quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nice guys finish last....oh nee toch niet?
Agreequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is hetzelfde als die moslim-mannen die hun vrouw een meter achter zich aan laten lopen. Die nemen de 'gevaarlijke' voorkant voor hun rekening, willen hun vrouw beschermen etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef DarkElf het volgende:
Dat aan de 'gevaarlijke'kant van de weg lopen e.d doet mijn man idd ook automatisch. Ik geloof echt niet dat hij daar bewust over nadenkt.Behalve als ik aan die kant terecht kom, dan heeft hij wel zoiets: hee zou je niet eens aan de andere kant lopen?
Liefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef Fes1-2 het volgende:
Denk dat het meer een (automatisch) beschermgevoel is van joh pas op voor die auto's
mannen die dat zeggen zijn meestal verbitterd, het heeft nogal een cynische ondertoonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als die moslim-mannen die hun vrouw een meter achter zich aan laten lopen. Die nemen de 'gevaarlijke' voorkant voor hun rekening, willen hun vrouw beschermen etc.
Nee, maar serieus, ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die dit als 'beperkend' zouden ervaren,
iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef Fes1-2 het volgende:
Denk dat het meer een (automatisch) beschermgevoel is van joh pas op voor die auto's
Het eerste gedeelte was een grapje. Het tweede gedeelte was serieus. Ik ben een man, dus ik zal er wel anders instaan, maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die zoiets hebben van 'wat, denk je dat ik mezelf niet kan redden' als de man zich zo beschermend opstelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef DarkElf het volgende:
veeg me op!
beperkend? Dat??
Net of t idd met 4 meter achter de man lopen te vergelijken is,
Hear, hear.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:31 schreef Chilled het volgende:
Ik denk dat het een wisselwerking is. Ik zie met het uitgaan zoveel vrouwen om me heen die gewoon niet meer veroverd hoeven te worden... Een man hoeft echt geen moeite meer te doen om haar aandacht te krijgen. Ik denk ook dat t met de sociale ladder te maken heeft.. type vrouw, type man..
En ik erger me daar ook mateloos aan.. Mannen die denken met een boer een scheet een vrouw te kunnen veroveren en het lukt ze ook nog. Vrouwen, heb zelfrespect. Mannen, behandel ze dan ook met respect. Maar beiden is vaak ver te zoeken..
Je bent echt de eerste in dit topic.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef DitBenIk91 het volgende:
ff zonder iets te lezen m'n steentje bijdragen aan dit topic:
IK ben een legitieme huidige/moderne variant van de nog steeds niet uitgestorven gentlemen's.
Ehm je verwart 'gentlemen met watje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Frag_adder het volgende:
Maar vrouwen willen doorgaans toch ook echt geen gentleman? Die is lief en fijn om tijd mee door te brengen als een vriend maar toch niet spannend en
uitdagend genoeg?
Jullie vrouwen maken het er zelf naar!
Dus stiekem ben je jaloers dat boerende mannen de vrouw vinden die geen gentleman hoeft? En jij maar wachten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:31 schreef Chilled het volgende:
En ik erger me daar ook mateloos aan.. Mannen die denken met een boer een scheet een vrouw te kunnen veroveren en het lukt ze ook nog. Vrouwen, heb zelfrespect. Mannen, behandel ze dan ook met respect. Maar beiden is vaak ver te zoeken..
Foul bachelor frog meme. Lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef DitBenIk91 het volgende:
ff zonder iets te lezen m'n steentje bijdragen aan dit topic:
IK ben een legitieme huidige/moderne variant van de nog steeds niet uitgestorven gentlemen's.
wat maakt volgens jou van een man dan een echte gentleman?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ehm je verwart 'gentlemen met watje.
Ja, klootzak in bed ja, niet daarbuiten. Wereld van verschil. Hoffelijk en zelfverzekerd zijn gaan prima samen, een watje is onzeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat maakt volgens jou van een man dan een echte gentleman?
Want iemand die zo welgemanierd en welbespraakt is is ergens ook gewoon een beetje een watjeEen man moet gewoon een combinatie zijn van een gentleman en een klootzak tegenwoordig.
Goede stelling, welke ook waar is. Goed behandeld willen worden door een echte man welke door een vrouw als oud vuil behandeld wordt gaat hem ook niet wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
een gentleman-attitude geen meerwaarde heeft zolang er geen lady naast loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |