ga eerst na of je een bouwvergunning nodig hebt. Op de website van VROM staat handige vragenlijst die je naar het juiste antwoord leidt. Geen bouwvergunning is geen tekening is geen zorgenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Jeroendebouwer het volgende:
Beste lezers,
Wij willen over een aantal maanden een dakkapel laten bouwen. Nou zit ik met het volgende:
Ik zat een beetje rond te kijken op internet omdat ik had gehoord dat je een bouwtekening moet laten maken door een tekenaar. Nou vroeg ik mij af dat echt verplicht is? of mag ik zelf ook gewoon één maken met een tekenprogramma? Ik zou het liever ivm extra kosten zelf doen natuurlijk maar als ik kijk naar bijv. http://www.bouwtekening-m(...)ailtekening_dakkapel dan zie ik een best ingewikkelde tekening dus dan laat ik het liever doen
Wie geeft mij een beetje meer informatie?
Mvg
Een student civiele techniek die een dakkapel uit gaat tekenen?! Ik zou verwachten dat je als technisch student goed doorhebt dat dat een vak apart is.....quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef scarback het volgende:
is niet zo gek moeilijk, kan tegen kleine vergoeding wel gebeuren hoor(student civiele techniek)
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een student civiele techniek die een dakkapel uit gaat tekenen?! Ik zou verwachten dat je als technisch student goed doorhebt dat dat een vak apart is.....
Ze zitten zelfs op FOK!quote:
Die snap ik niet, eigenlijk....quote:
idd.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
Die snap ik niet, eigenlijk....
Een dakkapel door een civiel constructeur laten uitwerken is net zoiets als naar de slager voor een brood....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
idd.....
civiele techniek loslaten op je dakkapel, dan krijg je een viaduct op je dak ofzo??
Ja, tuurlijk...ben zelf tekenaar, en nog snel ook, maar een complete omgevingsvergunning in elkaar zetten binnen het uur? Nee..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Uurtje werk voor een gemiddelde MBO-er. Kijk maar op marktplaats, genoeg tekenaars die aan het beunen zijn.
Maak je niet druk, iemand die het voor een paar tientjes en binnen een uurtje klaar wil hebben is niet wijs en moet dat dan ook vooral doen. En iemand die zin heeft om te werken voor iemand met zo'n houding (zeg overigens niet dat TS zo'n houding heeft) moet dat ook lekker doen. Lijkt mij geen beste manier van werken maar daar moet iemand zelf maar achter komen danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef Fender75 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk...ben zelf tekenaar, en nog snel ook, maar een complete omgevingsvergunning in elkaar zetten binnen het uur? Nee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |