Sharon reageert wel nuchter "de wereld vergaat niet als je 4e wordt, er zijn ergere dingen"quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
Jo wil geen 4e worden, dan vergaat de wereld. Ze wil minstens 3 worden,
ik nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
worden jullie al gek van mijn caps?
Aapje ook niet meer geloof ikquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef MargrietV het volgende:
Sharon lol, ik zou het nooit kunnen op zo een barman.
ja "gedumpt" worden in een RLS bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon reageert wel nuchter "de wereld vergaat niet als je 4e wordt, er zijn ergere dingen"
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel te erg voor woorden, dat doe je je dochter toch niet aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja "gedumpt" worden in een RLS bijvoorbeeld
of dat je moeder aan heel nederland uitgebreid vertelt over je abortus
een bitch van een moeder wel dusquote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat laatste is wel te erg voor woorden, dat doe je je dochter toch niet aan?
eerder harteloos. Ze wil koste wat het kost hebben dat Joanna het wintquote:
precies. Denk dat MaJo het binnenkort wel goed voor haar kiezen zal krijgen oa, bij Kassa en Consumentenbond..... dan zal ze groot verlies incasseren en laat haar wereld dan maar goed vergaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat laatste is wel te erg voor woorden, dat doe je je dochter toch niet aan?
de breezah sletjes vinden het geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
precies. Denk dat MaJo het binnenkort wel goed voor haar kiezen zal krijgen oa, bij Kassa en Consumentenbond..... dan zal ze groot verlies incasseren en laat haar wereld dan maar goed vergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |