Die komt er 100% zeker niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van Balazs..![]()
![]()
Vooral als de TOTY Eredivisie komt.. Gelijk verkopen die hap, nu het nog kan..
Waarom koop je een goedkope speler als Carragher niet meteen in de juiste formatie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wachten op de verkoop van:
IF Douglas
IF Dzudszak
IF Stekelenburg
Dan Van der vaart, Bale, Bosingwa, Van der Sar, Ramires en Cole halen..
Ik ga hier geen eens meer antwoord op geven!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan geen coach vinden met 4-3-2-1..
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik ga hier geen eens meer antwoord op geven!
Sommige mensen hè...quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik ga hier geen eens meer antwoord op geven!
nou je hebt een beetje rare opmerkingen af en toe..quote:
interessantquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:42 schreef emokid het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)eging-in-4-jaar.html
Volgens McHardy lost de nieuwe Impact Engine veel problemen op. "Het geeft ons meer nauwkeurigheid, beter momentum, meer realisme en verhelpt situaties waar we ons voorheen niet mee bezig durfden te houden", legt McHardy uit. Zo beïnvloedt de Impact Engine voortaan tackles. Wanneer een tackle het standbeen raakt zal de speler ongeremd vallen; wordt het andere been geraakt, dan raakt de speler uit balans, maar weet hij meestal te blijven staan.
Ik heb onderhand ook wel zin in een potje na 2.5 weekquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:42 schreef Fenomeno het volgende:
Gezellig hier heren?
Psn godver nog steeds down en hard disk gisteren gecrasht, nu windows maar opnieuw aan het installeren, hopelijk is mn IF nani weg
Daarom Xbox Live.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb onderhand ook wel zin in een potje na 2.5 week
Not anymore. Twee keer RROD gehad en toen was het afgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |