Als er alleen maar relevante dingen worden geplaatst moet het wel lukkenquote:[b]Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef delano.888 het volgende:[/b
En waarom zal dit het laatste topic zijn? Er is nog niks 100% zeker over wanneer psn weer online komt.
da topic is zo dood als ik kweeniewa maar ik zal wel niks mee over little big planet zeggen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Voor iedereen die over littlebigplanet wil praten:
LittleBigPlanet 2: A platform for games #2
En waarom zal dit het laatste topic zijn? Er is nog niks 100% zeker over wanneer psn weer online komt.
Dus? Als jullie alle lbp post daar hadden gedaan was dat topic nu al zeker half vol.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef kaching02 het volgende:
[..]
da topic is zo dood als ik kweeniewa maar ik zal wel niks mee over little big planet zeggen hoor
sorry hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus? Als jullie alle lbp post daar hadden gedaan was dat topic nu al zeker half vol.
morgen toch weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Misan het volgende:
PSN komt in NL ook binnen een week weer online, PS Store binnen twee weken daarna
Is hier een officieel bericht van ergens?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Misan het volgende:
PSN komt in NL ook binnen een week weer online, PS Store binnen twee weken daarna
Net van @PlaystationNL vernomenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is hier een officieel bericht van ergens?
Ja, heb ook special ops zitten doen met een vriend iddquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gamen komt het eerste online las ik op zo'n PS blog..
Door het offline zijn van PSN net bij een vriend specials ops van MW2 eindelijk voltooid, binnenkort ook nog even bij mij. Moet nog 3 sterren, knaagt toch wel een beetje. Hoop ook wel dat het bij MW3 weer terugkomt, die special ops!
Oh, dagje wachten is niet erg toch. Is morgen alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Skillstorm het volgende:
Oh godver, 4 mei gaan ze pas onlinehttp://drimble.nl/enterta(...)eer-online-gaat.html
Kan natuurlijk nep zijn,
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Oh, dagje wachten is niet erg toch. Is morgen al.
edit: Fuck my life, het is nu dinsdag al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |