Ik zal hem PM-en!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jouw muggenziftertje werkt tenminste goed. Die van mij is stuk. Mag ik de jouwe een keer lenen?
Joran struikelde over een dood meisje en heeft haar toen maar in zee gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik had eens een eenhoorn gevonden he! Ja hij was dood, gelijk ook de zee in gegooid.
Echt waar !
Goed stuk en vervolgens een link naar Niburu?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Infection het volgende:
Goed stuk:
http://niburu.nl/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
False flag komt eraan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
En daar gaan we weer: De Taliban zint op wraak na dood Osama.
Hoe voorspelbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-bin-laden.html
Inderdaad dat dacht ik ook al toen ik dit las. Benieuwd wanneer de volgende aanslag komtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-bin-laden.html
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.zie.nl/video/d(...)tpartij/m1gz479fu767
Wat een vreselijk interieur had die man.
Reken er maar niet op. Waarom toegeven aan dreigementen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... missie geslaagd. Gaan ze nu hun troepen uit Afghanistan terugtrekken?
Ik dacht gewoon dat de CIA wel gewoon voor fatsoenlijke huisvesting zorgde voor hun buitenlandse operatives.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... missie geslaagd. Gaan ze nu hun troepen uit Afghanistan terugtrekken?
Waar intrappen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Selestha het volgende:
Dat er weer zo veel mensen in trappen verbaasd me ook.
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.
Trouwens bron van mijn mening:quote:
quote:Terroristenleider Osama bin Laden is na zijn dood vannacht bij een Amerikaanse operatie in Pakistan, op zee begraven.
Het lichaam van Bin Laden zou volgens strikte regels binnen de islamitische traditie begraven zijn melden Amerikaanse regeringsfunctionarissen volgens CBS News. Dit betekent dat Bin Laden binnen vierentwintig uur na zijn dood begraven moet zijn.
Bin Laden kwam uit Saoedi-Arabië, maar volgens de functionarissen weigerde dat land het stoffelijk overschot van de Al-Qaeda-leider te laten repatriëren.
Volgens de Verenigde Staten zou het ook lastig zijn een land te vinden dat het lichaam van Bin Laden zou willen aannemen. Bovendien zou men willen voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord wordt voor extremisten.
Waar Bin Laden dan precies een zeemansgraf heeft gekregen is niet bekend gemaakt. Na zijn dood in Pakistan zou hij naar Afghanistan zijn overgebracht, en vanaf daar naar zee.
Bron: nrc.nl
Ik heb juist het idee dat niet iedereen er intuint, lees alleen hier maar eens. Genoeg achterdocht.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat niet iedereen er intuint, lees alleen hier maar eens. Genoeg achterdocht.
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.
Hij is leuk joh.... en nog nooit gepost ookquote:
Niet??quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |