quote:
Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Snoepje5 het volgende:Ik ging net even wat uitprinten want ik moet weer solliciteren voor een nieuwe stage. Hierdoor ging ik dus lekker aan de slag op google om voorbeelden te zoeken. Deze voorbeelden veranderde ik een beetje zodat het leek alsof ze eigen creatie waren, dit komt erg professioneel over. Nu kwam ik bij de volgende stap, alleen hier stuitte ik op het probleem: mijn printer wilde niets printen. Ik schroefde dus de printer uit elkaar, ontploft er op eens een inktpatroon uit de printer omdat ik er te veel druk opzette met een compressor. Als gevolg is mijn printer van euroshopper naar de filesteinen.
Ik ging net even wat uitprinten want ik moet weer solliciteren voor een nieuwe stage. Hierdoor ging ik dus lekker aan de slag op google om voorbeelden te zoeken. Deze voorbeelden veranderde ik een beetje zodat het leek alsof
HET EEN eigen creatie
WAS, dit komt erg professioneel over. Nu kwam ik bij de volgende stap, alleen hier stuitte ik op het probleem: mijn printer wilde niets printen. Ik schroefde dus de printer uit elkaar, ontploft er
OPEENS een inktpatroon uit de printer omdat ik er te veel druk opzette met een compressor. Als gevolg is mijn printer van euroshopper naar de
FILISTIJNEN.