Je traint tenminste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ik hang rond mijn eigen lichaamsgewicht. DL doe ik voorlopig niet wegens pijn in de onderrug, SQ en BP doe ik 75kg maar kan denk ik wel meer. Leg press lukt me op de een of andere manier wel 3 sets van 150 tot 170kg.
Ja, ik heb betere tijden gekend.
De vraag luidde niet of je haar zou trouwen, maar of je haar zou doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik val niet zo snel op blond, en ze ziet er niet zo classy uit.![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
De vraag luidde niet of je haar zou trouwen, maar of je haar zou doen.
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik val niet zo snel op blond, en ze ziet er niet zo classy uit.![]()
Ze ziet er best makkelijk uit. Sla je slag zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ik zou haar wel anaal willen vernederen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ik zou haar wel anaal willen vernederen.
True that.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je traint tenminste.Rest van FOK! is ecto.
PROBLEM FOK? COME AT ME
Denk niet dat ik een kans maak als ze mijn postgeschiedenis doorleest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ze ziet er best makkelijk uit. Sla je slag zou ik zeggen!
Sowieso eckte bazen trainen met boomstammen en andere Rocky-vs-Ivan-Drago-training-montage-achtige materialen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef ecktebaas het volgende:
Trouwens wel jammer dat waar ik woon ik nog geen goede sportschool heb gevonden, dus veel thuis doe.
Boomstamwerpen die shit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso eckte bazen trainen met boomstammen en andere Rocky-vs-Ivan-Drago-training-montage-achtige materialen.
FOK!'sters moet je ook niet hosselen, je laat je hosselen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een kans maak als ze mijn postgeschiedenis doorleest.
Nee die was ondervoed. Tibet enzo...armoede, ghetto jewaitzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bruce Lee was toch redelijk ectomorph?
Hebben we hem ook weer met z'n geslijmquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft niet van zijn ban geleerd lijkt het.
En buiten dat ben ik al met een meisje bezig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
FOK!'sters moet je ook niet hosselen, je laat je hosselen.
Ach, je moet toch altijd een back-up hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
En buiten dat ben ik al met een meisje bezig.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee die was ondervoed. Tibet enzo...armoede, ghetto jewaitz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |