keer dat ik alles erop zet (want ps3).quote:en waarom geen Lucarelli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |