quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Adamski doet het prima bij mij, met IE9...
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Top!
OP-voer voor deze succesvolle reeks-to-be.<-- alleen dan rood zwart geel
ik ben bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Top!
OP-voer voor deze succesvolle reeks-to-be.<-- alleen dan rood zwart geel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
yo mark, alleen de vertalingen zijn af en toe toch wel "beroerd"
kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar een apart topicje voor BB DE is misschien wel handig. En een OP alla SST spreekt mij ook wel aan. Dus met fototjes en linkjes naar streams.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
Is het misschien handig om een apart topicje te maken met info over BB Duitsland?
Of gaan we linkjes en foto's in een mooie OP zetten?
Er komen straks vast nog wel een stel SST-kijkers die willen aanhaken.
Misschien is een OP voorlopig wel genoeg, met daarin in ieder geval de overzichtsfoto met alle deelnemers en links naar streams...
Da's het leuke...ons Hollanders met steenkolen Duits. Daarom baal ik dat Adamski het niet doet voor mij. Lekker slecht Duits chatten daar...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
yo mark, alleen de vertalingen zijn af en toe toch wel "beroerd"
vreemd dat je die niet aan de praat krijgt joh, bij mij doet ie het in FF wel gewoon, heel raarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's het leuke...ons Hollanders met steenkolen Duits. Daarom baal ik dat Adamski het niet doet voor mij. Lekker slecht Duits chatten daar...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
arachnophobiac betekent dat die bang is voor spinnen
Jij bent degene met ervaring. Maar iets met een COS achtig idee en nummering lijkt me prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
Is het misschien handig om een apart topicje te maken met info over BB Duitsland?
Of gaan we linkjes en foto's in een mooie OP zetten?
Er komen straks vast nog wel een stel SST-kijkers die willen aanhaken.
Misschien is een OP voorlopig wel genoeg, met daarin in ieder geval de overzichtsfoto met alle deelnemers en links naar streams...
Het plaatje met alle deelnemers en wat links naar streams heb ik al in de OP gezet net.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar een apart topicje voor BB DE is misschien wel handig. En een OP alla SST spreekt mij ook wel aan. Dus met fototjes en linkjes naar streams.
enne ik ben al aangehaakt
dat is degene uit deutschland sucht den superstar die elk jaar opnieuw werd uitgelachen door de juryquote:
Wat zijn die van SSTNL toch trollen vergeleken bij haar....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
ik denk dat zij als eerste voor gaas gaat![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef little_me het volgende:
[..]
dat is degene uit deutschland sucht den superstar die elk jaar opnieuw werd uitgelachen door de jury
Geklautquote:
en dus philatelistquote:
hahah ik herkende hem meteen de stumperquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
JaIk heb in dit topic een paar filmpjes gepost
wie is die mol dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar die geheimen zijn nog slechter dan bij SST... Postzegelverzamelaar, stelletje, vrouw die bang is voor spinnen...![]()
Wel een mol in het huis, dat kan nog leuk worden...
vind haar niet knap, maar iets zegt mequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat zijn die van SSTNL toch trollen vergeleken bij haar....
een dwangstoornis of dwangneurose, ze moet alles 3 x doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef markvanrinsum het volgende:
Lisa heeft een compulsieve stoornis obsessieve-en heeft te maken alles drie keer.?
Wie nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef little_me het volgende:
[..]
hahah ik herkende hem meteen de stumper
jep, der Maulwurfquote:
ja maar die menderes die was laatst door toch hahahhaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wie nieter is maar 1 Cosimo
Cosimo met zijn zilveren ruimtepak en (als ik het me nog goed herinner, ook een spidermanpak
![]()
), Cosimo die een poging deed om te rappen
Cosimo die een poging deed om te zingen (
!!!! ) en Cosimo die ALTIJD weggestuurd werd, op een gegeven moment nog voordat ie überhaupt wat kon doen
![]()
Hij is nog dikke maatjes met Menderes Bagci, een DSDS kandidaat precies in hetzelfde schuitje als CosimoElke keer proberen en voor lul staan, weggestemd worden, en toch elk jaar weer terugkomen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Gert voor het aanpassen van de OP
we hebben onze eerste OP
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Gert voor het aanpassen van de OP
we hebben onze eerste OP
Dat is Lisa, momenteel in Supergirl/man shirt...waardig fap materiaal....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]hoe heet zij wat is haar naam ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lijkt wel de geboorte van een onverwacht kind, dat wel met liefde ontvangen wordt...
Lisa, die met die dwangneurose die alles 3x moet doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]hoe heet zij wat is haar naam ?
Ik kan wel wat dingen verzinnen danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Lisa, die met die dwangneurose die alles 3x moet doen
Hij won de Mister Sachsen verkiezingen (dat is een duitse deelstaat)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
De geheimen:
-René won in 2006 de Mr. Saxony verkiezing
gelukkige vent die haar treftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Lisa, die met die dwangneurose die alles 3x moet doen[ afbeelding ]
Maar wel een super cool MJ shirt.....Heeeeeeheeeeee Shaaaammmmoooneeeeeejjjj...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Zit nu voor het eerst te kijken maar die Cosimo blijft zijn eigen onzin maar herhalen.
Die gast blijft dom uit zijn nek lullen
Aangepast. Verder klopt het wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hij won de Mister Sachsen verkiezingen (dat is een duitse deelstaat)
Hahaha ok dan, d8 werkelijk dat het om saxofoon ging....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hij won de Mister Sachsen verkiezingen (dat is een duitse deelstaat)
volgens mij moet je dat met die beschermengel iets anders zeggen, ik vraag het wel effe aan Mary, die had een hele goeie vertalingquote:
"Ik heb een beschermengel en die verblijft ook met mij in het huis"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij moet je dat met die beschermengel iets anders zeggen, ik vraag het wel effe aan Mary, die had een hele goeie vertaling
Zelfde geheim als Jo dus...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Ik heb een beschermengel en die verblijft ook met mij in het huis"
Of iemand dat geheim ooit gaat raden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks. Aangepastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie opsomming / vertaling voor de OP. Toegevoegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
De geheimen (Doorgestreepte geheimen zijn geraden):
-Cosimo is een philatelist(postzegelverzamelaar)
-Daggy's gezicht stond op 500.000 bierflesjes
-David is op school gepest omdat hij dik was
-Fabienne en Timmy zijn getrouwd
-Hedia is maagd
-Ingrid is bang in het donker
-Jasmin bidt elke avond voor het slapen gaan
-Jordan heeft een spinnenfobie
-Lisa heeft een dwangneurose en moet alles 3 keer doen
-Rayo heeft een beschermengel en die verblijft ook met mij in het huis
-René won in 2006 de Mister Sachsen verkiezingen
-Steve is de mol
-Tim kan praten met 2 verschillende stemmen
-Valencia zat 3 dagen vast in de jeugdgevangenis
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
spelregels zijn wel anders. Als je een geheim niet goed hebt, ben je automatisch genomineerd las ik
Das leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
spelregels zijn wel anders. Als je een geheim niet goed hebt, ben je automatisch genomineerd las ik
Misschien wel die laatste 6 foto's niet in de orginele OP? Meeste zijn van die omgebouwde...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooie opsomming / vertaling voor de OP. Toegevoegd.
De OP van #2 gaan we wel even finetunen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien wel die laatste 6 foto's niet in de orginele OP? Meeste zijn van die omgebouwde...
Dus voor de lapo die de nieuwe moet openen.... overnemen huidige OP met uitzondering van de zes foto's onderaan, toch ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien wel die laatste 6 foto's niet in de orginele OP? Meeste zijn van die omgebouwde...
die vent lult uit zijn nek zonder adem te halen. Ik zweer hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef waxmask het volgende:
Cosimo nu heel wijs over het vergroten van Lisa's borsten...
Eerste drie foto's laten staan dan? Vond het een leuke OP hoor voor de eerste van een hopelijk lange reeksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
De OP van #2 gaan we wel even finetunen.![]()
Maar om nou álles wat snetje in haar eigen OP postte te verwijderen is ook zo wat.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Cosimo en Steve de haantjes zullen worden en nog wel eens flinke ruzie zouden krijgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |