Zo snel mogelijk weer uit het ziekenhuis dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef Ole het volgende:
gft geen internet in ziekenhuis. Mobiel mag niet. Dat worden zware dagen
dank jequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weer uit het ziekenhuis dus....ik was er na een gecompliceerde enkelbreuk + operatie na 4 dagen weer uit....was net voor Kerstmis.
Niet dat ik nou meer kon doen thuis dan plat liggen en 's nachts op een campingbedje slapen want ik mocht de trap niet op richting mijn bed. Allemaal heel handig als je alleen woont zo'n enkel.....eten aan het aanrecht omdat je je eten niet richting eettafel kunt krijgen want je hebt beide handen nodig voor de krukken/looprekje en als uitje 1x per week boodschappen doen met de rolstoel met een familielid
en dat 4 maanden lang.
. Heb ik je al veel sterkte gewenst?
Wat erg voor je Ole..sterkte ermee..Hoelang gaat dat duren?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Ole het volgende:
dank je![]()
Ik ga toch een rolstoel regelen hoor. Maar moet ook oefenen met krukken, Erg zwaar op één been en met overgewicht
Ga voor een looprekje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik ga toch een rolstoel regelen hoor. Maar moet ook oefenen met krukken, Erg zwaar op één been en met overgewicht
paar maanden wel. is nog afwachten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat erg voor je Ole..sterkte ermee..Hoelang gaat dat duren?!
het leek me juist niks op 1 been en rollator. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Ga voor een looprekje.Ik moest dat destijds ook doen i.v.m. een op dat moment vollop aanwezige RSI en kon helemaal niets met krukken beginnen met mijn armen.
Als je het helemaal makkelijk wil hebben regel dan een rollator voor thuis, die kun je wellicht lenen bij de thuiszorg en anders zijn ze voor 15 euro wel te krijgen bij de Kringloop en kan die na afloop zo weer terug voor de volende brekebeen.
Ik heb destijds die van mijn oma gebruikt als ik bij haar ging douchen (tja , ik mocht de trap niet op richting badkamer dus verder dan een washandje kwam ik de rest van de week niet) en zo'n rollator is echt ideaal als je op 1 pootje rondspringt.
Werkt juist ideaal omdat je kunt steunen (net als bij het looprekje) maar niet je armen belast zoals bij krukken, gebruik bij de rollator wel met beleid de remmen i.v.m. de wielen zodat je niet de andere enkel ook breekt want dan rest alleen een rolstoel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef Ole het volgende:
[..]
het leek me juist niks op 1 been en rollator. Bedankt voor de tip!
Ik kon gewoon niets met die dingenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het leek mij ook helemaal niets met een rollator ofzo. Ik heb gewoon 7 weken met krukken lopen klooien en door mn huis gehinkeld. Je wordt wel vanzelf handiger met dingen verplaatsen enzo.
De breuk zat daar waar het schroefje schuin zit.quote:
Door er gewoon vol op te gaan staan omdat je niet goed over een drempel heen kan komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ook moeten wennen, maar ik heb natuurlijk geen RSI achtige klachten.
Hoe verstap je je met je been in het gips?En hoe kan er nu een schroef afbreken?!
Wel heel erg vette pech zeg.
Mijn enkel ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Jah, heb ik ook wel eens gehad. En de chirurg had iemand in opleiding bij zich waartegen hij alles vertelde wat hij aan het doen was enzo. Fijne ervaring...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Bizar trouwens zo'n operatie met ruggeprik. Ze zijn aan het boren in je enkel, maar je merkt er niets van en kunt gewoon praten met de rest van het personeel.
Valt allemaal wel mee als je een goede prikker hebt.....de tweede keer had ik een slechte prikker die het 5 keer over moest doen voordat hij goed zat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Ole het volgende:
krijg ook een ruggenprik.Hoop wel dat het lukt. Chagrijn van een anesthesiste zat me helemaal bang te maken
Ik had een heel gesprek met de zuster over mijn huisdieren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, heb ik ook wel eens gehad. En de chirurg had iemand in opleiding bij zich waartegen hij alles vertelde wat hij aan het doen was enzo. Fijne ervaring...
Ze beginnen meestal met je praten om te zien of je nog goed reageert en dat er niets fout gaat met de verdoving.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee als je een goede prikker hebt.....de tweede keer had ik een slechte prikker die het 5 keer over moest doen voordat hij goed zat.Ben je al bang?
![]()
Dan kan het alleen maar meevallen.quote:
ze zei dat de naald ms te kort isquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen.En als je wel een kluns hebt dan schop je die gewoon met je goede been.
Hehehe, ik had een heel gesprek over Roemenië als vakantieland en hoe leuk dat is. De anesthesie dame was er ook geweest.:Pquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had een heel gesprek met de zuster over mijn huisdieren.En dan zie je ineens een geel ding wat ze heen en weer bewegen....was dat
....Oh, mijn been.
![]()
En dan kiezen ze nog steeds voor een ruggeprik?quote:
Dan krijg je waarschijnlijk een langere naaldquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Ole het volgende:
OK nog een flauwe:
Zegt de chagrijnige potteuze Anesthesiste:
U weet toch wel dat een vrouw maar maximaal 3 alcohol op een dag mag?!
Ole: 3 flessen toch?
He ja fijn!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef trovey het volgende:
Sommigen hebben in ieder geval wel een bril nodig bij het prikken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Denk gewoon dat het een bekend standje is als je de rugprik krijgt ole
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Denk gewoon dat het een bekend standje is als je de rugprik krijgt ole
Aan het looprekje en/of de rollator dan maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef Ole het volgende:
Krukken zijn dus geen optie. Rechts speelt skiduim op, links ooit mijn pols gebroken en kan de belasting ook niet aan. Heb gelukkig een rpstoel kunnen regelen.
ja. Zal welfysio krijgen im het ziekenhuisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Aan het looprekje en/of de rollator dan maar.
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole, hoelang moet je in het ziekenhuis blijven
Als je een trap op moet als je wilt gaan slapen zou ik me iets minder verheugenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
[..]
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zo
Vreselijk> Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar huis mag. Niets fijner dan mijn eigen bed
ik heb een benedenhuis. Kan nu ook geen traplopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een trap op moet als je wilt gaan slapen zou ik me iets minder verheugen....ik mocht niet traplopen en heb de eerste 14 dagen op een campingbedje in de woonkamer moeten slapen......en dat was een uitermate doorgezakt matrasje...ik voel de veren nog.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef Ole het volgende:
[..]
ik heb een benedenhuis. Kan nu ook geen traplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |