Ben net naar de WC gegaan valt mij op dat ik de laatste tijd zo vaak moet, komt vast door de koffie die ik normaal nooit drink.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef Frummpie het volgende:
Ik heb een gebruiker geunlocked want hij had zijn wachtwoord 3 keer verkeerd ingevuld. Daarna heb ik zijn wachtwoord gereset naar Welkom01
oh oh oh, niet zo serieus schat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ben bezig in het topic Chick in KLB een vrouw denkt dat je aan de tepels kunt zien of een meid plezier heeft
Vrouwen worden steeds meer technischer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
oh oh oh, niet zo serieus schat.
Ik ga me huis reinigen, een computer bouwen en naar de Ikea om hun te ontdoen van hun Zweedse ballen!!
Ikke? Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vrouwen worden steeds meer technischer!
Ik ben bezig met FOK!'ken
Trouwens een vraagje ook ICT'er?
Tjohquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ikke? Nee.
Gewoon een Nerd...maar dan wel eentje die aan uiterlijke verzorging doet.
[ik werk momenteel als game concept artist ...]
Das niks joh zon ssd, geef maar snel aan mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ikke? Nee.
[ik werk momenteel als game concept artist in need of een nieuwe computer en ze hadden niet wat ik wilden.. dus dan BOUW JE HET ZELF TOCH? -kroelt haar solid state disk-]
Aha een Nerd met persoonlijke verzorging welkom bij de club ik kan je de hand schudden trouwens ik volg nu een andere opleiding en het bevalt mij ook maar toch neig ik terug naar de computerwereld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ikke? Nee.
[ik werk momenteel als game concept artist in need of een nieuwe computer en ze hadden niet wat ik wilden.. dus dan BOUW JE HET ZELF TOCH? -kroelt haar solid state disk-]
Nee dat bedoel ik juist,quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Tjohniet alle ICT'ers zijn nerds
![]()
Kijk mij dan
T___T nee hijs van mij... ga je eigen vangen op tweakers!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Das niks joh zon ssd, geef maar snel aan mij.
True truequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Tjohniet alle ICT'ers zijn nerds
![]()
Kijk mij en lamabal dan :3
Heel offtopic wil ik je gaan vragen wat je dan doet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aha een Nerd met persoonlijke verzorging welkom bij de club ik kan je de hand schudden trouwens ik volg nu een andere opleiding en het bevalt mij ook maar toch neig ik terug naar de computerwereld.
En een pc bouwen is super en meestal goedkoper met meer garantie als je alle onderdelen los koopt.
Daarnaast mag ik bijna gaan eten haha heb honger zit nog steeds te FOK!'ken
666 die PC gaat geheid problemen opleverenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Heel offtopic wil ik je gaan vragen wat je dan doet...
Het is zeker goedkoper,
vooral als je al een hoop hebt liggen aan behuizing, beeldschermen, kabels en sata opslag.
Ik was precies 666 euro kwijt.. nou als dat geen teken van..beneden.. is dat je het goede hebt gekozen.[iets gelijkmatig in de winkel was 1100 euro...]
[/offtopic]
Nah, ik heb werkelijk overal altijd ongeluk mee behalve als er bad omens als sterren vanaf komen fonken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
666 die PC gaat geheid problemen opleverenIk zou als ik jou was elke avond bidden voor het slapen gaan
![]()
![]()
Ik loop nu stage bij Sociale Zaken, ik volg nu Financieel Administratie.![]()
Ik ga mijn brood maar eens naarbinnen werken.
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nah, ik heb werkelijk overal altijd ongeluk mee behalve als er bad omens als sterren vanaf komen fonken.
Ik ga met een fles chloor en sexy roze schoonmaak handschoenen de badkamer in~
Iemand neem een extra broodje names mij want mijn eetlust zou zeker niet toppie zijn na 15 minuten pure chloor inhalatie.
Ik heb drie broodjes is dat ook goed?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nah, ik heb werkelijk overal altijd ongeluk mee behalve als er bad omens als sterren vanaf komen fonken.
Iemand neem een extra broodje names mij want mijn eetlust zou zeker niet toppie zijn na 15 minuten pure chloor inhalatie.
Heb al een extra broodje voor je opquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |