gast..quote:Op zondag 8 mei 2011 16:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Op het EA forum kom ik een gast tegen met dit team, echt te ziek dit....
[ afbeelding ]
Je moet van dezelfde competitie of nationaliteit spelers kopen want met 30 chem speelt het team echt brak!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef ForumPimp het volgende:
Ik ben een aantal dagen geleden ook begonnen, best tof! Alleen heb een aantal spelers die niet zo goed passen in de formatie waar ik het liefst mee speel.
[ afbeelding ]
Mijn team wat nu wel lekker speelt.
Dat het brak speelt is mij bekend, maar ik wist niet dat de nationaliteit en competitie daar invloed op hadden. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Je moet van dezelfde competitie of nationaliteit spelers kopen want met 30 chem speelt het team echt brak!
Dan is de lol er toch ook af.. Had hij ook nog messi if op de bank?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Op het EA forum kom ik een gast tegen met dit team, echt te ziek dit....
[ afbeelding ]
Ik had niet echt veel spelers, maar ik wist niet dat het zoveel effect op het spel had, ik zit nu met een chemistry van 51 en het loopt vet soepel!quote:
Gebookmarkedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat dus, je was me net voor![]()
Meer info over FUT hier en nog een handige site hier.
xbox? Potje spelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik had niet echt veel spelers, maar ik wist niet dat het zoveel effect op het spel had, ik zit nu met een chemistry van 51 en het loopt vet soepel!
Ik denk dat ik nog even moet door sparen voordat ik mijzelf kan meten met een team zoals die van jouw. WTF.quote:
Je had het nog aardig volgehoudem . Eerste helft was nog spannend.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:56 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even moet door sparen voordat ik mijzelf kan meten met een team zoals die van jouw. WTF.
IF-spelers zijn maar 1 week verkrijgbaar, terwijl de gewone versie het hele jaar door in packs zit. Die puntjes maken hem interessant om te kopen, maar de schaarste maakt hem zo duur.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een klein vraagje over FUT. Waarom is een IF speler zo ontzettend veel meer waard dan een 'gewone' speler? Alleen om die paar extra puntjes? Bij Jeremain Lens zie je bijvoorbeeld dat de gewone versie gemiddeld 700 coins kost en de IF 42000.
Hmm, is het dan echt de moeite voor een paar puntjes? Je kunt ongeveer 60 Lens'en kopen van hetzelfde geldquote:Op maandag 9 mei 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF-spelers zijn maar 1 week verkrijgbaar, terwijl de gewone versie het hele jaar door in packs zit. Die puntjes maken hem interessant om te kopen, maar de schaarste maakt hem zo duur.
Maar je kan er maar 1 opstellen, dus als je meer geld hebt koop je de duurdere natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm, is het dan echt de moeite voor een paar puntjes? Je kunt ongeveer 60 Lens'en kopen van hetzelfde geld
Aha.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar je kan er maar 1 opstellen, dus als je meer geld hebt koop je de duurdere natuurlijk
Nee, zitten er vrijwel allemaal niet inquote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha.
Nog een vraagje. Ik weet dan toevallig dat Miyaichi, Lukoki, Castillion en consorten in Fifa zitten na de update. Komen die helemaal niet bij FUT?
Waarom niet dan? Alleen omdat ze na de update kwamen? En die komen ook niet meer? Dat is wel jammer voor FUT'ers.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, zitten er vrijwel allemaal niet in
Tja, dat moet je zelf afwegen natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm, is het dan echt de moeite voor een paar puntjes? Je kunt ongeveer 60 Lens'en kopen van hetzelfde geld
Koef zit er gewoon in hoor. kan zijn dat hij even niet op de trade staat..silvers zijn wat zeldzamer doorgaans, zeker de kleine competities.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
Zelfs Koevermans, Castaignos enzo zitten er niet in... Beetje vaag.
Gaat dit om de trade? http://www.fut11info.nl/quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koef zit er gewoon in hoor. kan zijn dat hij even niet op de trade staat..silvers zijn wat zeldzamer doorgaans, zeker de kleine competities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |