abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96350803
IF Djuricic met stip mijn top 5 van favo spelers binnen..die 94 curve van hem is zo ziek..je kan echt heerlijk met hem schieten, is snel, heeft een dribbel..eigenlijk een verbeterde versie van Eriksen..denk dat ik hem bij mijn eredivisie ploeg ook maar de basis in knal :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96350836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop zo dat Krasic rond de 100k gaat kosten. Anders moet ik weer ff traden om hem te kopen en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Terwijl ik dit type kom ik erachter dat ik ook nog Kaká kan verkopen, geen zin om te kijken maar die zal wel rond de 50k kosten op het moment... Misschien nog wel wat minder.

Jammer dat ik met Krasic qua chemistry wel een beetje in de knoop zit. Voor de rest spelen er geen goede serviërs in de Serie A. De middenvelders van Juventus zijn ook niet echt top. Ik heb nu Hernanes op de (R)CM positie, die staat daar perfect met Motta naast hem en Lucio met Maicon achter hem....

Jammer dat IF Pato een ST is. Hernanes op (R)CM, IF Pato RW, IF Ibrahimovic als ST en IF Robinho als LW zou wel redelijk baas zijn. Heb nu alleen op LW Di Natale en die heeft weer extra chemistry met Totti op (L)CM.

Lastig.... Het was veel makkelijker toen ik weinig coins had en goedkope spelers!
IF Stankovic is nog best aardig, Je kant evt ook met SIF Del Piero spelen op het midden misschien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96351319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

IF Stankovic is nog best aardig, Je kant evt ook met SIF Del Piero spelen op het midden misschien
Om nou met Stankovic en Motta te spelen is een beetje overdreven. Del Piero zou misschien nog wel kunnen maar eigenlijk is Hernanes te goed om hem daar niet neer te zetten. Cavani heeft als ST ook geen link maar die doet het eigenlijk prima. Het is wel eeuwig zonde dat er geen IF Milito was dit jaar...

Dit is mijn team nu trouwens, maar volgens mij heb ik niet veel veranderd de laatste tijd.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gZ0h5GyobaOHq
pi_96351509
Is het verschil met IF en NIF groot bij Chiellini?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96352079
Vind dat altijd lastig om te zeggen. Ik heb hem gekocht omdat ik wat coins over had. Sinds hij niet in een TOTY komt heb ik hem maar gekocht. Ik vind hem wel erg lekker spelen, hij is redelijk snel, pace volgens mij 84. Voor een CB is dat flink wat. Als er een aanvaller op hem af komt dan kunnen ze het meestal wel vergeten en zijn heading is ook erg goed natuurlijk, ook met aanvallende corners scoort hij regelmatig. Of hij die +400k coins waard is, ik weet het niet maar datzelfde idee heb ik bij Cavani. Of hij nou zoveel beter is dan Milito bijvoorbeeld...
pi_96363116
Misschien heel oftopic maar weet iemand waar de NTSC versie voor de xbox360 het goedkoopst is?

Sorry als dit het verkeerde topic is hiervoor.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_96363782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:47 schreef feesbeeest het volgende:
Misschien heel oftopic maar weet iemand waar de NTSC versie voor de xbox360 het goedkoopst is?

Sorry als dit het verkeerde topic is hiervoor.
ander topic inderdaad!
pi_96363810
Kun je beter vragen in het Xbox 360 topic denk ik.

Komt er een Süperlig (Turkije) TOTY?
pi_96364096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef emokid het volgende:
Kun je beter vragen in het Xbox 360 topic denk ik.

Komt er een Süperlig (Turkije) TOTY?
nee, alleen een Rest Of The World TOTY!
pi_96364196
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

nee, alleen een Rest Of The World TOTY!
zit vast wel een Turk tussen denk ik :)
pi_96367721
Ik kan het topic daarvan niet vinden. Wie zitten er in dat TOTY?
pi_96368468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:01 schreef emokid het volgende:
Ik kan het topic daarvan niet vinden. Wie zitten er in dat TOTY?
Gaat een combinatie worden tussen alle TOTY's die geen sticky waren. Er is geen officieel topic van volgens mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96382312
quote:
'Voetbalspel maakt agressiever dan shooter'
Uitgegeven: 5 mei 2011 11:45
Laatst gewijzigd: 5 mei 2011 11:55
AMSTERDAM - Een voetbalspel maakt gamers agressiever dan een gewelddadig schietspel. Een onterechte penalty blijkt volgens het onderzoek meer agressie op te wekken dan het neerschieten van vijanden.

Dat schrijft de Britse krant Metro op basis van onderzoek door Britse wetenschappers van de universiteit van Huddersfield.

De onderzoekers meetten de hartslag, transpiratie en hersenactiviteit van veertig mannen en vrouwen terwijl ze een voetbal- en schietspel speelden.

Hieruit bleek dat het vermoorden van spelkarakters in een schietspel een minder heftige reactie opleverde dan een onterechte goal of overtreding in een voetbalgame.

Geïrriteerd

Uit het onderzoek blijkt verder dat de proefpersonen langer geïrriteerd bleven na het spelen van een potje virtueel voetbal dan een schietspel. Volgens de onderzoekers geeft dit aan dat gewelddadige games onterecht worden aangewezen als het ergste type spel dat iemand kan spelen.
Ik denk dat wij het hier wel mee eens zijn :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:15:32 #114
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_96382407
Ik wel in ieder geval :D
pi_96383940
Mijn 1ste joystick ook :P
pi_96384202
Goed onderzoek :P
Eens.
pi_96384364
mijn controller vind dat ook :D ding vliegt nog wel eens door de lucht als mijn verdedigers niet doen wat ik wil :D
hardcoholic
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:25:37 #118
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_96384933
Wat een raar onderzoek. Ze maken nu een vergelijking tussen een onterechte goal/penalty in een voetbalspel of een kill in een shooter?

Het tegenkrijgen van een (in jouw ogen) onterechte penalty kun je niks aan doen en het levert een negatief iets op voor je score.

Het afschieten van iemand in een shooter levert je een positief punt op voor je score.

Beetje appels met peren vergelijken vind ik.
pi_96385053
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een raar onderzoek. Ze maken nu een vergelijking tussen een onterechte goal/penalty in een voetbalspel of een kill in een shooter?

Het tegenkrijgen van een (in jouw ogen) onterechte penalty kun je niks aan doen en het levert een negatief iets op voor je score.

Het afschieten van iemand in een shooter levert je een positief punt op voor je score.

Inderdaad.
pi_96385056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef GuRBuH het volgende:

Eigenlijk vergelijken ze het doodschieten van mensen in een spelletje met agressie ;) De conclusie is dan dat voetbal meer agressie oplevert.
edit: niet echt lekker geformuleerd maar je snapt wat ik bedoel.

In dat onderzoekje kan je lezen dat ze mensen gewoon het spel lieten spelen, ze werden in het shooter spel dus ook dood geschoten (negatief) dus dat is ook wel gemeten :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:36:44 #121
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_96385410
quote:
Hieruit bleek dat het vermoorden van spelkarakters in een schietspel een minder heftige reactie opleverde dan een onterechte goal of overtreding in een voetbalgame.
Mijn reactie kwam voornamelijk voort uit deze zin. Maar dat zal dus aan de formulering van de bron liggen, ipv aan het onderzoek.
pi_96385495
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:36 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Mijn reactie kwam voornamelijk voort uit deze zin. Maar dat zal dus aan de formulering van de bron liggen, ipv aan het onderzoek.
^O^
pi_96386345
Ik heb wat extra managers gekocht om % contracten omhoog te werken, maar het blijft op 18% staan. Klopt dat?
Ik heb 10 rare managers met +3% contracten.
pi_96389419
Ik heb een vraagje, ik ben van plan mijn hele IF team te verkopen van de Eredivisie.. Maar ik wil dus een totaal nieuw team, welk spelers ik ga halen, weet ik nog niet.. Maar ik wil graag een nieuw tactiek proberen.. Eerst gebruikte ik altijd 4-2-2-2 of 4-3-3.. Weet iemand een betere? (Met flankspelers als kan)
pi_96389622
quote:
5s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben van plan mijn hele IF team te verkopen van de Eredivisie.. Maar ik wil dus een totaal nieuw team, welk spelers ik ga halen, weet ik nog niet.. Maar ik wil graag een nieuw tactiek proberen.. Eerst gebruikte ik altijd 4-2-2-2 of 4-3-3.. Weet iemand een betere? (Met flankspelers als kan)
4321 is erg fijn! dan hebben je flanke ook meer scorend vermogen. En 41212 speelt lekker maar is erg duur natuurlijk. Wat is je budget?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')