In die docu leek het er juist op dat ze wél een leuke tijd had, al was het niet altijd makkelijk. Ze was in ieder geval geliefd en deed ook veel voor de mensen daar. Volgens mij wilden ze zelfs dat zij zich kandidaat zou stellen voor het presidentschap. Misschien zijn er andere verhalen waaruit bleek dat ze er geen fijne tijd had, maar wat ik ervan begrijp is dat ze Georgië nog altijd een warm hart toedraagt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yes, ik kan me haar ook nog herinneren. Volgens mij heeft ze uiteindelijk niet zo'n leuke tijd gehad daar.
Kan hoor, ik heb het niet helemaal op de voet gevolgd. Maar ik dacht dat het presidentschap van haar man uiteindelijk niet zo goed is afgelopen en dat hij min of meer verbannen is uit Georgië.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
In die docu leek het er juist op dat ze wél een leuke tijd had, al was het niet altijd makkelijk. Ze was in ieder geval geliefd en deed ook veel voor de mensen daar. Volgens mij wilden ze zelfs dat zij zich kandidaat zou stellen voor het presidentschap. Misschien zijn er andere verhalen waaruit bleek dat ze er geen fijne tijd had, maar wat ik ervan begrijp is dat ze Georgië nog altijd een warm hart toedraagt.
Ja, zoiets heb ik ook gehoord inderdaad. Geen idee wat er precies speelde. Hij zit nu iig in Oekraïne.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan hoor, ik heb het niet helemaal op de voet gevolgd. Maar ik dacht dat het presidentschap van haar man uiteindelijk niet zo goed is afgelopen en dat hij min of meer verbannen is uit Georgië.
Heb je in Moskou weleens Georgisch gegeten trouwens? Schijnt erg populair te zijn. Ik heb in Sint Petersburg gegeten bij een soort La Place-achtig restaurant, waar ik een Georgische spies met vlees heb genomen. Dat was in elk geval erg lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
In die docu leek het er juist op dat ze wél een leuke tijd had, al was het niet altijd makkelijk. Ze was in ieder geval geliefd en deed ook veel voor de mensen daar. Volgens mij wilden ze zelfs dat zij zich kandidaat zou stellen voor het presidentschap. Misschien zijn er andere verhalen waaruit bleek dat ze er geen fijne tijd had, maar wat ik ervan begrijp is dat ze Georgië nog altijd een warm hart toedraagt.
Ik ken overigens wel een aantal Georgiërs, eentje zei dat het nu niet de beste tijd was om te gaan. Het was beter met Saakasvhili als president, terwijl ik ook weer tegengeluiden heb gehoord. Hoe dan ook, ik wil erheen.
Ja zeker, ik heb laatst nog kharcho en khinkali gegeten, was erg lekker!quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je in Moskou weleens Georgisch gegeten trouwens? Schijnt erg populair te zijn. Ik heb in Sint Petersburg gegeten bij een soort La Place-achtig restaurant, waar ik een Georgische spies met vlees heb genomen. Dat was in elk geval erg lekker![]()
Ja, ik wil er ook heen! Zolang het er veilig is, ga ik gewoon. Ik blijf wel uit de buurt van die twee opstandige regio's in het noorden.
Die soepquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja zeker, ik heb laatst nog kharcho en khinkali gegeten, was erg lekker!
Precies, zo denk ik ook.
Die soep was zekerquote:
Georgisch wijntje erbij...quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk topic is dit aan het worden!! Ik krijg er (reis)honger van!
Ik vind het prima hoor.quote:
Ben niet zo'n wijn-fan, maar voor één van de oudste wijnculturen van Europa wil ik wel een uitzondering makenquote:
Zelf had ik mei in gedachten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor.Maar denk dat ik pas in het voorjaar wil gaan ivm lekker weer. Eerst FOKmeet in Albanie.
Ik ook niet, maar op z'n tijd kan er wel een wijntje in. Ik krijg van dit topic in ieder geval zin om op reis te gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben niet zo'n wijn-fan, maar voor één van de oudste wijnculturen van Europa wil ik wel een uitzondering maken
Ja, ik ook!quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op z'n tijd kan er wel een wijntje in. Ik krijg van dit topic in ieder geval zin om op reis te gaan.
Ik heb eigenlijk helemaal geen reisjes op de planning staan. Volgend jaar maar weer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Ik heb dit jaar alleen nog 4 dagen Edinburgh voor de boeg maar de reiskoorts laait weer hevig op
Ik dacht ook al aan mei. Hoe lang wil je gaan?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf had ik mei in gedachten.
Hm, helaas geen vrije dagen meer dit jaar, anders had ik me ook wel aangemeld voor Albanië
Ik denk nu aan een reis van Tbslisi naar Kutaisi (of andersom). De hoogste bergen liggen zo te zien in het noorden, dus daar wil ik zeker heen (maar wel uitkijken voor die 2 opstandige regio's). 7-10 dagen, zoiets.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan mei. Hoe lang wil je gaan?
Jammer, je was van harte welkom geweest.
Ik heb niet zelf rondgereden, want ik had toen mijn rijbewijs nog nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt daar dus zelf met een auto rondgereden? Gehuurd? Zijn de wegen redelijk of is het een kraterlandschap?
Die afwisseling lijkt me fantastisch![]()
O ja, Stalin was een Georgiër, toch?
Hotel Texel?Genoemd naar ons eiland?
Mooi verhaalquote:
quote:
cquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik moet nog even studeren want ik weet nog te weinig van het land![]()
Maar je wilt niet naar de zee?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk nu aan een reis van Tbslisi naar Kutaisi (of andersom). De hoogste bergen liggen zo te zien in het noorden, dus daar wil ik zeker heen (maar wel uitkijken voor die 2 opstandige regio's). 7-10 dagen, zoiets.
![]()
De kust leek me niet heel bijzonder, wat ik zo op de plaatjes zag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
c
[..]
Maar je wilt niet naar de zee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |