hij twittert ook bijna niet meer. Vandaag een cryptisch berichtjequote:
weet niet moest vorige week donderdag geloof ik naar het ziekenhuis.... een ding .... als ie weer online komt heeft ie alle 10 seizoenen van Smallville gezien en heeft ie het geheim van Clark geradenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is al een tijd niet gesignaleerd.Hoe is het met zijn longontsteking, klonk niet goed
jamaar, ik ben geen vriendjes met gekleurde users, ken d'r nie zoveel vanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat moeten we even voorleggen aan zo veel mogelijk gekleurde users.
Vriendinnetje worden met Dayquote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jamaar, ik ben geen vriendjes met gekleurde users, ken d'r nie zoveel van
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet niet moest vorige week donderdag geloof ik naar het ziekenhuis.... een ding .... als ie weer online komt heeft ie alle 10 seizoenen van Smallville gezien en heeft ie het geheim van Clark geraden
we gaan voor blauw, paars en rood begrijp ikquote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat moeten we even voorleggen aan zo veel mogelijk gekleurde users.
quote:
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we gaan voor blauw, paars en rood begrijp ik
Stability wil in ieder geval ook een afkickkliniekquote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies.Misschien beginnen in de FB van SST? Kijken wie er antwoord en dan verder vragen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij niet.... krijg je een jaloers muisje achter je aan
Hmm, daar is al een vaste kliek, kunnen we daar wel met z'n allen ineens binnen komen vallen?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
kijk net in SC van GC, maar daar wordt ook onzin gesproken
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
1-1 = 0 laatste peukjeheb nu alleen nog die voor morgen bij de koffie liggen.....
Poll:
*
of
* Weet muisje die tot morgenochtend bij de koffie te bewaren?
een cliffhangerrrrrrrrrquote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
1-1 = 0 laatste peukjeheb nu alleen nog die voor morgen bij de koffie liggen.....
Poll:
* Gaat dat allerlaatste peukje vanavond nog in de SC gerookt worden
of
da's overal het probleem denk ik wel. "een vaste kliek" zit niet op een heel ploegje nieuwelingen te wachtenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, daar is al een vaste kliek, kunnen we daar wel met z'n allen ineens binnen komen vallen?
Ja komen wij met Team Bol binnen vallen in een kroeg die alleen maar uit stamgasten bestaat, ik denk dat wij het onderspit delvenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
kijk net in SC van GC, maar daar wordt ook onzin gesproken
Ohoh...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Poll:
* Gaat dat allerlaatste peukje vanavond nog in de SC gerookt worden
of
hé hoe herkenbaar.....quote:Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's overal het probleem denk ik wel. "een vaste kliek" zit niet op een heel ploegje nieuwelingen te wachten
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja komen wij met Team Bol binnen vallen in een kroeg die alleen maar uit stamgasten bestaat, ik denk dat wij het onderspit delven
jagen ze gewoon wegquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, daar is al een vaste kliek, kunnen we daar wel met z'n allen ineens binnen komen vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |