Gaat wel traag bij hem vandaag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:52 schreef Royyy het volgende:
Hm, kitao begint toch langzaam in vorm te komen
Ja, hij is weer op niveau.quote:
Thxquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:59 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor, fijne dienst nog Cobra
Dan ken je ook wel de hekken daar, daar klim je namelijk niet overheenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:38 schreef Cobra4 het volgende:
Hij is en blijft apart.
Over één ding liegt hij echter niet. Er zat wel KLu in Nijmegen tijdens zijn dienstplicht periode. De LIMOS.
Echt wel. Zelf ook gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:41 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan ken je ook wel de hekken daar, daar klim je namelijk niet overheen
Nee, de hekken achter de magazijnen bij het gebouw van de KLu Kapel, langs de Kooleman straat (?) Die waren lager dan de hekken bij de ingang.quote:
Okay, dat kan misschien nog, de Koelemanstraat, is dat de weg aan de begraafplaats?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de hekken achter de magazijnen bij het gebouw van de KLu Kapel, langs de Kooleman straat (?) Die waren lager dan de hekken bij de ingang.
Da's de Postweg volgens mij. De straat waar ik heb over heb ligt gewoon in de woonwijk die achter de kazerne ligt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:03 schreef Mores het volgende:
[..]
Okay, dat kan misschien nog, de Koelemanstraat, is dat de weg aan de begraafplaats?
Het is de straat ten noorden van de Kraaijenhof kazerne. Aan die straat zat/zit ook de piekenkroeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:10 schreef Mores het volgende:
is het noord oost etc, kan die weg namelijk niet vinden?
[ afbeelding ]
De achterkant dus, daar heb je idd die 'Woningwet' huizen liggen waarin ik ook woon, kan me die hekken niet herinnneren, want daar kwam ik voorheen niet en nu zijn die hekken weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is de straat ten noorden van de Kraaijenhof kazerne. Aan die straat zat/zit ook de piekenkroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |