bedankt maar op een of andere manier krijg ik die site nog niet geopend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/adblock-plus/
Als je Deutschland Sucht Den Superstar hebt gevolgd snap je waarom Cosimo afgezeken wordtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef waxmask het volgende:
Zijn echt steeds die Cosimo aan het afzeiken op de chat...lijkt erop dat hij een Jurien gaat doen...
[..]
Ja! Precies dat! De Duitse Hermanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach so, de Duitse Herman dus.![]()
Die kwam ik een keer tegen in de trein, man wat een malloot is dat zeg.![]()
Deze dus
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef ItsDidi het volgende:
NEEE ahhaahhahah wat is met die kerel zijn stem?? die blonde gozer..
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben we hier ook ergens bbelden vam meer cams tegelijk
http://www.adamski.tv/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef Kwaliteit het volgende:
bovenstaande link werkt helaas niet meer, iemand alternatieven?
adamskiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik gebruik de link op de bovenst post post 1 die doet het
Nog niet gezien...zitten nog in opbouw fase...moet nog fatsoenlijke OP komen met de deelnemers enzo...ben er niet zo handig mee...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
adamskiik ook, maar is maar een ruimte, bedoelde net als spixtv meerdere cameras tegelijk
Herzlich Wilkommenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef danilel het volgende:
joehoe ich bin auch hier![]()
mal schauen was dass hier alles bringt.....
Dann sollte ich mal willkommen sagen nech ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef danilel het volgende:
joehoe ich bin auch hier![]()
mal schauen was dass hier alles bringt.....
en flinke bitch fightsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat deze groep garant staat voor een paar leuke feestjes...
Ja op dag 1 al wat gezeik...dat belooft wat...ken alleen Cosimo bij bijnaam rest ken ik niet...quote:
Firefox/addblocker en wat pielen. Meeste problemen mee maar uiteindelijk krijgen ze het werkend.quote:
Jullie zitten allemaal aan de FF?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Firefox/addblocker en wat pielen. Meeste problemen mee maar uiteindelijk krijgen ze het werkend.
http://www.adamski.tv/
Ah is dat het em...had ik al via mijn DIVX speler....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef markvanrinsum het volgende:
ik heb dit bestandje moeten downloaden
[ afbeelding ]
zal i, ook wel hebben dan heb gewoon beeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah is dat het em...had ik al via mijn DIVX speler....
Denk omdat de uitzending zo begintquote:
@ televisie, RTL 2quote:
ff zoekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
@ televisie, RTL 2
Lang leve Canal Digitaal met schotel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |