Wat maakt dat voor verschil? Althans op dit forum, dan? Hier heeft men al lang besloten dat het een fake-operatie was. Op het moment dat er dadelijk foto's verschijnen wordt elke pixel weer aangegrepen om te laten zien dat het een grote cover-up is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Afwachten wanneer Amerika met de foto's en andere bewijsmaterialen komt.
Opzich ook niet zo gek dat je niks meer kan vertrouwen. Het is zo makkelijk om overal maar een photoshop van te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor verschil? Althans op dit forum, dan? Hier heeft men al lang besloten dat het een fake-operatie was. Op het moment dat er dadelijk foto's verschijnen wordt elke pixel weer aangegrepen om te laten zien dat het een grote cover-up is.
edit dat gaat natuurlijk via die satellietenquote:De regering, de legertop en de leiding van inlichtingendiensten en andere topfunctionarissen volgden de operatie in een speciale ruimte in de kelder van het Witte Huis, de Situation Room genaamd. Via spionagesatellieten kregen ze beelden van de actie door.
EKIA
Toen het woord Geronimo klonk, wisten de aanwezigen dat de commando's Bin Laden hadden gevonden. Even later hoorden ze Geronimo EKIA (enemy killed in action, vijand gedood in actie), de bevestiging dat het doelwit dood was.
Tja. Dat is natuurlijk zo. Maar er is een verschil tussen kritisch kijken naar foto's en videoos enerzijds, en anderzijds per definitie uitgaan van de gedachte dat alles wat in de MSM verschijnt vals is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Opzich ook niet zo gek dat je niks meer kan vertrouwen. Het is zo makkelijk om overal maar een photoshop van te maken.
Hier:
[ afbeelding ]
Misschien niet voor de diehards in dit subforum, maar er zijn ook genoeg gematigde users die bewijsmateriaal wel op de waarde ervan vertrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor verschil? Althans op dit forum, dan? Hier heeft men al lang besloten dat het een fake-operatie was. Op het moment dat er dadelijk foto's verschijnen wordt elke pixel weer aangegrepen om te laten zien dat het een grote cover-up is.
Ik vind het vooral interessant hoe je overal mensen hoort twijfelen aan dit verhaal en niet alleen de gebruikelijke weirdo's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef internal het volgende:
Het blijft interessant om te lezen wat de conspiracy fans hier van vindenEn natuurlijk is het leuk om te kijken waar Bankfurt altijd mee komt.
En ergens anders slikken ze het allemaal als zoete koek. Boeiend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, onderbuikgevoel is onomstotelijk bewijs en geeft bij vrijwel elke rechtzaak de doorslag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Symer het volgende:
Zag net op BBC Obama een speechje doen voor een zaal vol klapvee. Waar ik dit eerst een vreemd verhaal vond ben ik er nu vrijwel zeker van dat het gelogen is.
Zoals Obama snel over 'we captured and killed Bin Laden' heen praatte en hoe schuldig hij keek toen hij daar applaus voor kreeg zegt alles.
Dat is ook waar ja. Maar het is dan ook wel op een zeer vreemde wijze uitgevoerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant hoe je overal mensen hoort twijfelen aan dit verhaal en niet alleen de gebruikelijke weirdo's.
Juist.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien niet voor de diehards in dit subforum, maar er zijn ook genoeg gematigde users die bewijsmateriaal wel op de waarde ervan vertrouwen.
Oh, zijn we hier met een rechtzaak bezig? Ik dacht dat het gewoon over meningen ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, onderbuikgevoel is onomstotelijk bewijs en geeft bij vrijwel elke rechtzaak de doorslag.
Dus omdat hij schuldig keek tijdens applaus is het voor jou een grote leugen? Doe je goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Symer het volgende:
Zag net op BBC Obama een speechje doen voor een zaal vol klapvee. Waar ik dit eerst een vreemd verhaal vond ben ik er nu vrijwel zeker van dat het gelogen is.
Zoals Obama snel over 'we captured and killed Bin Laden' heen praatte en hoe schuldig hij keek toen hij daar applaus voor kreeg zegt alles.
Ik ook, omdat het laat zien dat er meer en meer mensen aan de belachelijk subjectieve nieuwstoevoer die we al lange tijd voor lief nemen in twijfel gaan trekken. Verder stinkt dit verhaal natuurlijk aan alle kanten, dus zonder duidelijk bewijs hebben 'gewone' mensen ook alle reden tot twijfelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant hoe je overal mensen hoort twijfelen aan dit verhaal en niet alleen de gebruikelijke weirdo's.
Straw that broke the camels back.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Dus omdat hij schuldig keek tijdens applaus is het voor jou een grote leugen? Doe je goed.
Nee, we zijn hier niet met een rechtzaak bezig. Toch heb je voldoende informatie nodig om goed een mening kunnen vormen. Als een onderbuikgevoel voor mensen voldoende is geen twijfel over te laten, dan hebben we veel grotere problemen dan mogelijk bedrog betreffende dit soort voorvallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh, zijn we hier met een rechtzaak bezig? Ik dacht dat het gewoon over meningen ging.
Dit zal nooit 'bewezen' worden als zijnde leugen, daar twijfel ik niet over.
Werkelijk? Onderbuik rules the world hoor. Je dacht toch niet dat we met z'n allen lijstjes gaan maken van argumenten voor en tegen en op basis daarvan een mening vormen? Zo werken meningen namelijk niet. Die vormen automatisch en vervolgens ga je op zoek naar dingen die die mening versterken danwel 'bevestigen'.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, we zijn hier niet met een rechtzaak bezig. Toch heb je voldoende informatie nodig om goed een mening kunnen vormen. Als een onderbuikgevoel voor mensen voldoende is geen twijfel over te laten, dan hebben we veel grotere problemen dan mogelijk bedrog betreffende dit soort voorvallen.
Dat is waarom de meeste meningen er ook niet toe doen. Weloverwogen meningen op basis van solide argumenten hebben nut, omdat ze getuigen van verstand van zaken. Dat is waar verstandige mensen doorgaans mee werken, maar gezien wat je schrijft behoor jij niet tot deze groep.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Werkelijk? Onderbuik rules the world hoor. Je dacht toch niet dat we met z'n allen lijstjes gaan maken van argumenten voor en tegen en op basis daarvan een mening vormen? Zo werken meningen namelijk niet. Die vormen automatisch en vervolgens ga je op zoek naar dingen die die mening versterken danwel 'bevestigen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |