Inderdaad, het lijkt me niet echt verstandig om allemaal vreemde objecten in je anus te stoppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Tinos85 het volgende:
Een flesje in je kont stoppen![]()
Als je al wat in je uitgang wil stoppen doe dan iets wat ervoor gemaakt is, geen flesjes.
Hoop voor hem dat ie 'm vacuüm zuigt xDquote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Tinos85 het volgende:
Een flesje in je kont stoppen![]()
Als je al wat in je uitgang wil stoppen doe dan iets wat ervoor gemaakt is, geen flesjes.
hetero's stoppen niks in de UITgangquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
Het geheim tot succesvolle anale seks (solo of met iemand anders) is:
Geduld, doe het langzaam aan
Rekken, begin zo klein mogelijk
Glijmiddel, heel veel glijmiddel
Heb je ook last van pijn bij het poepen?
Oh, en negeer de homo roepers, de anus is een prima plek om te betrekken bij heteroseks.
Jawel, dat doen hetero's wel, zat mannen die dat doen. Maar, sowieso het wel geaccepteerde penetreren bij vrouwen, hetero vrouwen. Ze doen het wel.quote:
Of naar een pastoor/deken/figuur bij de katholieke kerk!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef brickster het volgende:
G naar een gaybar.. vinden ze vast leuk daar een jongetje van 14
Vingers werken ook veel beter, kun je veel beter bij de prostaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef ecktebaas het volgende:
Blij dat ik nooit de drang heb gehad om een fallus in mijn anus te hebben.
zemmel a boelerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vingers werken ook veel beter, kun je veel beter bij de prostaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |