In ieder geval veel beter dan dat ik van die chemische apotheek troep neem, huisarts had dat een paar jaar geleden voor geschreven maar die werkten niet echt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:36 schreef PiRANiA het volgende:
Homeopatische pillen, enig idee wat dat inhoudt? Dat is gewoon 99.999999% vulmiddel en werkt dus niet (alleen als placebo wel)
Zelf gebruik ik geen medicijnen maar sluit ik als ik verkouden ben erg veel. Als het verstopt zit probeer ik warm water te drinken door mijn neus. Het voelt alsof je verdrinkt maar werkt wel.
Er is nooit bewezen dat het werkt en het gaat uit van extreme verdunning van werkende stoffenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
In ieder geval veel beter dan dat ik van die chemische apotheek troep neem, huisarts had dat een paar jaar geleden voor geschreven maar die werkten niet echt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er is nooit bewezen dat het werkt en het gaat uit van extreme verdunning van werkende stoffen.
zoals alle andere homeopathische middelen, het is niet meteen zo dat omdat het niet absoluut wetenschappelijk is bewezen dat deze middeltjes niet werken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er is nooit bewezen dat het werkt en het gaat uit van extreme verdunning van werkende stoffen.
Kan jij geloven dat water dingen kan onthouden?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
zoals alle andere homeopathische middelen, het is niet meteen zo dat omdat het niet absoluut wetenschappelijk is bewezen dat deze middeltjes niet werken.
wat heeft dit met dit topic te maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan jij geloven dat water dingen kan onthouden?.
thanks!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er is al een hooikoorts-topic met tips.
[#1]Hooikoorts het gesnotter begint weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |