Beter niet per se, maar je zou 4-2-3-1 kunnen proberen... Verder heeft 4-4-2 een links en rechtsmidden maar die moeten wel van ver komen, 4-3-2-1 is eigenlijk hetzelfde als 4-3-3 maar dan met de vleugels wat naar binnen getrokken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben van plan mijn hele IF team te verkopen van de Eredivisie.. Maar ik wil dus een totaal nieuw team, welk spelers ik ga halen, weet ik nog niet.. Maar ik wil graag een nieuw tactiek proberen.. Eerst gebruikte ik altijd 4-2-2-2 of 4-3-3.. Weet iemand een betere? (Met flankspelers als kan)
4-3-2-1 zat ik ook aan te denken, maar ik zal kijken thxquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
4321 is erg fijn! dan hebben je flanke ook meer scorend vermogen. En 41212 speelt lekker maar is erg duur natuurlijk. Wat is je budget?
Het wordt dus 4-3-2-1 zo te horenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beter niet per se, maar je zou 4-2-3-1 kunnen proberen... Verder heeft 4-4-2 een links en rechtsmidden maar die moeten wel van ver komen, 4-3-2-1 is eigenlijk hetzelfde als 4-3-3 maar dan met de vleugels wat naar binnen getrokken.
En je hebt 60/70Kquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:39 schreef Doublepain het volgende:
Mijn aanval gaat ongeveer zo eruit zien:
---Torres
?-------Nani
?--?--IF Quaresma
Ik heb het even uitgerekend:quote:
daar kan je waarschijnlijk net de helft van je voorhoede van kopen dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgerekend:
VDW: 30k
Lens: 30k
Dzudszak: ongeveer 40k
de rest: 30K
___
130K
Moet lukken
waarom zeg je net dan 60/70!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgerekend:
VDW: 30k
Lens: 30k
Dzudszak: ongeveer 40k
de rest: 30K
___
130K
Moet lukken
Ik wist de prijzen toen niet van iedereen, alles is de laatste tijd gedaald.. Dzudszak en Lens was eerst 60k..quote:
maar je zei lager dan nu!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wist de prijzen toen niet van iedereen, alles is de laatste tijd gedaald.. Dzudszak en Lens was eerst 60k..
Nu zijn ze lager ja..quote:
Jij blijft maar rare dingen zeggen..je hebt echt geen idee hoe een (mini)economie werkt geloof ik. Voor de 10.000e keer: Feit dat mensen hem voor een bepaalde prijs aanbieden wil niet zeggen dat andere mensen dat ook willen betalen, tenzij ze wanhopig zijn. In jouw geval gaat het ook nog eens letterlijk om 1 momentopname. Over een uur kan het weer compleet anders zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu zijn ze lager ja..
Ik zag ze eergisteren weggaan voor 20k en LENS zelfs voor 15k.. Nu staan ze gelukkig erop voor 40k zie ik, dus 30k moet lukken
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij blijft maar rare dingen zeggen..je hebt echt geen idee hoe een (mini)economie werkt geloof ik. Voor de 10.000e keer: Feit dat mensen hem voor een bepaalde prijs aanbieden wil niet zeggen dat andere mensen dat ook willen betalen, tenzij ze wanhopig zijn. In jouw geval gaat het ook nog eens letterlijk om 1 momentopname. Over een uur kan het weer compleet anders zijn.
Als brood vanaf morgen voor 100 euro in de winkel ligt kopen mensen wel iets anders om te eten. Natuurlijk heb je een kleine kans dat er een gek tussen zit, maar meestal niet.
dit dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij blijft maar rare dingen zeggen..je hebt echt geen idee hoe een (mini)economie werkt geloof ik. Voor de 10.000e keer: Feit dat mensen hem voor een bepaalde prijs aanbieden wil niet zeggen dat andere mensen dat ook willen betalen, tenzij ze wanhopig zijn. In jouw geval gaat het ook nog eens letterlijk om 1 momentopname. Over een uur kan het weer compleet anders zijn.
Als brood vanaf morgen voor 100 euro in de winkel ligt kopen mensen wel iets anders om te eten. Natuurlijk heb je een kleine kans dat er een gek tussen zit, maar meestal niet.
Toch is VdW weg voor 35 en Lens voor 32..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Balazs..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Ferdii het volgende:
IF lens voor 32k?
zondekun je nagaan dat die een maand geleden nog voor 80/100k wegging
Lens had voordat ik hem gehaald:quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Ferdii het volgende:
als die komt wel ja, en daarna goedkoop terugkopen
Tot nu toe denk ik alleen niet dat ie komt, en vind het ook wel zonde om de stats van spelers (x aantal goals enzo voor club te verliezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |