Heb ik ook last van nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:57 schreef Flashbag het volgende:
GodsammeLoopt Fifa te zeiken dat mn online pass corrupt is en ik kan hem voor geen mogelijkheid opnieuw downloaden
!!!! Afkickverschijnselen heerst!
netjes!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef GuRBuH het volgende:
M'n Serie A zilvers(WIP)
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#WXRTizzhbaPqK
Nee want PS3quote:
Ga die denk ik nog wel halen ipv Paci, maar er staan er nu niet zoveel op en ik heb nog heel weinig coins. Aangezien ik 1 item verkoop per 3 keer dat ik alles erop zet (want ps3).quote:en waarom geen Lucarelli?
Het is een Barcelona spelerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Ferdii het volgende:
Een barcalona speler zou al jankend ter aarde storten
ja de spits, want Napoliquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee want PS3
[..]
Ga die denk ik nog wel halen ipv Paci, maar er staan er nu niet zoveel op en ik heb nog heel weinig coins. Aangezien ik 1 item verkoop per 3 keer dat ik alles erop zet (want ps3).
Tenzij je de spits Lucarelli bedoeld, die is echt te traag en geen heading.
Mooi team, maar ik snap niet dat er mensen zijn die 4-5-1 spelen. Meest brakke formatie ooit imo..Napoli heeft wel wat goede silver midfielders en fiorentina paar goede backsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef GuRBuH het volgende:
M'n Serie A zilvers(WIP)
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#WXRTizzhbaPqK
Heb zelf ook nog nooit serieus met 4-5-1 gespeeld, maar het kwam een beetje zo uit. Had als eerste Dzemaili en Abdi en dat paste mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team, maar ik snap niet dat er mensen zijn die 4-5-1 spelen. Meest brakke formatie ooit imo..Napoli heeft wel wat goede silver midfielders en fiorentina paar goede backs
Met mijn silvers kom ik ook vaak Italianen tegen en de ultieme spits lijkt Babacar te zijn, van Fiorentina. Echt een beest..scoort vaak tegen mij, lijkt erg compleet te zijn..snel, hard schot en mega goed qua koppen.
De normale kost nu 395k BIN, moet hij nog verder zakken?!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:38 schreef Rijstbal het volgende:
Ronaldo 4x gescoord. Misschien weer een IF van hem ?en hopen dat zn gewone versie enorm daalt.
Gecondoleerd manquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Met pijn in mijn hart mijn IF Lavezzi, (LB getrainde) Coentrao en IF Cannavaro verkocht, waiting for TOTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |