Ja denk het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
mannen zijn niet zo heel kieskeurig als het op uiterlijk aan komt, wij letten meer op het karakter, of die meid de vertrouwen is en of ze beetje lief is enzo, en mooi kopje is dan mooi meegenomen idd
Nou, een beetje uiterlijk is ook wel best meegenomen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
mannen zijn niet zo heel kieskeurig als het op uiterlijk aan komt, wij letten meer op het karakter, of die meid de vertrouwen is en of ze beetje lief is enzo, en mooi kopje is dan mooi meegenomen idd
Altijd geil en dat rekenen we gewoon goedquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Lekker zomers plaatje
Stokstaart HELD
daar scoren ze wel flink wa pluspunten mee idd, geen 1 man wil met een lelijke troll in bed ligge tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nou, een beetje uiterlijk is ook wel best meegenomen....
Voor mijn gevoel is dan mijn jeugd voorbij en moet ik me echt volwassen gaan gedragenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ik heb er al drie jaar ervaring mee, niks mis mee...![]()
Ben 30 geworden maar je voelt er niks van hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dan mijn jeugd voorbij en moet ik me echt volwassen gaan gedragen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat ook wel echt oud al![]()
Daar ontbreekt bij mij al een aspect... volwassen gedragen, ik ben het wel, maar ken ook heel wat vrouwelijk schoon die daar niet mee eens is..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dan mijn jeugd voorbij en moet ik me echt volwassen gaan gedragen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je maakt vriendenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je de vrouwen op de kastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maar onder normale omstandigheden bereik ik dat ook dit jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet janken, jij bent nog geen 25, ik wel
Goed hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe krijg je de vrouwen op de kast![]()
Ach, je hebt nog een paar maanden te gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar onder normale omstandigheden bereik ik dat ook dit jaar
Slaap zequote:
veel plezier in dromenland popjequote:
Jajajaj binnenkort weerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar is koelkast?
Snooker is afgelopen toch?
Slaap ze kerelquote:
Vanmorgen vroeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
Wat hoor ik nu? Sinds wanneer is Osama bin Laden dood?![]()
![]()
![]()
vorige weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
Wat hoor ik nu? Sinds wanneer is Osama bin Laden dood?![]()
![]()
![]()
Heul niet. Is al een week zo volgens de berichtenquote:
quote:
Beiden hebben jullie gelijk, ik wist het al wel...quote:
ik wist het vannacht alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Beiden hebben jullie gelijk, ik wist het al wel...
welkom backquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:04 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik weer met wederom een 4-pack Redbull
maar met een stom antwoordquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:04 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik weer met wederom een 4-pack Redbull.
Jah, ik heb 't ook maar half gevolgd, hoorde het vanmorgen pas..quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef humorduck28 het volgende:
Wie wist tien jaar geleden al dan dat Osama Bin Laden verantwoordelijk was voor de aanslagen van Amerika op de Twin Towers?
ik volg het ook maar half, maar handzz kerel!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, ik heb 't ook maar half gevolgd, hoorde het vanmorgen pas..
Das... best eng..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben de moeder van osama.. kwist alles al.. alles
Een goeie pizza shoarma ookquote:
Boeide me niet want toen was ik 7-8quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef humorduck28 het volgende:
Wie wist tien jaar geleden al dan dat Osama Bin Laden verantwoordelijk was voor de aanslagen van Amerika op de Twin Towers?
Heb je ook zo'n geile baard dan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben de moeder van osama.. kwist alles al.. alles
alleen een snor.. en een baard daar benedenquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ghehe is een ongeldig bericht
woon jij in zo'n boerengat waar je niet 24/7 pizza kan laten bezorgen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waar wil je die halen op dit tijdstip?
ik dacht doe eens een keer een anderequote:
BAM kan ook niet meer.quote:
Het is geen weekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
woon jij in zo'n boerengat waar je niet 24/7 pizza kan laten bezorgen?
Ook lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is geen weekendMaar ik kan een broodje kip maken van de overige resten kip van het avondeten
EDIT: ik woon in Alphen aan den Rijn
broodje kip is ook lekker toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is geen weekendMaar ik kan een broodje kip maken van de overige resten kip van het avondeten
Lekkere kogelbiefstuk hebben ze daar bij de AHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
skill haal eens drinken voor mijquote:
quote:
Zoals watquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er moeten tegenwoordig meer dan 5 karakters in draakje.. daar weet ik wel wat op..
Ik kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekkere kogelbiefstuk hebben ze daar bij de AH
Deal!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
skill haal eens drinken voor mij
Zou ik maar niet doen want dan krijg je een ban voor Draakje van Koelkastquote:
Ik ben blij dat je het zo luchtig kan aanzien.. heb er respect voor, hoe je daar mee omgaat.quote:
Moeten we Draakje dan als message box gaan gebruiken? Dat vind ik niet echt ergens op slaan..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou ik maar niet doen want dan krijg je een ban voor Draakje van Koelkast
ik voel me beledigtquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Onthoud deze naam. Jonas Tunander maakt "bitpop" maar dan anders: hij neemt muziek van spelletjes en gaat deze met instrumenten naspelen, veelal met analoge gitaren. Dit kan ik zeker waarderen en ik hoop jullie eindelijk ook eens. Zeikerds.
Me 2quote:
Ken niemand die daar omgekomen is, woon wel 1 kilometer van die buurt en dat winkelcenturm vandaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zo luchtig kan aanzien.. heb er respect voor, hoe je daar mee omgaat.
Ken je een meisje die Mireille heet ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ken niemand die daar omgekomen is, woon wel 1 kilometer van die buurt en dat winkelcenturm vandaan.
je hebt toch geen polio?quote:
Nope, is ze omgekomen of zag ze alles gebeuren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken je een meisje die Mireille heet ?
BURNquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt toch geen polio?
maak t maar ff lekker zelf
geniet ik ondertussen van de muziek. oke? ja dankje wel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt toch geen polio?
maak t maar ff lekker zelf
geniet ik ondertussen van de muziek. oke? ja dankje wel
Hoop geen van beiden manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, is ze omgekomen of zag ze alles gebeuren?
Hihiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop geen van beiden man
Is een lekker wijf
Knetter is echt een wijf ene moment is alles lief en kusjes volgende moment vliegen de ziektes je om de orenquote:
nee. en succesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:19 schreef _Fanta het volgende:
knetter drink je al rode wijn tegenwoordig, kga zo fles opentrekken
joa.. sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter is echt een wijf ene moment is alles lief en kusjes volgende moment vliegen de ziektes je om de oren
Oke, toch lijkt het me dubbel, wij hebben een winkelcentrum die er een beetje op lijkt. Een c1000 met een boekelier, zoals ik er nu teken aankijk, er tegenover.... bij een ingang... En ik kwam net bij de c1000 vandaan toen ik dat nieuws hoorde. Kreeg kippenvel over en weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ken niemand die daar omgekomen is, woon wel 1 kilometer van die buurt en dat winkelcenturm vandaan.
Op wie ben je boos?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. sorrygeen ruzie gaan zoeken enzo atm met mij.. komt nie goed
Ah dat verklaart het 1 en anderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. sorrygeen ruzie gaan zoeken enzo atm met mij.. komt nie goed
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
ghehe is geen bericht nee. Dit wel. Globale terror. Goede muziek. In je oren. Zolang ze er nog aan zitten. Bam. Slaap lekker.
Ik zou maar maken dat ik lief deed als ik jou wasquote:
Ik wil niet met jou vechtenquote:
Niet eensquote:
En dan nog bijdehand durven doen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou maar maken dat ik lief deed als ik jou was
Gast met haar wil je echt geen ruziequote:
True, ze vouwt je zo in een krakelingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast met haar wil je echt geen ruzie
Die heeft ze niet nodig, trust me..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Haalt ze dan haar neef die toevallig een zwarte band heeft en aan Thai-boksen doet?
Een krakeling, dat niet, maar wel een dubbele krakeling, ik heb er ervarning mee helaas..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Haalt ze dan haar neef die toevallig een zwarte band heeft en aan Thai-boksen doet?
Gamezequote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind dit saaie 'muziek' ga weer gamen
dat handje kan ik ook zo achter je rug draaien, met mijn vrije hand je kruis grijpen. je noten vast pakken en een keer flink draaien.quote:
je eigen verzoekjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind dit saaie 'muziek' ga weer gamen
Heb medelijden!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat handje kan ik ook zo achter je rug draaien, met mijn vrije hand je kruis grijpen. je noten vast pakken en een keer flink draaien.
Ik doe het niet omdat ik lief ben
lees de onderste zin nog eensquote:
Jajaaaa....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lees de onderste zin nog eens
i will haunt you in your dreams.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i will haunt you in your dreams.
Surequote:
Maar maar...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ghehe ik lees terug
iedereen waarschuwt hem en nog...
Misschien vind ie het stiekem wel lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ghehe ik lees terug
iedereen waarschuwt hem en nog...
ik ben heel lief.. normaal gesproken.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misschien vind ie het stiekem wel lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]De Fok! knokploeg er even bij halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Je durft er nog van te genieten ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar denk je wel anders over als je droom zo levensecht lijkt dat je de pijn daadwerkelijk voelt![]()
het begint met verleiding.. en eindigt met bloed... op een zeer pijnlijke plek-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Auw.. de MI..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je durft er nog van te genieten ook?
daar denk je wel anders over als je droom zo levensecht lijkt dat je de pijn daadwerkelijk voelt![]()
het begint met verleiding.. en eindigt met bloed... op een zeer pijnlijke plek
Zooo je bent wel op dreef hèquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je durft er nog van te genieten ook?
het begint met verleiding.. en eindigt met bloed... op een zeer pijnlijke plek
quote:
Jaah, maar niet letterlijk.. ouch!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan dit nummer
![]()
i wanna make your body scream
Kijk eens boven je post.. Denk dat je 'm dan kwijt bent..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Freak me klinkt niet aardig
Kan ik je vertrouwen of bijt je hem eraf
In je dromen zeker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:39 schreef _Fanta het volgende:
denk dat ik knetter zometeen maar us goed ga verwennen
bij jou zuig, sabbel en lik ik alleen maar heerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Freak me klinkt niet aardig
Kan ik je vertrouwen of bijt je hem eraf
WAT?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:39 schreef _Fanta het volgende:
Hee jij wilde Knetter niet jij wilde Carooltjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:39 schreef _Fanta het volgende:
je moet je niet zo laten opbutsen door huppel, ik mag knetter graag, ze is een toffe meidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van dat ze jou niet wilde..
Gelukkig maar want zo kennen we je niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij jou zuig, sabbel en lik ik alleen maar heerlijk
Dude, daar heb ik het nu niet over, give it a rest..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je moet je niet zo laten opbutsen door huppel, ik mag knetter graag, ze is een toffe meid
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig maar want zo kennen we je niet hoor
quote:
heb jij al een vriendinnetje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, daar heb ik het nu niet over, give it a rest..
wutt.. wrom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
Dit gedrag van jou vraagt om een bepaald liedje Knettertje
jofu niet plagenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent nog maagd dus, moei je dan neit met de grote mensen!
Ik maagd? hell noquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent nog maagd dus, moei je dan neit met de grote mensen!
Ik vermoed Greg Parys - Why Don't We Just Fuckquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Koop een XBOXquote:
Omdat ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:46 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta schopt zn hele intreiuer aan de kant en gaat helemaal los!
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wordt het Donderdag, want Sony..
Die groene moet op training, die is uit de maat..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey we doen het nog een keer!
Gewoon een vrolijk liedje! doe mij maar na
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gewoon een vrolijk liedje! doe mij maar na
hey JIJ!quote:
Ohaiquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg het gevoel dat iemand wil dat ik weer lief ga doen... met al die liedjes die ik normaal aanvraag
jij bent altijd lief tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg het gevoel dat iemand wil dat ik weer lief ga doen... met al die liedjes die ik normaal aanvraag
aaaaaaaaaawquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Heb net m'n playlist voor morgen af. Van 85 naar 33 nummers gebracht, ik heb echt moeten hakken en zagen
MI van Val die als een soort hysterische chirurg met allerlei apparaten in z'n playlist aan het snijden is..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Heb net m'n playlist voor morgen af. Van 85 naar 33 nummers gebracht, ik heb echt moeten hakken en zagen
waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:52 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ga zo een track van John Tejada posten.
Zondermeer 1 van de beste producers in zijn genre. Hoe belangrijk is het posten van 1 van zijn tracks wel niet!!!quote:
deze past wel bij mijn buiquote:
klinkt wel lekker.. maar waarom post je het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zondermeer 1 van de beste producers in zijn genre. Hoe belangrijk is het posten van 1 van zijn tracks wel niet!!!
Ik luister geen radio. Ik houd geen rekening met de radio.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klinkt wel lekker.. maar waarom post je het?
we luisteren al naar de radio
Halfhuilend en al. Wat is nu een 00's playlist zonder Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MI van Val die als een soort hysterische chirurg met allerlei apparaten in z'n playlist aan het snijden is..
oke, ik hoop dat het posten je dan een blij gevoel gafquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:57 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik luister geen radio. Ik houd geen rekening met de radio.
Waarom nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaw
morgen luister ik niet trouwens
QFTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Halfhuilend en al. Wat is nu een 00's playlist zonder Arctic Monkeys
Overigens ook geen Snow Patrol en Coldplay in de lijst daar het schijtbands zijn.
quote:
In 1e instantie niet, maar nu jij er zo driftig op reageert, weet ik dat ik er goed aan deed om te posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke, ik hoop dat het posten je dan een blij gevoel gaf
Ik doe graag wat voor mijn mede fok!kersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In 1e instantie niet, maar nu jij er zo driftig op reageert, weet ik dat ik er goed aan deed om te posten.
Ligt er aan hoe goed je tegen cafeïne kanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:59 schreef Skillstorm het volgende:
Denken jullie dat een hartaanval gegarandeerd is dmv een 4-pack Redbull en een halve liter Monster?
Wel elke 2 uur een blikje en niet in 1 keer.
Nee, want als we ja zeggen krijgen we een ban voor doodsverwensing..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:59 schreef Skillstorm het volgende:
Denken jullie dat een hartaanval gegarandeerd is dmv een 4-pack Redbull en een halve liter Monster?
hihi een halve liter monster.. waarom moet ik nu denken aan monstercockquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:59 schreef Skillstorm het volgende:
Omdat je geil bent?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi een halve liter monster.. waarom moet ik nu denken aan monstercock
Waar het hoofd van vol is.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi een halve liter monster.. waarom moet ik nu denken aan monstercock
Ik zou zeggen average-goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed je tegen cafeïne kan
Dan overleef je het wss welquote:
Lol, wou eerst deze aanvragen maar heb toch It Wasn`t Me aangevraagdquote:
4 redbull is gewoon 4 bakken koffiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:59 schreef Skillstorm het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lol, wou eerst deze aanvragen maar heb toch It Wasn`t Me aangevraagd
GMTAquote:
Assassins Creedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:03 schreef Skillstorm het volgende:
Heb de neiging om dit bazenspel te gaan spelen nu:
[ afbeelding ]
Nog lang niet klaar met Single-player.
Vind beide geen zak aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Leuk spel hoor![]()
Als je maar geen Fifa speelt.
BF2142 / C&Cquote:
dan is het wel logisch jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar ik hou gewoon niet van voetbal in het algemeen, dus daarom.
Misschien moet jij eens met mijn neef spelen, die speelt Fifa no-life online.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dan is het wel logisch ja![]()
hopen dat La Noire snel uitkomt
Als je van shooters houd is t wel een cool spel. Alleen veel cheaters onlinequote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Moet ik eens proberen. Heb gehoord dat BF oke is.
Dit is dan weer wat minder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als je van shooters houd is t wel een cool spel. Alleen veel cheaters online![]()
Is echt hard minder. Vooral als je met een nieuwe soldier je stats wil verbeteren.quote:
Oeps.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken deze kan hem meeschreeuwen dankzij mijn broertje.. deze draait hij als hij mij wil irriteren
Maar goed in COD zijn er ook veel cheaters dus ben er aan gewend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is echt hard minder. Vooral als je met een nieuwe soldier je stats wil verbeteren.
Ik ben er onderhand ook wel aan gewend. Alleen soms ga ik helemaal wild als iemand iets onmogelijks voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar goed in COD zijn er ook veel cheaters dus ben er aan gewend.
wie is er allemaal hitsig?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Voor de hitsige menschen
Noobtubequote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben er onderhand ook wel aan gewend. Alleen soms ga ik helemaal wild als iemand iets onmogelijks voor elkaar krijgt
Truequote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
NoobtubeCommando
MW2 had zo'n goede multiplayer kunnen hebben als ze die dingen er niet in hadden gestopt.
quote:
Ik ga altijd noobtuben met scaverer pro en dan onmin claymores droppen in een kamer BOEMquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
NoobtubeCommando
MW2 had zo'n goede multiplayer kunnen hebben als ze die dingen er niet in hadden gestopt.
Slaap zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |