quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Adamski doet het prima bij mij, met IE9...
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Top!
OP-voer voor deze succesvolle reeks-to-be.<-- alleen dan rood zwart geel
ik ben bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Top!
OP-voer voor deze succesvolle reeks-to-be.<-- alleen dan rood zwart geel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
yo mark, alleen de vertalingen zijn af en toe toch wel "beroerd"
kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar een apart topicje voor BB DE is misschien wel handig. En een OP alla SST spreekt mij ook wel aan. Dus met fototjes en linkjes naar streams.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
Is het misschien handig om een apart topicje te maken met info over BB Duitsland?
Of gaan we linkjes en foto's in een mooie OP zetten?
Er komen straks vast nog wel een stel SST-kijkers die willen aanhaken.
Misschien is een OP voorlopig wel genoeg, met daarin in ieder geval de overzichtsfoto met alle deelnemers en links naar streams...
Da's het leuke...ons Hollanders met steenkolen Duits. Daarom baal ik dat Adamski het niet doet voor mij. Lekker slecht Duits chatten daar...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
yo mark, alleen de vertalingen zijn af en toe toch wel "beroerd"
vreemd dat je die niet aan de praat krijgt joh, bij mij doet ie het in FF wel gewoon, heel raarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's het leuke...ons Hollanders met steenkolen Duits. Daarom baal ik dat Adamski het niet doet voor mij. Lekker slecht Duits chatten daar...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
arachnophobiac betekent dat die bang is voor spinnen
Jij bent degene met ervaring. Maar iets met een COS achtig idee en nummering lijkt me prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
Is het misschien handig om een apart topicje te maken met info over BB Duitsland?
Of gaan we linkjes en foto's in een mooie OP zetten?
Er komen straks vast nog wel een stel SST-kijkers die willen aanhaken.
Misschien is een OP voorlopig wel genoeg, met daarin in ieder geval de overzichtsfoto met alle deelnemers en links naar streams...
Het plaatje met alle deelnemers en wat links naar streams heb ik al in de OP gezet net.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar een apart topicje voor BB DE is misschien wel handig. En een OP alla SST spreekt mij ook wel aan. Dus met fototjes en linkjes naar streams.
enne ik ben al aangehaakt
dat is degene uit deutschland sucht den superstar die elk jaar opnieuw werd uitgelachen door de juryquote:
Wat zijn die van SSTNL toch trollen vergeleken bij haar....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
ik denk dat zij als eerste voor gaas gaat![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef little_me het volgende:
[..]
dat is degene uit deutschland sucht den superstar die elk jaar opnieuw werd uitgelachen door de jury
Geklautquote:
en dus philatelistquote:
hahah ik herkende hem meteen de stumperquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
JaIk heb in dit topic een paar filmpjes gepost
wie is die mol dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar die geheimen zijn nog slechter dan bij SST... Postzegelverzamelaar, stelletje, vrouw die bang is voor spinnen...![]()
Wel een mol in het huis, dat kan nog leuk worden...
vind haar niet knap, maar iets zegt mequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat zijn die van SSTNL toch trollen vergeleken bij haar....
een dwangstoornis of dwangneurose, ze moet alles 3 x doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef markvanrinsum het volgende:
Lisa heeft een compulsieve stoornis obsessieve-en heeft te maken alles drie keer.?
Wie nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef little_me het volgende:
[..]
hahah ik herkende hem meteen de stumper
jep, der Maulwurfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |