Scheer je weg, dit is een mannentopic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef Chulaa het volgende:
ik sport opzondag. op de bank... studiosport
Ik heb medelijden met ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef Weissman het volgende:
Grappig om al die beta's te zien kotsen in dit topic
Tja de meeste mensen slijmen graag zo te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen wel beetje raar dat jij de enige bent die altijd moet lopen zeiken.
Nou gefeliciteerd. Je 'staat boven mij'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja de meeste mensen slijmen graag zo te zienIk sta boven een jochie van 19
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf je zelf maar voor de gek houden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Fucking lekker om gewoon geen zak te doen terwijl diegenen in de sportschool zich helemaal oppompen om daarmee hun intelligentie te compenseren.
Hihi, zulks een schattige woordjes van iemand die net uit het ei komtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Je 'staat boven mij'Misschien op FOK! maar in real life dwarf ik je hard brah.
u mad now cunt?
come at me bro
23quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Zyzz het volgende:
Oke genoeg off-topic, nu weer ontopic. Jullie elke keer met je stomme bodybuilding!
[ afbeelding ]
Would smash 12 times i a row.
Hoevaak jullie?
2008 riep je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Je 'staat boven mij'Misschien op FOK! maar in real life dwarf ik je hard brah.
u mad now cunt?
come at me bro
Deze ziet er al een stuk classier uit dan de vorige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Zyzz het volgende:
Oke genoeg off-topic, nu weer ontopic. Jullie elke keer met je stomme bodybuilding!
[ afbeelding ]
Would smash 12 times i a row.
Hoevaak jullie?
roeptequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
2008 roepte je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.
scherpe knieën niet mijn smaakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Levolution het volgende:
Niet natuurlijk, beetje rare knieën :s:s
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Levolution het volgende:
Niet natuurlijk, beetje rare knieën :s:s
Want bodybuilders zijn perse dom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Fucking lekker om gewoon geen zak te doen terwijl diegenen in de sportschool zich helemaal oppompen om daarmee hun intelligentie te compenseren.
Jawel lukt goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hihi, zulks een schattige woordjes van iemand die net uit het ei komt! Lukt het allemaal een beetje op het mbo?
Want een domme zou ook gouverneur van Californië worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
2008 riep je, ze willen dat je ophoud om in deze tijd met oude 4chan uitspraken komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |