Heb eigenlijk het idee dat de docenten de oude liever gebruiken namelijk omdat die pennen heel snel stuk gaan of nauwelijks werken. Hoop dat het bij jullie beter geregeld is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Mkr het volgende:
[..]
Oke tof! Wij hebben laatst 3 smartboards laten plaatsen. Is opzich wel aardig, maar de resoltie zuigt wel.
Mooie sitequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwe HD-Borden laten plaatsen, en ik moet presentaties geven hoe het werkt
http://www.hd-bord.nl/zakelijk/#/welkom/start
Hehe ja dat gaat opzich wel goed. Alleen een flip-over ernaast zetten met een pernament marker is echt not done. Al paar keer gehad dat een gebriuiker met dezelfde stift doorging op het smartboardquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb eigenlijk het idee dat de docenten de oude liever gebruiken namelijk omdat die pennen heel snel stuk gaan of nauwelijks werken. Hoop dat het bij jullie beter geregeld is.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:57 schreef Mkr het volgende:
[..]
Hehe ja dat gaat opzich wel goed. Alleen een flip-over ernaast zetten met een pernament marker is echt not done. Al paar keer gehad dat een gebriuiker met dezelfde stift doorging op het smartboard
Sjiek o___oquote:
Ben jij dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
gewoon half mongool als altijd x'D
Was net shock,
mijn achter buren hadden een verschrikkelijke heg die boven mijn huisje uit kwam..
doe net me gordijnen open [houd warmte buiten] issie weg O___________O
Gewoon 90% meer licht in me tuin yay~
Briljante fotoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was net shock,
mijn achter buren hadden een verschrikkelijke heg die boven mijn huisje uit kwam..
Ik heb nu ook een broodje in de oven en ben een eitje aan het koken!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Mkr het volgende:
Broodje gepakt, eitje gebakken, nu lekker aan het eten! (beter laat dan nooit)
Ik werk zodat jij ervan kunt genieten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef Dimens het volgende:
Net heerlijk cake gegeten en genoten van het warme weer, heerlijk zo'n vakantie.
Al die mensen die nu moeten werken
Wie moet het anders zijn? De paus?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
Was net shock,
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Toen ik laatst checkte wel x'D
Net ook een hele lamme in het sexy foksters topic geplakt.
En een glurie buriequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik werk zodat jij ervan kunt genieten.
[..]
Wie moet het anders zijn? De paus?
[..]Meer licht meer zon en meer genot van vitamine D
Bloedbank.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat voor achtergrond heeft dit als ik het mag vragen?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
Was net shock,
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:13 schreef Frummpie het volgende:
[..]
![]()
Zo min mogelijk details van jou he!!
Waar andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. kunnen de fapperts daaro gaan kijkenben bezig met de laatste maanden van de client.
Die ik op dit moment aan t behandelen ben mag geen gedetailleerde info geven kan ik in de bak komen, nee dank u!quote:
Ik heb een nieuwe achtergrond op mijn computerquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
Was net shock,
Laat me raden de 2 foto's van haar die je hebt bemachtigd door de afbeeldingen op te slaan en aan elkaar te plakken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:28 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe achtergrond op mijn computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |