quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik faal altijd met LAPO door knetterkutstinkhond
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe eens lief voor mijn liefste kreunknetterquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok, pics van je tieten ?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe eens lief voor mijn liefste kreunknetter
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe eens lief voor mijn liefste kreunknetter
met haar liefje natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met die pliesie omdat je minderjarig bent?
Die zal nu trouwens wel afkickverschijnselen krijgen, hij is 3 dagen weg.quote:
Nee, niet de pliesiequote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met die pliesie omdat je minderjarig bent?
ghehe...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die zal nu trouwens wel afkickverschijnselen krijgen, hij is 3 dagen weg.
Jaaaaaaaa, maar hij komt 4 mei naar mijn gedichtje luisteren voor dodenherdenkingquote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe...
aaaaaaaw.. je mist hem natuulk onwijs enzow
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, maar hij komt 4 mei naar mijn gedichtje luisteren voor dodenherdenking
Zij blokkeert mij gewoon want ze is offlinequote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom praat je trouwens niet terug op msn, nu moet ik huilen
praat jij tegen mij dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom praat je trouwens niet terug op msn, nu moet ik huilen
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zij blokkeert mij gewoon want ze is offline
Nu wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
praat jij tegen mij dan?
dat zie ik heul niet
Ik ben online hoor maar de rest klopt welquote:Op maandag 2 mei 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent altijd offline.. je hebt mij geblockt omdat ik zo'n irritant kut kind ben..
geeft niet heur
kzie een lieve fotow en lieve woordjes op mijn scherm.. denk ut dus welquote:
kwist het wel.. zal ik je gelijk mijn lijst maar uittyfen danquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben online hoor maar de rest klopt wel
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwist het wel.. zal ik je gelijk mijn lijst maar uittyfen dan
Mijn lieve fotoooquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kzie een lieve fotow en lieve woordjes op mijn scherm.. denk ut dus wel
☑ Saddam Hoessein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieberquote:
hihi,.. kun je best doen.. want hij is niet super duidelijk ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn lieve fotooo
Zal ik em toch maar eens hier posten: Jij en je verkering #13
Jamaar hij wil het niet, maarja, die foto uit fobo van hem.. De teringquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi,.. kun je best doen.. want hij is niet super duidelijk ofzo
kutgozert ben je eigenlijk ookquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar hij wil het niet, maarja, die foto uit fobo van hem.. De tering
die PI ookquote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kutgozert ben je eigenlijk ook
Wie kut doet kut ontmoetquote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kutgozert ben je eigenlijk ook
ga huilen krijg je een lollyquote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knetter doet niet kut, jij daarentegen
Jij wil heul geen koffie met mij drinkenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij wil heul geen koffie met mij drinken
tussen de benen van de vrouwelijke fokkersquote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
Oeh het gaat over kut... Waar waar waar??
Niet naatje hoor was maar een garpje hoor fayequote:
Ohquote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tussen de benen van de vrouwelijke fokkers
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welles.. maar jij komt altijd op onmogelijke tijden met de briljante plannen
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik een meisje was zou ik denk ik wel op Alain Clark vallen
Latente homoquote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
ALS IK EEN MEISJE WASquote:
Oja mijn vriendin valt ook wel op Alain Clark, dat betekent dat je ook op mij zou vallen Stokstaartquote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ALS IK EEN MEISJE WAS
Lezen kk-blinde
gruwlijk..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja mijn vriendin valt ook wel op Alain Clark, dat betekent dat je ook op mij zou vallen Stokstaart!
Mijn vriendin valt op Paul Walker en eindigt met mij dus dat soort logica zegt niets.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja mijn vriendin valt ook wel op Alain Clark, dat betekent dat je ook op mij zou vallen Stokstaart!
Alain Clarkquote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
Maar maarquote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gruwlijk..
vind alain ook wel een lekkertje.. maar jou niet echt eigenlijk
Jouw Amsterdamse accent is wel geniaal. Je klink als die commentator van AT5. Tom Ojjen ofzoquote:
Hij moet in de top 10quote:
Ken ik niet manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw Amsterdamse accent is wel geniaal. Je klink als die commentator van AT5. Tom Ojjen ofzo
enkele maanden verloofd, met een schat van een meisje.quote:
Wat neger watquote:Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
enkele maanden verloofd, met een schat van een meisje.
De verloving is echter uitgeraakt, door een eigenaardig misverstand.
Je moet weten, dat ik mijn meisje een paar handschoenen voor haar verjaardag wilde geven.
Daar mijn zusje boodschappen ging doen, vroeg ik haar, of ze de handschoenen mee wilde brengen.
Het toeval wilt, dat ze in diezelfde
Mja daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier kan ik geen harde op houden hoor, ik moet dan instant aan Ali G denken![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja nuttige dingen enzo even doen
tot lators
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef OnHumorDuck28 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tijdelijk, meer een eenzijdige actie...
Hij is nicequote:
Gewoon nog een keer proberenquote:
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dit nou weer voor gezeik moet je perse een heel verhaal typen om je verzoekje te beargumenteren ofwa
Had ik zostraks geen last vanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dit nou weer voor gezeik moet je perse een heel verhaal typen om je verzoekje te beargumenteren ofwa
Want?quote:
Brengt meer interactie wel.quote:
Interactie kan toch in het topic?quote:
Zit wat inquote:
Doe eens ctrl+F5quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
Ik snap er niks meer van... kan helemaal niet meer bij de verzoekjes site....![]()
Teh fuck. Ik heb er anders geen last vanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
Ik snap er niks meer van... kan helemaal niet meer bij de verzoekjes site....![]()
Uploaden dan maar hèquote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:
De collectie van muse is alleen wel heel erg matig
Jawel maar het is in het kader van ontopic enz ook wel leuk als draak daar ook een beetje bij betrokken wordt.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens alle cd's op mijn laptop zetten
Oh eindelijk gelukt!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt niks uit... Ik blijf op de pagina uitkomen dat onz radio jou zoekt.....
True. Al heb ik de meeste wel op mn pc staanquote:
Leuk dat Koelkast het ff overlegt met andere luisteraarsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar het is in het kader van ontopic enz ook wel leuk als draak daar ook een beetje bij betrokken wordt.
CD's zijn zo 2000quote:
Ja dat gebitch van jou heeft vast nergens iets mee te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk dat Koelkast het ff overlegt met andere luisteraars.
Dit is dus precies dat dictator-aspect waarom al zoveel mensen weg zijn gegaan.
Wat een onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk dat Koelkast het ff overlegt met andere luisteraars.
Dit is dus precies dat dictator-aspect waarom al zoveel mensen weg zijn gegaan.
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is toch veel leuker als er ff een tekstje bij staat waarom je dat nummer aanvraagd, ipv een punt of een smiley?
vooral zo doorgaan met dat dictator gedoe trouwens, blijft ie nog 5 weken weg
Aldus Koelkast.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is toch veel leuker als er ff een tekstje bij staat waarom je dat nummer aanvraagd, ipv een punt of een smiley?
Geil ik op koelkast ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aldus Koelkast.
Misschien zijn er wel anderen die daar heel anders over denken.
En als ie nog 5 weken wegblijft zal ik daar wakker van liggen hoor. Hooguit Huppel omdat ze op hem geilt.
Stokstaart is stukquote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat juist de nachtploeg hier wel blij mee zou zijn trouwens.
Lekker kusjekroelen in de berichtjes![]()
Sowieso het is toch leuk om te zien dat een ajacied het nummer hand in hand aanvraagt voor een stel feyenoorders? Of dat er iemand elke ochtend wordt wakker gerickrolld? Of dat Ez te sexy is voor zn auto als Right Said Fred wordt aangevraagd?
Ik snap niet goed waarom je zo doet nu stokstaart
Dat is toch geen reden om weg te blijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat een onzin.
De nachtcrew weet de betekenis van liedjes ook wel zonder die stupide berichtjes. Gewoon weer een eenmansactie zonder overleg. Om van te kotsenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat juist de nachtploeg hier wel blij mee zou zijn trouwens.
Lekker kusjekroelen in de berichtjes![]()
Sowieso het is toch leuk om te zien dat een ajacied het nummer hand in hand aanvraagt voor een stel feyenoorders? Of dat er iemand elke ochtend wordt wakker gerickrolld? Of dat Ez te sexy is voor zn auto als Right Said Fred wordt aangevraagd?
Ik snap niet goed waarom je zo doet nu stokstaart
Jawel, dat is juist hetgene waar hij een pesthekel aan heeft, dictator dit, dictator datquote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om weg te blijven.
Ach ja, er is alijd wel wat te zeikenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef gewoonfaye het volgende:
DOE VERDORIE EENS LIEF!
Ik word strrrrrrrrontziek van dat geleuter over koelkast, het gezeik over dat we te veel zeiken, nu weer het gezeik over draakje. Weees verdomme eens blij dat dit bestaat!
Ik ben dat dictator gezeik gewoon spuugzat.quote:
Dat weet ie zelfs toch ook wel mensen doen alsof hij de baas is dat ie niet. Maar hij doet wel het meeste omdat hij er het meeste verstand van heeft. Maar ja zulke mensen blijven brallen he niks van aantrekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist hetgene waar hij een pesthekel aan heeft, dictator dit, dictator dat
dat is ie niet, klaar.
Je moest eens weten hoeveel die man doet voor de radio. Maar omdat iemand anders het meest begeerde pikkie wil hebben gaan ze op hem bitchen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ie zelfs toch ook wel mensen doen alsof hij de baas is dat ie niet. Maar hij doet wel het meeste omdat hij er het meeste verstand van heeft. Maar ja zulke mensen blijven brallen he niks van aantrekken.
Zelf kan ie schijnbaar wel alles roepen tegen iedereen. Beetje hypocriet.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist hetgene waar hij een pesthekel aan heeft, dictator dit, dictator dat
dat is ie niet, klaar.
Ja maar als dat gezeik maar door en door gaat ben je er na een tijdje wel klaar mee, er is altjd wel iets.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ie zelfs toch ook wel mensen doen alsof hij de baas is dat ie niet. Maar hij doet wel het meeste omdat hij er het meeste verstand van heeft. Maar ja zulke mensen blijven brallen he niks van aantrekken.
En jij bent zijn fucking woordvoerder of wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel die man doet voor de radio. Maar omdat iemand anders het meest begeerde pikkie wil hebben gaan ze op hem bitchen.
De man doet zo'n beetje alles ja waarom er zo op hem gehaat wordt is mij een raadsel daarnaast stelt ie zich altijd behulpzaam op. Hij heeft mij ook enorm geholpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel die man doet voor de radio. Maar omdat iemand anders het meest begeerde pikkie wil hebben gaan ze op hem bitchen.
Toen Draak er net was is dit al besproken en besloten. Maar dat vergeet je voor het gemak even?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En jij bent zijn fucking woordvoerder of wat?
Koelkast een goeie kerel alleen soms schijtirritant omdat zijn wil wet lijkt te zijn in ONZ-radio.
Je kan zo'n idee toch ook ff opperen in het topic en als dan het merendeel het er mee eens is voor je het door.
Nee ipv daarvan gaat het zo van: We veranderen het en wie het er niet mee eens is moet maar zn bek houden.
Weet niet waar jij het over hebt maar het is vandaag pas ingevoerd hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen Draak er net was is dit al besproken en besloten. Maar dat vergeet je voor het gemak even?
Gelukkig leest ie niet mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet niet waar jij het over hebt maar het is vandaag pas ingevoerd hoor.
Sowieso heb ik het nu ff tegen Koelkast en niet Miss wannabe_mod_Huppelmuts/aka ik_kom_sowieso_klaar op alles_wat_koelkast_doet.nl
Hij staat klaar voor iedereen. Hij wil iedereen helpen. Maar dat wordt dan als "radio moet professioneel" gezien. Het stomme is dat hij juist geniet van het amateuristische. Een DV in de badkamerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De man doet zo'n beetje alles ja waarom er zo op hem gehaat wordt is mij een raadsel daarnaast stelt ie zich altijd behulpzaam op. Hij heeft mij ook enorm geholpen.
Ja misschien pas vandaag ingevoerd omdat hij er nu pas tijd voor heeft?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet niet waar jij het over hebt maar het is vandaag pas ingevoerd hoor.
Sowieso heb ik het nu ff tegen Koelkast en niet Miss wannabe_mod_Huppelmuts/aka ik_kom_sowieso_klaar op alles_wat_koelkast_doet.nl
True this. "Amateur" radio is de beste radioquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij staat klaar voor iedereen. Hij wil iedereen helpen. Maar dat wordt dan als "radio moet professioneel" gezien. Het stomme is dat hij juist geniet van het amateuristische. Een DV in de badkamer, een Dragems die constant buffert
en noem maar op.
Dat maakt de radio zo leuk en uniek.
En feit is gewoon dat een dj met mic leuker is voor iedereen.
Grappig dat juist jij over een DV begintquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij staat klaar voor iedereen. Hij wil iedereen helpen. Maar dat wordt dan als "radio moet professioneel" gezien. Het stomme is dat hij juist geniet van het amateuristische. Een DV in de badkamer, een Dragems die constant buffert
en noem maar op.
Dat maakt de radio zo leuk en uniek.
En feit is gewoon dat een dj met mic leuker is voor iedereen.
_Fanta, He`s backquote:
quote:
Ja wat? Ik vond haar show wel geweldig. Juist dat vanuit de badkamer uitzenden gaf het wat extra'squote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grappig dat juist jij over een DV begint![]()
Maar dat laatste zinnetje ben ik wel met je eens. Leukste is een mic en een dj.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uiteraard! niet kapot te krijgen die Fanta!
quote:
Omdat jouw aanwezigheid hier kennelijk juist de reden is voor haar afwezigheid. Wrang wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vond haar show wel geweldig. Juist dat vanuit de badkamer uitzenden gaf het wat extra's
TETTEN!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik blijf niet tegen haar zeggen dat ik geen probleem met haar heb enz.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat jouw aanwezigheid hier kennelijk juist de reden is voor haar afwezigheid. Wrang wel.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TETTEN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Femjoy
![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Lijkt me een leuke plek jaquote:
Ga je gang!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden jullie heel boos als ik weer Hijo de la Luna aanvraag?
Nee hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Boos niet. Dr zit een mute knopje op mn winamp.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja die van mecanoquote:
Mooiquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boos niet. Dr zit een mute knopje op mn winamp.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke plek ja![]()
Grr was ik net bij mn ex geweest om mn was te doen, paar dingen die niet in de droger kunnen dus die net opgehangen hier in de ghetto. Ik blij want dat was weer een eerste keer in mn ghetto. Binnen 5 minuten kwam de eerste keer naar beneden rennen vanwege weggewaaid wasgoed ook
Knetter!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
halooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Knettertjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tieten :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ok ok jong maar maar maar dan mag ik toch wel kijken...![]()
jaquote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heey man!, hoe is het nou? best leuk hier ofnie?
Ik zit nu zo angstig mn was in de gaten te houdenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
fijn is dat, ik hoop dat dat hier nooit gebeurd, want dan ligt het in de sloot.
Kreeunknetter, wat een spetterrrrquote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knettertjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja met jezelf kletsen is echt bewijs dat je geen kloon bentquote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
ja
@huppelmuts zie je Nou wel ii ben geen kloon
dacht ze dat jij een kloon van mij was dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
ja
Extra knijpers opzettenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu zo angstig mn was in de gaten te houden![]()
Mjah wil ook geen rekje in de woonkamer ofzo zetten.
ik heb altijd bulten met liefde heurquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Toepasselijk
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
ja
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met jezelf kletsen is echt bewijs dat je geen kloon bent
Al gedaanquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb altijd bulten met liefde heur![]()
voor jullie allemaal
Ja even wat liefde voor koelkastquote:
je hebt zeker dwangneurose ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met jezelf kletsen is echt bewijs dat je geen kloon bent
altijd goedquote:
Geniaal tochquote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
OMG Snappie.
Wie was er zo vriendelijk![]()
Als dit jouw manier van liefde geven is begrijp ik je ex welquote:
Mensen kunnen ook te ver gaan.quote:
je bent me nog niet vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef Proletariaat het volgende:
die KKJ mist echt 0 topics van onzin radio
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als dit jouw manier van liefde geven is begrijp ik je ex wel
zon schijnt hier ook volop, heb ff gordijn dichtgedaan, scheen in mn ogen, en op mn scherm. das wel irritantquote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef 129383 het volgende:
ligt het aan mij of schijnt het zonnetje lekker?zon
Maar Snappiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Osama bin Laden dood ?quote:
quote:
Middagquote:
* Huppelmuts likes!!quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
Jennifer Aniston tetten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij toet t niet.... Moet bewegend gifje zijn met bouncing boobies...
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
Jennifer Aniston tetten :dat is een bh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder de bh zitten volgens mij de tetten![]()
* Stiffler1988quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts likes!!
* Huppelmuts bukt
bring it onquote:
Mja you get the idea...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat is een bh...
onder de bh zitten volgens mij de tetten
Er is een verschil tussen mooi en grappig hequote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die dit mooi vinden ga ik dus sowieso niet meenemen naar een kwaliteits-concert van U2
Duitse versie is wel beter idd, zal vast ook wel in draakje staanquote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef 129383 het volgende:
sni sna snappiik vond de duitse versie leuker
Beetje grauw. Zon wil niet echt doorzettenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
WELKE HELD(IN) HEEFT HEM AANGEVRAAGD VOOR ME?????
quote:
Zon schijnt hier vol op. Helaas waait t ook met windkracht 10 oid hier....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje grauw. Zon wil niet echt doorzetten
Same herequote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zon schijnt hier vol op. Helaas waait t ook met windkracht 10 oid hier....![]()
wel een donders mooi nr iddquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Leuk plaatje met een leuk berichtje hihi
________:')
quote:
Wel een belangrijk detail wil je buiten zitten hiero....quote:
Hier komt ie vol uit t oosten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef _Fanta het volgende:
wind is ook koud, brr zal wel vanuit het westen komen, wind van over zee is altijd fris
M'n haar danstquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil jou wel even zien zo in de koude wind
Ewa geen kusjekroel overdag anders gaat huppel weer over de rooiequote:
En dat zeg je tegen samzz?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ewa geen kusjekroel overdag anders gaat huppel weer over de rooie.
Hij doelde denk ik op je tepelsquote:
maar wind voelt wel koud aan, en het waait ook nog redelijk. maar uit het oosten zal ook kunnen, heb niet gekekenquote:
Voor samzz heb ik wel respect hoor. Die is oprecht en lekker directquote:
Ik zit binnen, dus ze zijn niet stijf door de windquote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee je stijve tepels door de koude wind natuurlijk.![]()
Even de top 10 in helpenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is wel een leuk nummer hoor maar niet te vaak.
dan kun jij lekker fappen zekerquote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee je stijve tepels door de koude wind natuurlijk.![]()
Je snapt natuurlijk dat ik je niet geloof, hequote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op je haar. Echt waar
Ik net wel ff en hij komt uit t noord oosten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar wind voelt wel koud aan, en het waait ook nog redelijk. maar uit het oosten zal ook kunnen, heb niet gekeken
quote:Helder 14°C
Voelt als: 14°C
Barometer: 1012.2 mb
Dauwpunt: -1°
Luchtvochtigheid: 37%
Zicht: Onbeperkt
Neerslag afgel. uur: N.v.t.
Neerslag afgel. 24 uur: 0 cm
Wind: 32 km/uur NO
Lieve schat ook samzz ergert zich aan het HOGE kusjekroel gehalte.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor samzz heb ik wel respect hoor. Die is oprecht en lekker direct
Hoeveel fapt iemand nou die al sinds 2006 droog staat?quote:
ik vind jou wel lief heurquote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ook samzz ergert zich aan het HOGE kusjekroel gehalte.
Kusjekroel is echt niet erg, helemaal niet. Maar blijf er niet mee doorgaan. En dan bedoel ik dus niet 80 posts naar elkaar met alleen maar kusjekroel.
Zit jij niet allang aan je bitchquota voor deze maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja, datquote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ook samzz ergert zich aan het HOGE kusjekroel gehalte.
Kusjekroel is echt niet erg, helemaal niet. Maar blijf er niet mee doorgaan. En dan bedoel ik dus niet 80 posts naar elkaar met alleen maar kusjekroel.
Zit jij niet allang aan je bitchquota voor deze maand?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind jou wel lief heur
TARUT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Juistquote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, datEen kusje ter begroeting of zo mag best. Drie miljard hartjes niet
Dat wil je niet weten..quote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel fapt iemand nou die al sinds 2006 droog staat?
Waarom ga je niet naar de hoeren oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |