Ja, ik voel me nu ook viesquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Doordenker, bah sexsitische opmerkingen maken omdat een meid iets zegt, je zou je moeten schamen
Ja maar van die Zweedse ballen hou ik ook hoor :'''Dquote:
Is toch de meest sexy outfit die je kunt hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja maar van die Zweedse ballen hou ik ook hoor :'''D
Daarom deed ik ook geen moeite om het netter te laten klinken als het deed,
het amuseert me hoe mannen kunnen reageren op vrouwen die worden als ballen, bananen, stokjes,poesjes,nat en andere vrijwel onschuldige woorden op juiste of juist verkeerden momenten gebruiken.
Ik maak er graag een kunst van gekoppeld met een hele onschuldige blik zodat ze over het algemeen niet meer weten hoe als volgt te reageren.
Excuses voor je ongemakkelijke emotionele toestand door mijn toe doen, maar ik kan niet zeggen dat het onbedoeld of perongeluk was.
...moet maar even een broek gaan zoeken.. in me hipsters naar de Ikea zou vast de fok voorpagina halen en daar ben ik nog net even niet op uit.
Ja ik ben nu echt emotioneel kapot.Maar je bent wel lief hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja maar van die Zweedse ballen hou ik ook hoor :'''D
Daarom deed ik ook geen moeite om het netter te laten klinken als het deed,
het amuseert me hoe mannen kunnen reageren op vrouwen die worden als ballen, bananen, stokjes,poesjes,nat en andere vrijwel onschuldige woorden op juiste of juist verkeerden momenten gebruiken.
Ik maak er graag een kunst van gekoppeld met een hele onschuldige blik zodat ze over het algemeen niet meer weten hoe als volgt te reageren.
Excuses voor je ongemakkelijke emotionele toestand door mijn toe doen, maar ik kan niet zeggen dat het onbedoeld of perongeluk was.
...moet maar even een broek gaan zoeken.. in me hipsters naar de Ikea zou vast de fok voorpagina halen en daar ben ik nog net even niet op uit.
Alles goed met de pup?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben net naar de dierenarts geweest met onze pup.
Zeker weten! Periodieke check, even gepraat over hoe het gaat, gewogen en vlooien/wormpjes pilletjes mee.quote:
Lola, gaat sjiek van huisquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:
Heb na de klachten over broeken maar aan panty aan gedaan en een schattig jurkje met sterretjes owo
Ah okéquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zeker weten! Periodieke check, even gepraat over hoe het gaat, gewogen en vlooien/wormpjes pilletjes mee.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:
Heb na de klachten over broeken maar aan panty aan gedaan en een schattig jurkje met sterretjes owo
Das niet goed voor de lijn meneer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Mkr het volgende:
Broodje gepakt, eitje gebakken, nu lekker aan het eten! (beter laat dan nooit)
Nu krijg ik een slecht gevoelquote:
Wat voor presentatie moet je geven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Frummpie het volgende:
Ik heb brochures op de website gezet
Kleren besteld op internet
Taart gegeten
en straks presentatie geven
Wij hebben nieuwe HD-Borden laten plaatsen, en ik moet presentaties geven hoe het werktquote:
Oke tof! Wij hebben laatst 3 smartboards laten plaatsen. Is opzich wel aardig, maar de resoltie zuigt wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwe HD-Borden laten plaatsen, en ik moet presentaties geven hoe het werkt
http://www.hd-bord.nl/zakelijk/#/welkom/start
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |