Sharon reageert wel nuchter "de wereld vergaat niet als je 4e wordt, er zijn ergere dingen"quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
Jo wil geen 4e worden, dan vergaat de wereld. Ze wil minstens 3 worden,
ik nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
worden jullie al gek van mijn caps?
Aapje ook niet meer geloof ikquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef MargrietV het volgende:
Sharon lol, ik zou het nooit kunnen op zo een barman.
ja "gedumpt" worden in een RLS bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon reageert wel nuchter "de wereld vergaat niet als je 4e wordt, er zijn ergere dingen"
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel te erg voor woorden, dat doe je je dochter toch niet aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja "gedumpt" worden in een RLS bijvoorbeeld
of dat je moeder aan heel nederland uitgebreid vertelt over je abortus
een bitch van een moeder wel dusquote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat laatste is wel te erg voor woorden, dat doe je je dochter toch niet aan?
eerder harteloos. Ze wil koste wat het kost hebben dat Joanna het wintquote:
precies. Denk dat MaJo het binnenkort wel goed voor haar kiezen zal krijgen oa, bij Kassa en Consumentenbond..... dan zal ze groot verlies incasseren en laat haar wereld dan maar goed vergaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat laatste is wel te erg voor woorden, dat doe je je dochter toch niet aan?
de breezah sletjes vinden het geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
precies. Denk dat MaJo het binnenkort wel goed voor haar kiezen zal krijgen oa, bij Kassa en Consumentenbond..... dan zal ze groot verlies incasseren en laat haar wereld dan maar goed vergaan.
tot straksquote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Annelies-G het volgende:
Oke, mag dan wel een weekje vrij hebben wat het zorgen voor mensen betrefd, maar nu moet ik zorgen voor mijn huisjelaterssssss
fesjonTrol Jo heeft geen smaak.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:41 schreef espri het volgende:
ik begrijp de shirtjes van Jo nooit zo, hebben ze geen geld voor een heel shirtje of laten de naden zo ontzettend snel los? het is echt geen gezicht die open ruggetjes
Contralumen zalf..... is een goede oplossingquote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
En ze vind die vlekken zo vervelend, daarom laat ze ze iedere gewoon zien
en hij blijft vriendelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef espri het volgende:
en Karim probeert er nog iets van te maken, volgens mij gaat hij langzaam dood in dat saaie zooitje
Ik vind ze wel mooi , beter dan saai thirtjequote:Op maandag 2 mei 2011 11:41 schreef espri het volgende:
ik begrijp de shirtjes van Jo nooit zo, hebben ze geen geld voor een heel shirtje of laten de naden zo ontzettend snel los? het is echt geen gezicht die open ruggetjes
ja ik vind hem echt een kanjer maar denk wel, als hij echt een keer boos wordt, ook ECHT heel boos isquote:
Heeft je man de pc gesaboteerdquote:Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
en nog steeds kan ik geen streams zien, al vanaf donderdag
pc al terug gezet naar 24 april...niks helpt
Weet niet wat het is. Kon vanmorgen ook niks zien. Heb nu een andere pc gepakt en nu doen de streams het wel.......quote:Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
en nog steeds kan ik geen streams zien, al vanaf donderdag
pc al terug gezet naar 24 april...niks helpt
ow dat kan ik wel ff doen, ff op mn andere pc kijken....goed ideequote:Op maandag 2 mei 2011 11:47 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Weet niet wat het is. Kon vanmorgen ook niks zien. Heb nu een andere pc gepakt en nu doen de streams het wel.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |