Ja joh, dat doen wij (IT'ers) met onze ogen dichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Laat me raden de 2 foto's van haar die je hebt bemachtigd door de afbeeldingen op te slaan en aan elkaar te plakken?
quote:Vertel hier wat je net hebt gedaan
Ja dat broodje opgegeten dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een broodje in de oven en ben een eitje aan het koken!!!
Een glazen cola fles uit de jaren 50? Zou ik ook wel willen hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef Iridal het volgende:
Ben op jacht naar een fles cola die er niet meer is...
Ik heb nog 3 flessen vodka 6 flessen cognac en 1 fles hotshot en nog wat andere flessen drank in de kelder. Daarnaast heb ik 6 cola flessen (1,5 liter) 6 flessen cassis 2 flessen ranja en nog een paar van die kleine half liter flesjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef Lamabal het volgende:
Heb nog 1 fles cola vanille in de kelder staan
Jij mag helemaal niet drinken, want je hebt een brommer. Ookal rij je er dan niet op. MAG NIETquote:
Krijg je met vakantie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je begint wel vroeg
Topics aan het lezen (net doen of ik aan het werk ben)
Ik mag alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet drinken, want je hebt een brommer. Ookal rij je er dan niet op. MAG NIET
Is er een bepaalde tijd om bier te drinken dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je begint wel vroeg
Topics aan het lezen (net doen of ik aan het werk ben)
Ik drink het alleen 's avondsquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is er een bepaalde tijd om bier te drinken dan?
Ja, alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Echt alles?
Net maar even me fles drinken opgedronken. Damn wat een saaie dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |