Ik heb nog 3 flessen vodka 6 flessen cognac en 1 fles hotshot en nog wat andere flessen drank in de kelder. Daarnaast heb ik 6 cola flessen (1,5 liter) 6 flessen cassis 2 flessen ranja en nog een paar van die kleine half liter flesjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef Lamabal het volgende:
Heb nog 1 fles cola vanille in de kelder staan
Jij mag helemaal niet drinken, want je hebt een brommer. Ookal rij je er dan niet op. MAG NIETquote:
Krijg je met vakantie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je begint wel vroeg
Topics aan het lezen (net doen of ik aan het werk ben)
Ik mag alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet drinken, want je hebt een brommer. Ookal rij je er dan niet op. MAG NIET
Is er een bepaalde tijd om bier te drinken dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je begint wel vroeg
Topics aan het lezen (net doen of ik aan het werk ben)
Ik drink het alleen 's avondsquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is er een bepaalde tijd om bier te drinken dan?
Ja, alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Echt alles?
Net maar even me fles drinken opgedronken. Damn wat een saaie dag
Geweldig, en natuurlijk weer een reden om taart te halen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Puik man en hoe voelt dat bij mij was het net een orgasme
Bij mij was het een reden om een bossenbol te halen voor mijn tantequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef postkoetspoetser het volgende:
[..]
Geweldig, en natuurlijk weer een reden om taart te halen!
Ok. Want ik mag zelfs rijden zonder rijbewijs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Rawrrrr, ga je zo mee stukje touren dan?
Heb je je scooter rijbewijs nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Høken het volgende:
[..]
Ok. Want ik mag zelfs rijden zonder rijbewijs.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb je je scooter rijbewijs nog niet?
6 April theorie gehaald, gelijk gebeld voor praktijk. Kan helaas pas 18 mei, dus vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb je je scooter rijbewijs nog niet?
Mensen die hun scooter/brommer/autorijbewijs nog niet hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Høken het volgende:
[..]
6 April theorie gehaald, gelijk gebeld voor praktijk. Kan helaas pas 18 mei, dus vandaar.
Nou doe is ondeugend. Ga je gewoon rijdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Høken het volgende:
[..]
6 April theorie gehaald, gelijk gebeld voor praktijk. Kan helaas pas 18 mei, dus vandaar.
Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Mensen die hun scooter/brommer/autorijbewijs nog niet hebben![]()
Idd. kun je beter direct voor de autorijbewijs gaan, gelukkig heb ik die in mijn pocket.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nou doe is ondeugend. Ga je gewoon rijden
[..]
Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nu
Ik ben gelukkig gewoon op tijd geboren!quote:Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nu
Ik val altijd net buiten de boot, alleen met studiefinanciering heb ik gelukkig gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig gewoon op tijd geboren!
Hoi Høken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Høken het volgende:
[..]
Donders ondeugend. Zo ondeugend dat het niet eens meer ondeugend voelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nou doe is ondeugend. Ga je gewoon rijden
[..]
Tja tja tja. Kan je ook zo bekijken ja. Maar dat doe ik niet.quote:Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nu
Ach, zo ist ook mooi zat. Ik doe het zo, ik betaal het niet zelf, en m'n ouders vinden het ook geen probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. kun je beter direct voor de autorijbewijs gaan, gelukkig heb ik die in mijn pocket.
Hai Dimens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef Dimens het volgende:
Op de baby van mijn broer passen, ze begint bijna te huilen en daar kan ik niet tegen.
[..]
Hoi Høken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |