IF Stankovic is nog best aardig, Je kant evt ook met SIF Del Piero spelen op het midden misschienquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop zo dat Krasic rond de 100k gaat kosten. Anders moet ik weer ff traden om hem te kopen en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Terwijl ik dit type kom ik erachter dat ik ook nog Kaká kan verkopen, geen zin om te kijken maar die zal wel rond de 50k kosten op het moment... Misschien nog wel wat minder.
Jammer dat ik met Krasic qua chemistry wel een beetje in de knoop zit. Voor de rest spelen er geen goede serviërs in de Serie A. De middenvelders van Juventus zijn ook niet echt top. Ik heb nu Hernanes op de (R)CM positie, die staat daar perfect met Motta naast hem en Lucio met Maicon achter hem....
Jammer dat IF Pato een ST is. Hernanes op (R)CM, IF Pato RW, IF Ibrahimovic als ST en IF Robinho als LW zou wel redelijk baas zijn. Heb nu alleen op LW Di Natale en die heeft weer extra chemistry met Totti op (L)CM.
Lastig.... Het was veel makkelijker toen ik weinig coins had en goedkope spelers!
Om nou met Stankovic en Motta te spelen is een beetje overdreven. Del Piero zou misschien nog wel kunnen maar eigenlijk is Hernanes te goed om hem daar niet neer te zetten. Cavani heeft als ST ook geen link maar die doet het eigenlijk prima. Het is wel eeuwig zonde dat er geen IF Milito was dit jaar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Stankovic is nog best aardig, Je kant evt ook met SIF Del Piero spelen op het midden misschien
ander topic inderdaad!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef feesbeeest het volgende:
Misschien heel oftopic maar weet iemand waar de NTSC versie voor de xbox360 het goedkoopst is?
Sorry als dit het verkeerde topic is hiervoor.
nee, alleen een Rest Of The World TOTY!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef emokid het volgende:
Kun je beter vragen in het Xbox 360 topic denk ik.
Komt er een Süperlig (Turkije) TOTY?
zit vast wel een Turk tussen denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
nee, alleen een Rest Of The World TOTY!
Gaat een combinatie worden tussen alle TOTY's die geen sticky waren. Er is geen officieel topic van volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:01 schreef emokid het volgende:
Ik kan het topic daarvan niet vinden. Wie zitten er in dat TOTY?
Ik denk dat wij het hier wel mee eens zijnquote:'Voetbalspel maakt agressiever dan shooter'
Uitgegeven: 5 mei 2011 11:45
Laatst gewijzigd: 5 mei 2011 11:55
AMSTERDAM - Een voetbalspel maakt gamers agressiever dan een gewelddadig schietspel. Een onterechte penalty blijkt volgens het onderzoek meer agressie op te wekken dan het neerschieten van vijanden.
Dat schrijft de Britse krant Metro op basis van onderzoek door Britse wetenschappers van de universiteit van Huddersfield.
De onderzoekers meetten de hartslag, transpiratie en hersenactiviteit van veertig mannen en vrouwen terwijl ze een voetbal- en schietspel speelden.
Hieruit bleek dat het vermoorden van spelkarakters in een schietspel een minder heftige reactie opleverde dan een onterechte goal of overtreding in een voetbalgame.
Geïrriteerd
Uit het onderzoek blijkt verder dat de proefpersonen langer geïrriteerd bleven na het spelen van een potje virtueel voetbal dan een schietspel. Volgens de onderzoekers geeft dit aan dat gewelddadige games onterecht worden aangewezen als het ergste type spel dat iemand kan spelen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een raar onderzoek. Ze maken nu een vergelijking tussen een onterechte goal/penalty in een voetbalspel of een kill in een shooter?
Het tegenkrijgen van een (in jouw ogen) onterechte penalty kun je niks aan doen en het levert een negatief iets op voor je score.
Het afschieten van iemand in een shooter levert je een positief punt op voor je score.
Beetje appels met peren vergelijken vind ik.
Eigenlijk vergelijken ze het doodschieten van mensen in een spelletje met agressiequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een raar onderzoek. Ze maken nu een vergelijking tussen een onterechte goal/penalty in een voetbalspel of een kill in een shooter?
Het tegenkrijgen van een (in jouw ogen) onterechte penalty kun je niks aan doen en het levert een negatief iets op voor je score.
Het afschieten van iemand in een shooter levert je een positief punt op voor je score.
Beetje appels met peren vergelijken vind ik.
Mijn reactie kwam voornamelijk voort uit deze zin. Maar dat zal dus aan de formulering van de bron liggen, ipv aan het onderzoek.quote:Hieruit bleek dat het vermoorden van spelkarakters in een schietspel een minder heftige reactie opleverde dan een onterechte goal of overtreding in een voetbalgame.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn reactie kwam voornamelijk voort uit deze zin. Maar dat zal dus aan de formulering van de bron liggen, ipv aan het onderzoek.
4321 is erg fijn! dan hebben je flanke ook meer scorend vermogen. En 41212 speelt lekker maar is erg duur natuurlijk. Wat is je budget?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben van plan mijn hele IF team te verkopen van de Eredivisie.. Maar ik wil dus een totaal nieuw team, welk spelers ik ga halen, weet ik nog niet.. Maar ik wil graag een nieuw tactiek proberen.. Eerst gebruikte ik altijd 4-2-2-2 of 4-3-3.. Weet iemand een betere? (Met flankspelers als kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |