ik kreeg voorheen altijd sjans van meiden een half jaar terug nog maar nu al een hele tijd niet meer. waanneer ik ergens een meid ziet lopen die er uit mijn ogen wel aantrekkelijk uit vind zien en waanneer ik oogcontact zoekt en die probeert te krijgen. dan doen die meiden alsof ik niet bestaat of beginnen met een boze/arrogante gezichtsuitdrukking te kijken, ook valt het me op als ze niet in de gaten hebben waanneer ik hun richting op kijkt dat ze ook een soort van bange gezichtsuitdrukking opzetten.
trouwens ik ben pas naar de kapper geweest en het ziet er weer goed uit maar nog blijft die aandacht van vrouwen hetzelfde dus niet toenemend, met andere zinnen word ik nog steeds door heel weinig meiden aangekeken.
het is al 2 weken dat ik de aandacht van meiden niet meer trekt waanneer ik naar ze kijk negeren ze me waardoor het lijkt alsof ik niet bestaat voor hun. en voorheen kreeg ik altijd oogcontact van vrouwen waar ik ook kwam werd ik lang aangekeken maar al een paar maanden is het niet meer het geval.
wat me opvalt als ik buiten loopt is dat andere jongens meer aandacht van meiden krijgen.