Ik vind je verhalen altijd zeer interessant. Ik vraag me altijd af waar je al die "wijsheid" vandaan haalt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.
Iedere familie heeft zijn agenten met invloed, anders zouden de "agenten" geen invloed hebben.
Maar lees voor "agent met invloed", gewoon: puppet, of slaaf, flapdrol of shil.
Zo hebben de Windsors ons 8 jaar opgescheept met Jan-Peter Dodo in het Torentje.
Dat dus. Het leest als een ongelukkig geschreven boek, maar het is absoluut amusant.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Ik vind je verhalen altijd zeer interessant. Ik vraag me altijd af waar je al die "wijsheid" vandaan haalt.
Ook ik amuseer me er al maanden mee. Maar mijn nieuwsgierigheid naar zijn bronnen groeit met de dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat dus. Het leest als een ongelukkig geschreven boek, maar het is absoluut amusant.
Mijn nieuwsgierigheid is voornamelijk gericht op zijn medicijnen, maar goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Ook ik amuseer me er al maanden mee. Maar mijn nieuwsgierigheid naar zijn bronnen groeit met de dag.
En waarom niemand die medicijnen force-feed.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is voornamelijk gericht op zijn medicijnen, maar goed.
Niburu heeft een artikel geschreven rondom 6 andere bronnen. Dat gebeurt niet in regulier MSM berichten. Daar staat zelden (zeg maar nooit) de bron.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goed stuk en vervolgens een link naar Niburu?
Nubuck heeft gebakken lucht geschreven, dat klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niburu heeft een artikel geschreven rondom 6 andere bronnen. Dat gebeurt niet in regulier MSM berichten. Daar staat zelden (zeg maar nooit) de bron.
Ik vind dat ze een gouden griffel verdienen, daar bij Niburu. Maar dan wel in de categorie 'fantasy'.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niburu heeft een artikel geschreven rondom 6 andere bronnen. Dat gebeurt niet in regulier MSM berichten. Daar staat zelden (zeg maar nooit) de bron.
De gouden gniffel.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een gouden griffel verdienen, daar bij Niburu. Maar dan wel in de categorie 'fantasy'.
Uit zijn duim natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Ketamier het volgende:
Ik vraag me altijd af waar je al die "wijsheid" vandaan haalt.
Nee, daar is het verhaal veel te coherent voor. Daarvoor past het allemaal veel te goed in elkaar en is het te goed onderbouwd....quote:
Je hebt een punt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Gulo het volgende:
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen.
Ik vernam het nieuwsbericht pas toen ik op kantoor kwam.
Op de radio berichtten ze dat Bin Laden gedood was en dat er geen een Amerikaan gedood of zelfs maar gewond geraakt is!
Is dit niet vreemd?
Ik ben bepaalde geen militair expert, maar werd die Bin Laden dan zo slecht beveiligd?
Het lijkt mij dat wanneer hij goed beveiligd was dat er op zijn minst een paar Amerikanen gewond geraakt waren toch?
Ik begrijp dat hij niet in een bunker zat, maar nog niets in een saferoom?
Ik weet dat dit soort strijders niet bepaald bang voor de dood zijn, dus het bevreemd met dat er geen Amerikaanse soldaten 'meegegaan' zijn of ook maar gewond geraakt zijn.
Kan iemand dit uitleggen? Zijn er überhaupt al details rond deze acties vrijgegeven? (sorry als dit al ergens vermeld staat, kom net terug van mijn werk en heb geen zin om hele topic door te spitten)
Het zijn dezelfde zaken als kort na 09/11, toen destijds de NATO stelde concrete bewijzen te hebben dat Bin Laden achter de aanslagen van 09/11 zou zitten, en dat deze binnenkort (2001) vrij zouden worden gegeven. Tuurlijk ... de NATO was al in topvergadering op 12 september 2001, tuurlijk zo snel kan zoiets worden opgezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Zover ik weet zijn er weinig details wat betreft de "missie" zelf bekend. Wat ik heb meegekregen op de radio is dat de totale aanval missie na 40 min. al voorbij was en daarbij is een U.S heli gecrasht. Na DNA check hebben ze het lichaam in zee gedumt. Hele rare gang van zaken wat mij betreft.
Elke politicus links of rechts is met haar of zijn eigenbelang bezig en soms ten koste van veel mensen levens. Tussen een rechtse Adolf Hitler of een linkse Stalin is er geen verschil.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef Bankfurt het volgende:
Cohen is Rothschild, net als alle linkse partijen in Nederland. Rutte zit tussen Windsor en Rothschild.
Niemand wordt zomaar politicus zonder steun van Windsors of Rothschilds.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Elke politicus links of rechts is met haar of zijn eigenbelang bezig en soms ten koste van veel mensen levens. Tussen een rechtse Adolf Hitler of een linkse Stalin is er geen verschil.
En die helicopter die gecrashed is? Het is toch vreemd als daar geen doden of gewonden bij zouden gevallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Gulo het volgende:
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen.
Ik vernam het nieuwsbericht pas toen ik op kantoor kwam.
Op de radio berichtten ze dat Bin Laden gedood was en dat er geen een Amerikaan gedood of zelfs maar gewond geraakt is!
Is dit niet vreemd?
Ik ben bepaalde geen militair expert, maar werd die Bin Laden dan zo slecht beveiligd?
Het lijkt mij dat wanneer hij goed beveiligd was dat er op zijn minst een paar Amerikanen gewond geraakt waren toch?
Ik begrijp dat hij niet in een bunker zat, maar nog niets in een saferoom?
Ik weet dat dit soort strijders niet bepaald bang voor de dood zijn, dus het bevreemd met dat er geen Amerikaanse soldaten 'meegegaan' zijn of ook maar gewond geraakt zijn.
Kan iemand dit uitleggen? Zijn er überhaupt al details rond deze acties vrijgegeven? (sorry als dit al ergens vermeld staat, kom net terug van mijn werk en heb geen zin om hele topic door te spitten)
Dan gebeurt er dus niks.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Revolution-NL het volgende:
Topic op GLP van 25 April
"WIKILEAKS: AL QAEDA WILL UNLEASH A NUCLEAR HELLSTORM ON THE WEST IF BIN LADEN IS KILLED""
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1459922/pg1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |