Het is een Barcelona spelerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Ferdii het volgende:
Een barcalona speler zou al jankend ter aarde storten
ja de spits, want Napoliquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee want PS3
[..]
Ga die denk ik nog wel halen ipv Paci, maar er staan er nu niet zoveel op en ik heb nog heel weinig coins. Aangezien ik 1 item verkoop per 3 keer dat ik alles erop zet (want ps3).
Tenzij je de spits Lucarelli bedoeld, die is echt te traag en geen heading.
Mooi team, maar ik snap niet dat er mensen zijn die 4-5-1 spelen. Meest brakke formatie ooit imo..Napoli heeft wel wat goede silver midfielders en fiorentina paar goede backsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef GuRBuH het volgende:
M'n Serie A zilvers(WIP)
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#WXRTizzhbaPqK
Heb zelf ook nog nooit serieus met 4-5-1 gespeeld, maar het kwam een beetje zo uit. Had als eerste Dzemaili en Abdi en dat paste mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team, maar ik snap niet dat er mensen zijn die 4-5-1 spelen. Meest brakke formatie ooit imo..Napoli heeft wel wat goede silver midfielders en fiorentina paar goede backs
Met mijn silvers kom ik ook vaak Italianen tegen en de ultieme spits lijkt Babacar te zijn, van Fiorentina. Echt een beest..scoort vaak tegen mij, lijkt erg compleet te zijn..snel, hard schot en mega goed qua koppen.
De normale kost nu 395k BIN, moet hij nog verder zakken?!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:38 schreef Rijstbal het volgende:
Ronaldo 4x gescoord. Misschien weer een IF van hem ?en hopen dat zn gewone versie enorm daalt.
Gecondoleerd manquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Met pijn in mijn hart mijn IF Lavezzi, (LB getrainde) Coentrao en IF Cannavaro verkocht, waiting for TOTY
Liever een tikkie naar links en de bal erin leggen dan de bal tegen de keeper aan schieten.quote:
De IF's worden op de PS3 gere-released wanneer PSN weer up is.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop dat ze daar een oplossing/tegemoetkoming voor vinden, anders worden de IF's die deze week uitgekomen zijn echt ultra zeldzaam..
Ok mooi, had ik nog niet gelezenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De IF's worden op de PS3 gere-released wanneer PSN weer up is.
SIF Inler is misschien wel een goede voor je rechtermiddenvelder ook..aardig cheap en echt een held imoquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Kleine aanpassing gemaakt. Nu maar wachten op Serie A TOTY dan kan ik weer iets veranderen. Voor de rest is m'n team nu wel prima eigenlijk.
[ afbeelding ]
Heb nu even die D'Agostino er staan, heb er nog niet mee gespeeld maar hij schijnt echt heel goed te zijn. Wil eigenlijk gewoon weer Hernanes er neer zetten als TOTY uit is. Voor chemistry moet ik bij Stankovic zijn. Een Serviër bij Inter, hij is eigenlijk voor mijn team gemaakt. Maar ik vrees dat hij wat te verdedigend is.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIF Inler is misschien wel een goede voor je rechtermiddenvelder ook..aardig cheap en echt een held imo
Waarom eigenlijk Lucio ipv Thiago Silva (quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nu even die D'Agostino er staan, heb er nog niet mee gespeeld maar hij schijnt echt heel goed te zijn. Wil eigenlijk gewoon weer Hernanes er neer zetten als TOTY uit is. Voor chemistry moet ik bij Stankovic zijn. Een Serviër bij Inter, hij is eigenlijk voor mijn team gemaakt. Maar ik vrees dat hij wat te verdedigend is.
Ik zit nu naar de stats van D'Agostino te kijken, die is eigenlijk ook erg verdedigend... Vanavond even een paar potjes doen en kijken wat ik ga doen met die positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |