Chocolademuffins.quote:
Nee dat was ikquote:
met live bedoel ik gewoon via http://live.towmc.nl/quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt het donderdag opgenomen en zit nu te kijken
Ik ga bijna huilen.quote:
Buiten dat, hij móét het wel tegen mo zeggen maar mág het niet tegen jo zeggen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze vergeet alleen wel dat ze hem telkens wegstuurt als ie d'r wil troosten.![]()
Dan zou ik ook denken, zoek het zelf maar uit dan, ik ga feesten.![]()
![]()
Nah, goed genoeg zo.quote:
Ah zo, ja het word behoorlijk verknipt dus. Streams geven een veel beter beeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.
Die jo is niet goed in haar hoofd.....quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten dat, hij móét het wel tegen mo zeggen maar mág het niet tegen jo zeggen?
En Jo zegt zeflf dat ze het spelletje van aantrekken/afstoten beu is, en beweert dat Flip dit spelletje speelt........quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten dat, hij móét het wel tegen mo zeggen maar mág het niet tegen jo zeggen?
Ga mieren neukenquote:
De mooiste dingen bewaren ze voor het laatstquote:
Ohja alex en laura zijn ook uit elkaar las ikquote:
Uhuh... pure projectie..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef danilel het volgende:
[..]
En Jo zegt zeflf dat ze het spelletje van aantrekken/afstoten beu is, en beweert dat Flip dit spelletje speelt........
En zijn van kortste duur.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef pullup het volgende:
De mooiste dingen bewaren ze voor het laatst
Ff de reclame vollullen, mag dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
OMG, jullie gaan hier serieus in op de zgn relaaaasie van Djoon en Flip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |