Er wordt overdag gewoon minder aangeboden. Feit dat momenteel een paar man boven de marktprijs probeert te verkopen wil niet zeggen dat de marktprijs dan ook direct hoger isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt dus echt niet heHeb ze nu allemaal gekeken en goedkoopste is 52K
edit: oke 50K dus, daarna 52
Het is al een meer dan een week dat ze rond de 55 a 60K zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er wordt overdag gewoon minder aangeboden. Feit dat momenteel een paar man boven de marktprijs probeert te verkopen wil niet zeggen dat de marktprijs dan ook direct hoger is
Ik handel niet.... verdien alleen coins met potjes spelen. dus voor die vraag kan je beter even Sony mailen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Wannneer heb je 16.5K? in een week? PM me dan ff please!
Kijk gewoon op fut11info..daar kan je letterlijk IEDERE Xavi trade zien en bijna alles is onder de 55K en een groot deel oner 50K zelfs..Als jij zo eigenwijs wil zijn en voor 57K wil verkopen is dat prima, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het is al een meer dan een week dat ze rond de 55 a 60K zijn.
Rechts heb je 4 tabbladen. Een daarvan is ALL TRADESquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:16 schreef DutchSL het volgende:
Waar kun je iedere Xavi trade zien? Ik kan alleen het gemiddelde zien.
In het echt zou een team met die 4 verre van onoverwinnelijk zijn hoor. Niets mis met kleine spelers, maar er moet balans in je elftal zitten, combinatie van fysiek en finesse.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het best wel jammer dat kleine spelers, heel slecht zijn..
Ik had eerst een team met, Xavi, Iniesta, Kaka, Sneijder etc.
Maar toch verloor ik elke wedstrijd...
Kaka is wel sterk hoor! (mijn favoriete fifa speler samen met Aguero.)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het best wel jammer dat kleine spelers, heel slecht zijn..
Ik had eerst een team met, Xavi, Iniesta, Kaka, Sneijder etc.
Maar toch verloor ik elke wedstrijd...
Inderdaad, Kaká hoort niet in dat rijtje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Kaka is wel sterk hoor! (mijn favoriete fifa speler samen met Aguero.)
Kaka is niet bijzonder klein. In het echt zijn Xavi en Iniesta veel wendbaarder dan in FIFA. Als je ziet hoe snel en gemakkelijk Xavi of Sneijder om zijn as kan draaien, dat zie je in FIFA niet gebeuren. Dat zou het verschil kunnen en moeten maken als je kiest voor een team met zulke spelers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het echt zou een team met die 4 verre van onoverwinnelijk zijn hoor. Niets mis met kleine spelers, maar er moet balans in je elftal zitten, combinatie van fysiek en finesse.
Die laatste zou ik ook graag eens proberen, maar om daar nou 75000 voor te lappen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Mijn favorieten zijn Fer, IF Lens, TIF Cavani, De Rossi, IF Douglas en IF Assaidi
huge pricefixquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die laatste zou ik ook graag eens proberen, maar om daar nou 75000 voor te lappen...
Wat moet je met IF Drenthe? Die heeft 0 chem met de anderen om je team en is een LM..Ook niet echt handig dat je letterlijk niemand hebt die in de juiste formatie staatquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
IF Drenthe nog en ik ben klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |