Ja, maar als je gewoon spelers zoekt op dit moment kan je beter gewoon in de markt kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat dit om de trade? http://www.fut11info.nl/
Beide pace 90+ toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Alleen omdat ze na de update kwamen? En die komen ook niet meer? Dat is wel jammer voor FUT'ers.Lukoki en Miyaichi zijn in het spel zó snel.
Haha!quote:
Is dat veel?quote:
Koop ook even een Spaanse manager (en als het even kan ook een trainingskaart voor je manager's formatie). Scheelt veel chem.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Is dat veel?
Ik ging wat onder de prijs zitten die ik een aantal keer voor zag komen, dacht dat het wel logisch was.
Zo, inderdaad. Heb Del Bosque gevonden voor 4-4-2 en ik zit in 1 keer op 99.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koop ook even een Spaanse manager (en als het even kan ook een trainingskaart voor je manager's formatie). Scheelt veel chem.
Nu alleen nog de posities en formaties veranderen van je spelers en je bent klaarquote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Zo, inderdaad. Heb Del Bosque gevonden voor 4-4-2 en ik zit in 1 keer op 99.
[ afbeelding ]
Wat moet ik doen met spelers die geblesseerd zijn? Helen deze automatisch?
Je zegt het alsof het een feit is...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef ForumPimp het volgende:
Online is het niet echt tof, beetje saai zelfs.
Ik heb tot nu toe alleen maar kopgoals gezien.
Hmm dat ervaar ik helemaal niet zo.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef ForumPimp het volgende:
Online is het niet echt tof, beetje saai zelfs.
Ik heb tot nu toe alleen maar kopgoals gezien.
Zie het dan maar meer als een mening.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het een feit is...
Ik vind online in ieder geval 10x leuker dan tegen de CPU..daar was voor mij echt geen reet aan. Sure, je komt wat tegenstanders tegen die erg eendimensioneel spelen en maar 1 trucje kennen, maar daar moet je dan zelf juist gebruik van maken.
Ben ik het ook mee eens. En bij head to head heb je ZO vaak mensen die na je 1e goal meteen ragequitten. Bij FUT spelen mensen in ieder geval nog door voor de 300? completion reward.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:27 schreef laucas het volgende:
Tegenstanders in FUT zijn in het algemeen wel van een beter niveau dan bijv. head to head.
Dat is niet altijd zo. Veel van mijn tegenstanders leggen ook gelijk de controller weg of gaan in hun eigen helft rondtikken.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. En bij head to head heb je ZO vaak mensen die na je 1e goal meteen ragequitten. Bij FUT spelen mensen in ieder geval nog door voor de 300? completion reward.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |