gecondoleerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef pl4kkie het volgende:
Net een nieuwe pc bestelt. Me oude is overleden
Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:07 schreef TWP het volgende:
En een neger die morgen een plantenbak gaat kopen bij de Gamma
Dat is niet zo mooi!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef vosss het volgende:
Een DVD in de vuilnisbak gesmeten omdat ie het niet deed (haperen steeds)
!
Sexy!quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mijn rekening gecheckt en vervolgens eneco vervloekt.
Waarom deze vraag?quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Waarom deze vraag?
Mij te jong geschat voor mijn eigen persoonlijke eneco rekening :'D?
edit:
Net mail gelezen dat mijn laatste computer onderdelen ook verzonden zijn. <3
Wat is je record?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef yoppiesaus het volgende:
doodlejump record verbroken op mijn smartphone op de wc op een huis op een planeet op een melkweg op een lul op een zaad op een cel
Maar waarom?quote:
23.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja.
En ook al in de weer met computers...
Ow dat was jij ja sorry ik zat op mobiel en dan zie ik geen UI maar wel naam alleen dan onthoud ik het niet goed en dus was ik het vergeten want ik onthoud plaatjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
23.
En volgens mij is soort gelijk gesprek vandaag eerder in dit topic voor gekomen :0
Net een beetje zitten lezen over een TS die klaagt na 5 bier nog niet dronken te zijn.
Ik drink geen alcohol en zelfs ik weet dat je als man van 5 bier niet kan verwachten dat ze een feestje in je boven kamer hebt, is zeldzaam dat een Fok mannetje me teleurstelt.
Haha. Was het voor de ruzie ook al je ex dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ow dat was jij ja sorry ik zat op mobiel en dan zie ik geen UI maar wel naam alleen dan onthoud ik het niet goed en dus was ik het vergeten want ik onthoud plaatjes.
nou gr gr
OT: Ruzie met mijn ex gemaakt, wat lucht dat eigenlijk op zeg.
Ja sinds oud en nieuw eigenlijk al. Om het even wat duidelijker te maken:quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef Mkr het volgende:
[..]
Haha. Was het voor de ruzie ook al je ex dan?
Ik heb net even een nieuw pilsje open getrokken!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn ego gestreelt. Ex sms'te dat ze mij mist en er alles voor over had weer in contact met mij te komen. Heb toen gezegd dat ze haar vriend moest verlaten voordat ik weer met haar wilde praten.
Toen ze toestemde heb ik haar maar verteld dat ik helemaal niet van plan was weer in contact met haar te komen en nu is ze heel boos op mij.
Wat ben ik toch een eikel maar ik voel mij wel goed.
Haha! Strakke actiequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja sinds oud en nieuw eigenlijk al. Om het even wat duidelijker te maken:
[..]
Dat kan heel lekker voelen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja sinds oud en nieuw eigenlijk al. Om het even wat duidelijker te maken:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |