SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
sowieso was de finale niet echt sprankelend, vond ik, zeker ls je het vrgelijkt met de rest van het toernooi.quote:
Beetje irritant inderdaad, het ging gewoon om de tranen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef Beregd het volgende:
een beetje op johns emoties werken
wat een stomme vragen...
Mooi einde ook.quote:
Idd je vader is net dood, wat vind je daarvanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef Beregd het volgende:
wat een stomme vragen...
Ik vond het aan het begin van het toernooi echt vreselijk (ben atheist) dat gedoe over papa die van boven mee kijkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef Beregd het volgende:
wat een stomme vragen...
Ook wel mooi dat de kern van het spelletje de doorslag heeft gegeven. Dat er een snooker nodig was om Trump te verslaan in dat laatste frame. Dat of een dikke century break is toch het mooiste.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef wdn het volgende:
Goede opmerkingen van Higgins over Trump. Kreeg er kippevel van
Komaan, dat doe je toch niet op zo'n momentquote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vond het aan het begin van het toernooi echt vreselijk (ben atheist) dat gedoe over papa die van boven mee kijkt.
Maar ik vond dit hier niet erg, vond het wel mooi eigenlijk. Vrouw en kindertjes erbij....
John Higgins, je pa drinkt geen whisky meer, want die bestaat niet meer, maar ik zal straks wel een glaasje heffen op je gezondheid. Je bent echt geweldige speler. Al hoop ik dat Judd volgend jaar wint
Daar denkt hij sowieso wel aan, mijn pa was een jaar dood bij mijn hbo examen en toch is dat 1 van eerste dingen waar je aan denkt bij dit soort momenten. (en dat was geen wk natuurlijk )quote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
Komaan, dat doe je toch niet op zo'n moment
hé, je wint wel het wk, maar je pa is dood! denk daar ff aan!
Ze zeiden toch bij de BBC de hele tijd dat die ranking tijdens het seizoen alweer bijgesteld wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:17 schreef wdn het volgende:
Trump staat 9de dus hoeft geen qualifiers meer te spelen
Dus die zien we de komende 12 maanden zeker nog terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |