Bedoel je schoten buiten de 16 of echt meters er achter?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef Ferdii het volgende:
scoren jullie veel met afstandsschoten?
Ik eigenlijk nooit, wil nooit het risico nemen op onnodig balverlies, meestal ga ik gewoon door tot ik een zekere kans heb om te scoren
Ik vind het een goeie afstraffer.. In de beker speel ik alleen maar tegen mensen die Full Defence spelen en op de counter.. Nou dan is kansen maken heel moeilijk.. Dus dan straf ik ze af met een poeier in de kruising.. Dan komen er eindelijk open ruimtes..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
Aftsandschotenmaarja je hebt soms ook van die figuren die niks anders proberen dan dat. Wle makkelijk om te winnen dan.
gewoon normaal schot? or hard/geplaatst schot?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedoel je schoten buiten de 16 of echt meters er achter?
Ik scoor wel regelmatig door buiten de 16 naar het goede been van de speler te kappen en dan te schieten, maar echt verderaf doe ik niet vaak. Gister wel toevallig een mooie met Rooney maar vergeten op te slaan.
In het midden voor de 16 gewoon een normaal schot, redelijk hard. Van de zijkant wel geplaatst ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:40 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gewoon normaal schot? or hard/geplaatst schot?
geplaatst wil ik nog wel eens doen door hem vanaf de zijkant van het veld langs de keeper te krullen
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef Rijstbal het volgende:
David Villa gekochtNu alleen nog een goeie keeper.
[ afbeelding ]
Nu al ontevredenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat ik Torres ga verkopen.. Dan Tevez en Fabregas halen..
Welke haalde je voor IF? 5K, 7,5K, 15K of 25K pakjes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:18 schreef Rijstbal het volgende:
IF Rolando en IF Armand uit 1 pakje getrokken. Nu even kijken hoeveel ze waard zijn.
Jumbo pakje. Maar toen was het Happy hourquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke haalde je voor IF? 5K, 7,5K, 15K of 25K pakjes?
20 5.. ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:09 schreef Doublepain het volgende:
20 5..![]()
Terwijl ik de Torres van Liverpool heb..
Ik winquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Ferdii het volgende:
Mijn el hamdaoui loopt nog gelijk :p iets van 45:45
Ik heb wel meer wedstrijden gespeeld, maar wel aardig wat met mijn eredivisieteam. Ter vergelijking zijn teamgenoten:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef laucas het volgende:
Sick. Je hebt ook al die 184 wedstrijden met hem gespeeld? Misschien ook interessant om te weten wat zijn aandeel in % is geweest van je totale productie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |