Een vragenlijst over hoe tevreden ik ben over de werkgeverquote:
Oh die lijstquote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
Een vragenlijst over hoe tevreden ik ben over de werkgeverMet allemaal allemaal vragen als "heeft het management wel zijn best gedaan om je uit te leggen waarom sommige stompzinnig lijkende beslissingen worden genomen"
Ja, of alledrie achter elkaarquote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, fijn dat jullie officieel naar Texel gaanwelke dagen precies? Steer; zou het meisje kiezen waarmee JIJ het beste danst.
Vast welquote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die lijst
Krijg je ook nog een exit gesprek?
Za Zo Maquote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, fijn dat jullie officieel naar Texel gaanwelke dagen precies?
Ik had ook liever dat meneer Bin Laden zich hier had verantwoord voor zijn daden. Dit is natuulijk ook voer voor de Conspiracy Theoristen die al nooit geloofden dat hij achter die aanslagen zat en nu kan hij dat nooit meer ontkennen of toegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben het met je eens. Ik vind het jammer dat ze hem niet levend opgepakt hebben, want ik vind eigenlijk dat hij ook recht heeft op een proces. En daarna een lang leven in de gevangenis.
behalve dat verantwoorden, dat kan ik me niet voorstellen.
Dat ik zo weinig hoef te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het nog niet volledig tot je doorgedrongen omdat je er zo'n afstandelijk ('de moeder van mijn zussen en broer') gevoel bij hebt, Bluezz? Of denk je dat het vooral komt omdat je zelf zo weinig kan doen op het moment. En een goed idee om toch naar Texel te gaan
heb je aangegeven het ook fijn te vinden om mee te helpen met regelen? Ze zullen het vast niet slecht bedoelen maar goed dat je van je hebt laten horen, dan weten zij hoe jij je hieronder voelt. Na maandag thuiskomst van Texel dinsdag en woensdag nog vrij?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Za Zo Ma
Dan ben ik Di en Wo nog gewoon lekker vrij en thuis en dan Do en Vrij werken.
Geeft heel veel rust in mn hoofd.
Nu er nog uit krijgen dat ik soms een beetje het gevoel krijg dat het over de moeder van mijn zussen en broer gaat, want zij met z'n drietjes regelen echt bijna alles. (door de afstand en ook doordat zij veruit de oudsten zijn en test. ex.)
En voor een regelaar als ik is dat best lastig. Maar ze doen het hardstikke goed en ik bel elke dag voor updates, maar nou ja het is maar een gevoel.
(heb het ze ook net zitten mailen om het even kwijt te zijn)
Zij hebben het er natuurlijk ook druk mee en jij belt zelf toch wel (vanuit hun geredeneerd denk ik)quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat ik zo weinig hoef te doen.
Het heeft er ook mee te maken dat ik me ineens weer heel erg 'de jongste' voel.. 'het nakomertje' en die positie was vroeger wel duidelijk gewoon, iedereen nam beslissingen maakte ruzies zonder dat ik er part of deel aan had.
Ik bel nu dagelijks met allebei de zussen om op de hoogte te blijven van alle details en te vragen hoe ze zich voelen of ze goed geslapen hebben, of ze nog nieuwe kleren gaan kopen maar het schuurt een beetje dat het éénrichtingsverkeer is.
/calimero
Ze staan er absoluut niet bij stil en ik kán ook niets praktisch doen hiervandaan, maar het gaat er me ook om dat ik het gezegd wil hebben want ze kunnen mijn gevoel ook niet 'ruiken'.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan me je gevoel goed voorstellen B.. Klinkt ook gewoon heel logisch dat je het zo beleeft. Het is aan jezelf of je het wilt doorbreken en hoe je dat gaat doen, maar goed van je dat je het ook aan je broers en zussen heb gemaild. Wellicht dat ze er op een bepaalde manier rekening mee gaan houden..
Preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Zij hebben het er natuurlijk ook druk mee en jij belt zelf toch wel (vanuit hun geredeneerd denk ik)
Maar dat betekent niet dat ze zich niet ook ongerust maken over jou. Dat je weinig hoeft te doen zal vooral een praktische (afstand) reden hebben. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat dat bij jou wat wrijft, jaJe wilt vast heel graag ook iets doen en ook gebeld worden hoe het met je is, want het is ook jouw moeder.
Daarom vind ik het ook zo goed dat je het hebt aangegeven. Duidelijkheid voorkomt wrevel achterafquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze staan er absoluut niet bij stil en ik kán ook niets praktisch doen hiervandaan, maar het gaat er me ook om dat ik heb gezegd wil hebben want ze kunnen mijn gevoel ook niet 'ruiken'.
Ze wonen er gewoon dichtbij en hebben het ook als natuurlijk iets op zich genomen.
hehe lastig he..quote:Het heeft ook met mijn karakter te maken, ik ben nu eenmaal zelf een regelaar
Dat staat er jaquote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je aangegeven het ook fijn te vinden om mee te helpen met regelen? Ze zullen het vast niet slecht bedoelen maar goed dat je van je hebt laten horen, dan weten zij hoe jij je hieronder voelt. Na maandag thuiskomst van Texel dinsdag en woensdag nog vrij?
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ik zo weinig hoef te doen.
Het heeft er ook mee te maken dat ik me ineens weer heel erg 'de jongste' voel.. 'het nakomertje' en die positie was vroeger wel duidelijk gewoon, iedereen nam beslissingen maakte ruzies zonder dat ik er part of deel aan had.
Ik bel nu dagelijks met allebei de zussen om op de hoogte te blijven van alle details en te vragen hoe ze zich voelen of ze goed geslapen hebben, of ze nog nieuwe kleren gaan kopen maar het schuurt een beetje dat het éénrichtingsverkeer is.
/calimero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |