abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:55:52 #76
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96309370
Wij morgen vrijdag naar het cb. Ik stond net even op de weegschaal met mn dame en ik gok nu wel dat ze echt voorbij die 7 kilo is. Dat kan eigenlijk niet anders, maar volgens mijn rekenwonder denk ik dat ze op de 7,5 zit. Ik ben zo benieuwd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96310144
Sola, kom je tegenwoordig vaker moeilijk aan een fatsoenlijke hoeveelheid eten met haar, of is het incidenteel prut?

Troeta, geweldig nieuws! Heerlijk is dat, een fijner huis krijgen. Weet je al wanneer je erin kunt?

Tico, ik ben benieuwd! Het klinkt alsof je niet tegen de afspraak van morgen opkijkt naar ernaar uitkijkt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:15:50 #78
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96310493
Ben benieuwd Tico!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96310722
Claudia, het is elke dag een worsteling tegenwoordig. Ze is steeds iets minder gaan drinken in de loop der tijd en nu is het elke dag prut en soms heel erg prut. Als het incidenteel was dan zou ik me er niet zo druk om maken. Ik wil er namelijk ook geen strijd van maken, dus ik bied aan en dwing haar niet als ze niet wil. Vandaag is een goede dag want ze zat om half 7 op 470 cc. Meestal zit ze dan rond de 300.

Tico, ik ben ook benieuwd naar je meisje!
pi_96311427
Jemig, Sola, ik kan me voorstellen dat je daar de stress van inschiet. :o Dat zijn geen grote hoeveelheden.

Ik vind het zelf vaak moeilijk om te horen dat kindjes zelf wel regelen wat ze nodig hebben. Ik denk dat dat in de regel wel klopt, maar er zijn ook kinderen die om welke reden dan ook minder of juist meer eten dan goed voor ze is. Dat moet je als ouder dan maar in goede banen zien te leiden en dat is niet altijd even makkelijk. :*
pi_96312956
Ik denk ook dat het klopt dat kindjes zelf regelen wat ze nodig hebben. Alleen denkt Amy dat ze van de lucht en de liefde groeit :P Maar het is wel frustrerend inderdaad. Ik voel me soms ook echt een slechte moeder, dan vraag ik mij toch af of het aan mij ligt dat ze weinig eet. Ik vraag me ook echt af wat dit voor consequenties heeft op langere termijn.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:08:57 #82
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96313700
Sola: dat is idd niet veel zeg... Ze regelen het zelf idd, maar soms zit er (helaas) wel een reden achter (weet van elders op internet dat er meer kindjes zijn die zo weinig eten/drinken - soms lusten ze 'gewoon' geen melk...). :*

Hier is mijn mannetje alweer een half jaar! Wat is hij al veranderd.
Net geboren:

Opgedroogd een paar dagen later:

1 maand:

2 maand:

3 maand:

Ruim 4 maand:

5 maand (waterpokken):

6 maand (met z'n grote broer die ook de waterpokken heeft gehad):
pi_96313845
Mikai, lekker ventje! O+ Gefeliciteerd met je halfjaardag!

Sola, wat vervelend dat Amy steeds slechter drinkt. Wat eet ze nu verder?
pi_96314035
Een potje fruit (die zit al bij de hoeveelheid in). Soms een hapje rijstewafel of soepstengel. 5 hapjes van een potje avondeten of niets omdat ze het niet lekker vindt.

Wat een leuk ventje Hobbesje! Net als je oudste trouwens! Gefeliciteerd met zijn halfjaardag!
pi_96314340
En heb je alle potjes avondeten al geprobeerd? 4+? 6+? 8+? Biologische potjes?
pi_96314504
Als er stukjes in zitten dan wil ze het sowieso niet. Ze wil hele stukken of puree. Alleen hele stukken krijgt ze niet weg. Ik heb ondertussen wel alle potjes geprobeerd van 4, 6 en 8 maanden. 12 maanden zijn we nu mee bezig, maar daar zitten stukjes in. Die pureren we dan nog. Ze slikt ook dingen niet door. Zo heeft ze vanavond een kwartier met een hap soepstengelprut in haar mond gezeten die ze uiteindelijk maar uitgespuugd heeft. Doen die van jullie dit ook?
pi_96314711
hoe zit dat eigenlijk met die potjes? Is de leeftijdsaanduiding alleen omdat er dan stukjes inzitten?
*poef* nu is het weg
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:29:03 #88
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96314846
De leeftijdsaanduiding is idd omdat er stukjes inzitten.
Lastig om te zoeken wat ze wel zou willen. Het uitspugen herken ik van mijn oudste (die kreeg niets weg met stukjes leek het wel).
pi_96314910
Je oudste ziet eruit als een gezonde knul dus ik ga er maar vanuit dat dat over gaat Hobbesje!
pi_96314978
Anne wil niets met stukjes, gaat echt net zolang kokhalzen tot het stukje er weer uitkomt. Maar heel fijn gepureerd (lees: potjes 4+ en 6+) eet ze wel.
pi_96315739
Blije anne O+
Mikai, gefeliciteerd met je halfjaardag!

K had vanmiddag een heel verhaal getypt, geen idee meer wat :')

Sola, lastig dat je je zo voelt soms. Jen k me voorstellen, maar denk dat opdringen meer fout doet!

Troeta, gefeliciteerd met je nieuwe huis!

Jnet, nutriton hoeft niet altijd rotspul te zijn hoor. Hier werkte t juist prima. Al zou k voor jouw probleem t niet gelijk proberen en eerst de andere opties proberen.
Maar hier was nutriton de oplossing tegen golven 2uur na een voeding.

Verder weinig te melden. Floris is nog steeds niet helemaal in zn hum. Nacht is gelukkig wel goed gegaan.
Hij heeft ook hele rode wangen. Hoop dat zn tand snel door is. Hij heeft hier duidelijk meer last van dan van zn 2 ondertanden
pi_96315839
Nette curves pessie *O*

Laat je tussendoor wegen Sola? Ik heb niet alles helemaal gevolgd. Gaat zo snel hier :@
pi_96316310
Wij hebben thuis een weegschaal CP, dus ik weeg 1 keer per week. Zaterdag was ze afgevallen dus ik ben nu ook iets meer gestrest dan anders.

Sonnetje, in het ziekenhuis zei de pedagogische medewerker ook dat ze een lastige taak hebben als kinderen eenmaal een afkeer hebben van eten, dus niet dwingen is het beste. En de KA zei dat eten leuk moest blijven, dus daar zorgen we dan maar voor.
Vervelend dat hij zo'n last heeft van zijn tanden. Helpt iets erop smeren ook?
pi_96316915
Hopelijk gaat ze eten snel leuk/lekker vinden.
Floris heeft dat pas sinds een paar dagen eigenlijk, dat ie echt om eten vraagt zeg maar.
Daarvoor at ie wel, maar gaf k t niet vond ie t ook best zeg maar. Nu komt ie om eten bedelen als ik eet :')

Chamodent helpt op zich wel, maar wil nog dentinox (of hoe heet dat :')) proberen, maar geen idee waar k dat kan halen eigenlijk
pi_96317005
Volgens mij hebben wij Detinox, dat heb ik bij Kruidvat gehaald.

Lijkt me echt leuk als ze om eten gaan bedelen :D Amy pakt wel mijn ijsje af als ik die eet, maar die mag ze niet. Had ik speciaal voor haar ijsjes gemaakt van wat diksap, wil ze die niet :P
pi_96317101
Dentinox hebben ze hier inderdaad gewoon bij de drogist.

Hobbesje, gefeliciteerd met je grote baby! Wat een mooi mannetje is het. Hoe lang/zwaar is hij?
pi_96317232
T maakt t rekken TOT bedtijd iets makkelijker :')

Oh ga k daar s kijken. K weet ook niet meer of k die chamodent bij etos of kruidvat gehaald heb...iig hadden ze die andere niet :') en anders langs de apotheek maar
pi_96317466
We gaven hier tijdens tandenleedpieken ook wel eens paracetamol trouwens.
pi_96317821
Oh das een goeie om in gedachte te houden idd. Zou k zelf niet zo snel aan denken. TOT nu toe is t gelukkig nog wel onder controle te houden met chamodent
pi_96318218
Ik heb bij Ivan ook wel eens van een bijtring geprobeerd met een vloeistof erin die je kunt koelen, maar hij moest daar niks van weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')