abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96269372
Ik hoop dat ze groepen marokkanen die op deze manier mensen terroriseren, eens gaan aanpakken als zijnde criminele organisaties inclusief het toepassen van de Plukze-wetgeving. :P
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 2 mei 2011 @ 21:21:19 #52
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96269405
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar). :N

:{²
Maar Banshee, is de grondslag van het probleem met Marokkaanse jongeren niet dat de band met de ouders zich puur beperkt tot de paar uurtjes per dag dat ze thuis zijn? Marokkaanse ouders weten vaak niet wat hun kinderen buiten uitvreten, als die ouders dat wel zouden weten dan zouden die jongeren zo hard geslagen worden dat hun hoofd na een week nog achterstevoren op hun romp zat. Dan zou het overlastprobleem ook een stuk minder aanwezig zijn.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 2 mei 2011 @ 21:22:02 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96269447
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Maar Banshee, is de grondslag van het probleem met Marokkaanse jongeren niet dat de band met de ouders zich puur beperkt tot de paar uurtjes per dag dat ze thuis zijn? Marokkaanse ouders weten vaak niet wat hun kinderen buiten uitvreten, als die ouders dat wel zouden weten dan zouden die jongeren zo hard geslagen worden dat hun hoofd na een week nog achterstevoren op hun romp zat. Dan zou het overlastprobleem ook een stuk minder aanwezig zijn.
Geen speld tussen te krijgen. Dit is één van de oorzaken. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 2 mei 2011 @ 21:29:58 #54
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96269901
offtopic - zeg dan niets

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:30:24 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 21:31:00 #55
13462 BansheeBoy
pi_96269972
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Geen speld tussen te krijgen. Dit is één van de oorzaken. :{

Maar ook dit zie je steeds minder, zie bv. de nieuwe generatie die zelf hier in Nederland scholing heeft gekregen en hun kinderen bewuster opvoeden. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_96270018
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ook dit zie je steeds minder, zie bv. de nieuwe generatie. :{

Ben je nu met jezelf aan het converseren?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_96270577
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout. :{

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken in de koekjesfabriek om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Je hebt gelijk...Het probleem ligt bij het verschil van aanpak tussen beide landen.

In Marokko worden die ratjes in elkaar getrapt door de politie als ze zich zodanig misdragen. Dan houden ze vanzelf op. Zou goed zijn als de Nederlandse politie die methode overneemt en dat alleen op de overlast Marokkaan richt.

Dat zal de samenleving verbeteren want met die methode kweken we eindelijk een volgzame generatie ratjes medeburgers ipv uitschot. Win/win situatie! :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Jeanne_Darc op 02-05-2011 22:04:22 ]
pi_96270687
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...Het probleem ligt bij het verschil van aanpak tussen beide landen.

In Marokko worden die ratjes in elkaar getrapt door de politie als ze zich zodanig misdragen. Dan houden ze vanzelf op. Zou goed zijn als de Nederlandse politie die methode overneemt en dat alleen op de Marokkaan richt.

Dat zal de samenleving verbeteren want met die methode kweken we eindelijk een volgzame generatie ratjes medeburgers ipv uitschot. Win/win situatie! :P
Als ze in Marokko een grote bek geven tegen een politieagent, dan kunnen ze langs de proctoloog om de wapenstok te laten verwijderen.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:43:41 #59
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96270822
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Verbodsbord het volgende:
offtopic - zeg dan niets

Oh kom op :D
Net of zijn emoticon gebruik niet uitermate irritant is :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:46:31 #60
13462 BansheeBoy
pi_96271008
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Als ze in Marokko een grote bek geven tegen een politieagent, dan kunnen ze langs de proctoloog om de wapenstok te laten verwijderen.
Niet alleen dat, daar hebben ze nog respect voor het gezag, voor ouderen. :{

Dat is hier stukken minder. :{

pi_96271853
Hier is geen respect van de Marokkaan voor de Nederlander in t algemeen. Of 't nou ouderen, homo's, of iets anders is maakt niet zoveel uit.
pi_96272183
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{

Je hoeft niet te laten merken dat je het ermee oneens bent. Ik ga toch ook niet moslims in elkaar trappen enzo?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96272693
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen". :{

Volgens mij heeft er nog nooit een Marokkaan in zijn eentje ergens ruzie lopen zoeken.
Ze doen niets alleen en zullen nooit de confrontatie aangaan als ze het gevoel hebben dat de ander sterker is.
Nederlanders hebben inderdaad een wat laffe volksaard, die van Marokkanen is beslist laffer.
Gelukkig ken ik er verscheidene die zich hier van distantieren, maar dat is een minderheid.
pi_96273586
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er nog nooit een Marokkaan in zijn eentje ergens ruzie lopen zoeken.
Ze doen niets alleen en zullen nooit de confrontatie aangaan als ze het gevoel hebben dat de ander sterker is.
Nederlanders hebben inderdaad een wat laffe volksaard, die van Marokkanen is beslist laffer.
Gelukkig ken ik er verscheidene die zich hier van distantieren, maar dat is een minderheid.
Zo is het wel ja, ze trappen alleen sores als ze in de meerderheid zijn. En dat is inderdaad lafheid. 'T valt dus best mee met ze, met die zogenaamde stoerheid. Als ze alleen zijn hoor je ze niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:27:29 #65
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_96273748
Een homofiele martelaar.
_O_.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:49:33 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96275146
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{
|:(

Of je laat de persoon gewoon met rust... dat kan natuurlijk ook.
Krekker is de bom!
pi_96275926
Wel een schande dat de politie niet optreedt tegen deze rellers, de beste man moet eerst flink wat letsel aangedaan worden voordat er wordt ingegrepen......hoe krom is dat?!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_96277025
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef TripleS het volgende:
Wel een schande dat de politie niet optreedt tegen deze rellers, de beste man moet eerst flink wat letsel aangedaan worden voordat er wordt ingegrepen......hoe krom is dat?!
En als het zich in Utrecht zou afspelen zou hij van zo'n collaborerende politiechef een trap na krijgen met de stelling "dat hij het zelf heeft uitgelokt". :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96277384
Deze terreur gedijt weer erg goed onder een links beleid. Job Cohen, je hebt van Amsterdam een gewelddige, tolerante stad gemaakt. :') :')

In navolging van Bin Landen, wanneer wordt Cohen opgepakt en voor de rechtbank gesleept?
  maandag 2 mei 2011 @ 23:28:11 #70
13462 BansheeBoy
pi_96277508
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En als het zich in Utrecht zou afspelen zou hij van zo'n collaborerende politiechef een trap na krijgen met de stelling "dat hij het zelf heeft uitgelokt". :')
En toch is er wel wat voor te zeggen. Als je als koe in een vijver met piranha's gaat zwemmen heb je hetzelfde effect en moet je hier rekening mee houden. :{

Ik stap ook niet een kerk binnen om mensen te bekeren tot de Islam. :{

pi_96277696
Erg sneu trouwens dat de Amsterdamse politie zich meent te moeten verlagen to dit soort verkapte chantage als iemand zulke asociale toestanden aankaart. Hebben ze er zelf belang bij dat het maar door blijft etteren? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 2 mei 2011 @ 23:35:31 #72
13462 BansheeBoy
pi_96277845
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Ferdo het volgende:
Erg sneu trouwens dat de Amsterdamse politie zich meent te moeten verlagen to dit soort verkapte chantage als iemand zulke asociale toestanden aankaart. Hebben ze er zelf belang bij dat het maar door blijft etteren? :')
En toch hebben ze feitelijk gelijk. Helaas. :{

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:38:37 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_96277986
quote:
Je zou het bijna denken dat ze er belang bij hebben. Maar wélk belang dan in vredesnaam? :?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:39:30 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_96278031
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom hebben ze gelijk dan?
  maandag 2 mei 2011 @ 23:39:38 #75
13462 BansheeBoy
pi_96278041
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zou het bijna denken dat ze er belang bij hebben. Maar wélk belang dan in vredesnaam? :?
Nou, ik vind het bewaren van de vrede een best wel groot belang. :{

pi_96278047
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze? Hoezo ze? Het is er maar één die aan de bel trekt. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ferdo op 03-05-2011 00:07:42 ]
pi_96278065
quote:
Ze moeten zich toch houden aan de regels die de gemeente opstelt? En de Amsterdamse gemeente is links ja. Linkser kan bijna niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 23:40:16 #78
13462 BansheeBoy
pi_96278075
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom hebben ze gelijk dan?
Omdat er altijd represailles zullen volgen die in het nadeel van de beste man zullen zijn. :{

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:40:32 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_96278087
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, ik vind het bewaren van de vrede een best wel groot belang. :{

Maar die vrede is er niet, vraag dat maar aan de man die belaagd wordt door dit soort tuig.
  maandag 2 mei 2011 @ 23:40:36 #80
13462 BansheeBoy
pi_96278089
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ze? Hoezoo ze? Het is er maar één die aan de bel trekt. :?
Ze, zijn de politie in deze. :{

pi_96278139
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Werkgelegenheid. B-)
  maandag 2 mei 2011 @ 23:41:49 #82
13462 BansheeBoy
pi_96278154
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar die vrede is er niet, vraag dat maar aan de man die belaagd wordt door dit soort tuig.
Nu is er relatieve vrede, en je hebt "oorlog" als het uit de hand loopt. Dat moeten we toch niet willen me dunkt. :{

Aan de andere kant moet je jongeren die concreet over de schreef gaan gewoon keihard straffen. Zo hardleers zullen ze toch niet zijn? :?

pi_96278353
=edit=

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:40:42 ]
pi_96278727
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet. Ik benader iedereen met respect. Ik ben iemand die met redelijkheid en degelijke funderingen mijn mening laat blijken. Daarom gaat het me ook zo goed af in mijn privéleven. :{

"ik keur het af, maar heb er wel begrip voor"-houding natuurlijk absoluut geen moer met respect te maken. :W

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:43:31 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 23:55:13 #85
3542 Gia
User under construction
pi_96278760
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, dat ben ik niet.
Hoe zou je het vinden als je twee nieuwe buurmannen krijgt, die samen getrouwd zijn?

a. Die negeer ik
b. Daar ga ik, zoals het hoort, keurig een avondje kennis mee maken.
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom homofilie slecht is.
d. Iets anders, namelijk........

OT: Hulde voor deze man. Niemand moet buigen voor dreigementen, van wie dan ook.
Het tuig in deze moet keihard aangepakt worden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:12:00 #86
13462 BansheeBoy
pi_96279507
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe zou je het vinden als je twee nieuwe buurmannen krijgt, die samen getrouwd zijn?

a. Die negeer ik
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom homofilie slecht is
.
Ik zou me er heel ongemakkelijk bij voelen, ik denk dat ik me als een struisvogel zou voortbewegen. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 00:14:06 #87
13462 BansheeBoy
pi_96279585
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef Ferdo het volgende:

[..]
=.
quote:
Ten tweede heeft je "ik keur het af, maar heb er wel begrip voor"-houding natuurlijk absoluut geen moer met respect te maken. :W
Ik keur het af en begrijp het, maar ik heb er geen begrip voor. Wellicht vind je dit een softe mening :{

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:44:34 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:44:08 #88
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96280563
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zou me er heel ongemakkelijk bij voelen, ik denk dat ik me als een struisvogel zou voortbewegen. :{

Als ik dezelfde vraag (maar dan een beetje anders) zou stellen:

Hoe zou je het vinden als er een islamitisch gezin naast me komt wonen?

a. Die negeer ik
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom de islam slecht is.

Dan geef je me vast een heel ander antwoord....

[ Bericht 1% gewijzigd door rene29 op 03-05-2011 00:53:49 (vergeten vraag C aan te passen :)) ]
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:55:58 #89
3542 Gia
User under construction
pi_96280823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef rene29 het volgende:

[..]

Als ik hetzelfde antwoord zou geven op de vraag:

Hoe zou je het vinden als er een islamitisch gezin naast me komt wonen?

a. Die negeer ik
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom homofilie slecht is.

Dan geef je me vast een heel ander antwoord....
Ik zou in dat geval keurig een avondje gaan kennis maken of die mensen bij mij uitnodigen.

Er wonen hier een straat verder, eigenlijk 3 huizen van ons verwijderd, islamitische mensen die hun eigen gang gaan, maar wel altijd vriendelijk groeten. Doen wij ook. Nooit problemen mee.
Een eind verderop woont nog een gezin, met nog heel jonge kindjes. Die kinderen hadden met suikerfeest heel leuke kleertjes aan. Echt mooi om te zien. Hoewel dat meisje zich erg ongemakkelijk voelde, omdat ze normaal tamelijk westers, in lange broek met shirt of trui, gekleed gaat.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:55 #90
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96280919
BTW, for your info: voor mij zou het correcte antwoord in beide gevallen B zijn.
Of ze nou homo, lesbisch, islamitisch of katholiek zijn.
En ik ben geen van bovenstaande, maar het boeit me niet.
Het zijn allemaal mensen, ongeacht de keuzes die ze gemaakt hebben.

Een heleboel mensen hebben namelijk geen "vrije" keuze.
Hoe je het ook went of keert, religie is (meestal) geografisch bepaalt.

Wanneer je geboren wordt in een overwegend christelijk land, is de kans dat je katholiek of protestants (of weet ik veel welke andere christelijke stromingen er zijn) bent, groot.

Wanneer je uit een overwegend Islamitisch gebied komt, net zo.

Nederland is erg seculair. En relatief tolerant.

Ik kan (en zal) respect opbrengen voor ieders levensovertuiging. En met levensovertuiging bedoel ik niet alleen religie.
Ook sexuele geaardheid respecteer ik. (en voordat hier weer commentaar op komt, ja, het spaghetimonster, vliegend of niet, is ook geaccepteerd)

Begrijp me goed, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het minste wat je kunt doen, is het tolereren.

Hoe zou jouw leven er uit zien wanneer iedereen die het niet met jou eens is, zich tegen je keert?

[ Bericht 31% gewijzigd door rene29 op 03-05-2011 01:16:20 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:28:00 #91
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281412
Ok, Bansheboy.

Stel:

Ooit vind je een hele goede baan (of je begint een succesvol bedrijf) en je hebt een hoop geld.
Je besluit een woning te kopen in 't Gooi. Tussen de mensen die de RRRRRRR niet fatsoenlijk uit kunnen spreken....

En je komt er dan achter dat de plaatselijke jeugd er een beetje moeite mee heeft dat er een (weet niet waar je precies vandaan komt, dus gebruik ik de term) islamitische familie naast ze woont, en ertoe overgaat om, met behulp van terreur, (ingooien ramen, opwachten wanneer je thuiskomt en je in elkaar slaat) duidelijk te maken dat je niet gewenst bent in deze buurt.
Denk je dan nog steeds hetzelfde als je nu denkt over de Homo in de buurt, genoemd in het bron artikel?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:29:08 #92
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281430
Ben jij dan niet de eerste om een topic te openen op Fok! waarin je klaagt over je "rasistische buren"?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:30:14 #93
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_96281450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef rene29 het volgende:
BTW, for your info: voor mij zou het correcte antwoord in beide gevallen B zijn.
Of ze nou homo, lesbisch, islamitisch of katholiek zijn.
En ik ben geen van bovenstaande, maar het boeit me niet.
Het zijn allemaal mensen, ongeacht de keuzes die ze gemaakt hebben.

Een heleboel mensen hebben namelijk geen "vrije" keuze.
Hoe je het ook went of keert, religie is (meestal) geografisch bepaalt.

Wanneer je geboren wordt in een overwegend christelijk land, is de kans dat je katholiek of protestants (of weet ik veel welke andere christelijke stromingen er zijn) bent, groot.

Wanneer je uit een overwegend Islamitisch gebied komt, net zo.

Nederland is erg seculair. En relatief tolerant.

Ik kan (en zal) respect opbrengen voor ieders levensovertuiging. En met levensovertuiging bedoel ik niet alleen religie.
Ook sexuele geaardheid respecteer ik. (en voordat hier weer commentaar op komt, ja, het spaghetimonster, vliegend of niet, is ook geaccepteerd)

Begrijp me goed, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het minste wat je kunt doen, is het tolereren.

Hoe zou jouw leven er uit zien wanneer iedereen die het niet met jou eens is, zich tegen je keert?

Wat je hier schrijft, zou de normale gang van zaken moeten zijn. Ik vind het verbazingwekkend dat het in een land als Nederland niet zo is.

Hoe kan iemand ooit aanstoot nemen aan iemand anders z'n leefstijl? Ik heb dat nooit begrepen.

Nederland stikt van de homofoben. Marokkaanse jongeren praktiseren hun homohaat wel wat erger, maar Nederlanders zijn er ook goed in met hun opmerkingen als "zolang ze maar niet op straat zoenen vind ik het best". Wat maakt het jou uit als ze op straat zoenen?
This isn't even my final form.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:35:44 #94
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281549
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat je hier schrijft, zou de normale gang van zaken moeten zijn. Ik vind het verbazingwekkend dat het in een land als Nederland niet zo is.

Hoe kan iemand ooit aanstoot nemen aan iemand anders z'n leefstijl? Ik heb dat nooit begrepen.

Nederland stikt van de homofoben. Marokkaanse jongeren praktiseren hun homohaat wel wat erger, maar Nederlanders zijn er ook goed in met hun opmerkingen als "zolang ze maar niet op straat zoenen vind ik het best". Wat maakt het jou uit als ze op straat zoenen?
Ik heb echt dezelfde verbazing.
Ik weet dat ook sommige Nederlanders een probleem hebben met sexueel "niet normaal" (lees hetero) georienteerden.

Dit is echter gericht op Bansheeboy.
Als er iemand een plaat voor z'n kop heeft, is hij het wel.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:37:19 #95
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281578
En mochten er mensen vraagtekens hebben bij mijn sexuele orientatie:

Ik ben hetero, en getrouwd. (met een vrouw)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:50:21 #96
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_96281814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef rene29 het volgende:
En mochten er mensen vraagtekens hebben bij mijn sexuele orientatie:

Ik ben hetero, en getrouwd. (met een vrouw)
Ik snap je intentie, maar eerlijk gezegd vind ik dit ook een vorm van homofobie. Mensen die gelijk disclaimen dat ze zelf wel hetero zijn. Alsof het erg is als men denkt dat je homo bent.
This isn't even my final form.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:51:58 #97
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik snap je intentie, maar eerlijk gezegd vind ik dit ook een vorm van homofobie. Mensen die gelijk disclaimen dat ze zelf wel hetero zijn. Alsof het erg is als men denkt dat je homo bent.
Nee hoor, dit was meer om de angst bij BansheeBoy weg te nemen om een discussie aan te gaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:52:55 #98
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281852
Heb verder absoluut geen problemen met ander georienteerde mensen op sex gebied.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:59:06 #99
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281958
Mijn beste vrienden zijn homo.
Boeien.

T gaat er mij om dat er hier mensen zijn die elkaar "veroordelen" om wat ze wel of niet zijn. Of het nou homo's of islamitische mensen zijn, boeit me niet.

Ik ben geen van beide, en t boeit me niet.....
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:00:14 #100
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281979
Oh, en als aanvulling, ja, ik heb ook islamitische vrienden. (zonder die bekrompen bril)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')